środa, 24 maja 2017

Moja relacja z Meet Beauty i Beauty Days :)

Cześć i czołem! 💕
Wiem wiem,teraz relacji z Meet Beauty będzie na blogach sporo,no ale każda z nas,uczestniczących,chce się pochwalić i swoim okiem opisać przeżycia i wrażenia 😊
Zapraszam więc i na moją skromną relację 😊
Sobota,20 maja,aleje Jerozolimskie. Stoją dziewczyny w oczekiwaniu na autobus do Nadarzyna na Targi Beauty Days i konferencję dla blogerek urodowych Meet Beauty,wśród nich ja 😃
 Na powitanie się spóźniłyśmy,ale na wykład Red Lipstick Monster,której blogerkom przedstawiać nie trzeba,zdążyłyśmy 😃 Ewa jest bardzo sympatyczna,i mimo że vlogi oglądam naprawdę rzadko,ją oczywiście znam i szanuję 😊 Udzielała cennych rad jak sobie radzić w sieci,czego unikać,dawała wskazówki,wszystko w fajnym,lekkim 'kumpelskim' stylu 😊
 Jak widać,słuchamy uważnie 😃 Na zdjęciu poniżej ja,Dorota,nowo poznana Daria i blondyneczka Ania (klikajcie w kolorowe imiona dziewczyn,a przejdziecie do ich bloga) 😍
 Z chęcią uczestniczyłyśmy w warsztatach Golden Rose,które prowadziła świetna dziewczyna Karolina Zientek 😊 To profesjonalna makijażystka,wizażystka, ja znam ją głównie z Avonowego kanału MakeupTv 😊 Pokazała nam jak prawidłowo konturować twarz,jak to robić na sucho i na mokro,jak używać rozświetlacza i różu 😊 Było ciekawie i sympatycznie 😊 A Karolinka zgrabna i szczupła że hoho 😍
 Konferencja Meet Beauty odbywała się w tej samej hali co targi Beauty Days,więc 'po sąsiedzku' co jakiś czas urywałyśmy się na oglądanie stoisk,robienie drobnych (taa...drobnych 😂) zakupów 😈 👛
 I oczywiście robienie zdjęć 😃 Poniżej ja przy ogromnym stoisku Indigo,na którym kupiłam mój ulubiony balsam do ciała Pop Sugar o mega cudownym perfumowanym zapachu bardzozbliżonym do perfum La Vie Est Belle 😍
Kobietek buszujących na stoiskach było dosyć sporo 😈
Natknęłyśmy się też na spotkanie,wywiad z Mają Sablewską 😊 Trochę mnie przeraziła swoją chudością... 😒
 Trafiłyśmy też na konferencyjną ściankę z której nie dało się nie skorzystać 😜😃
Poniżej na zdjęciu Daria,Dorota,Ania i ja 😊
 Co roku na każdej konferencji,obowiązkowa jest fotka z Magdą,teraz też się udało 😃
 I cudowny loczek,czyli bardzo niedawno poznana przez Instagram Magda 😍
 Poniżej z pięknooką Julią 👀
 Na różanej ściance 🌹🌹🌹
 i na zewnątrz,na zapiekance z dziewczynami 😊
 Zmiana odzieży czyli znaczy to,że jest niedziela,drugi dzień konferencji 😃👚
Poniżej ja na warsztatach makijażowych Selfe Look z firmą Gosh 😊 Pani Anna w dokładny sposób pokazała nam cały makijaż na modelce,począwszy od przygotowania twarzy,do pełnego makijażu oczu i ust 👀👄 Wyszło bardzo ładnie 😍
Potem znowu poszłyśmy na targi 👜 Poznałyśmy urocze dziewczyny z firm Arbonne i NU 😊
(źródło zdjęcia KLIK)
Potem wypiłyśmy herbatkę 🍵
To nasze miejsce do picia i ploteczek,widać też leżanki do wylegiwania 😃
I jeszcze fotki na ściance:
Ja i Magda 😊
 Justyna ,ja w turkusowych okularach 😎😃 i Magda 😃
Miałyśmy ubaw przy tych fotkach z automatu 😂
Pod koniec konferencji był wywiad,prowadzony przez organizatorkę Anię Pytkowską z Anią,Hanią,Anwen . Hanię znam osobiście z poprzednich konferencji,spotkałyśmy się też kiedyś w krakowskim kinie 😊
I  ode mnie tyle 😊 Bardzo się cieszę że spotkałam ponownie dziewczyny które już znam,oraz że poznałam na żywo te,które znałam z blogów,instagrama 😊 Tyle piękna,urody w jednym miejscu-było cudownie z Wami przebywać! 😍
W piątek zrobię osobny post z wszystkim rzeczami,które są w mojej niebieskiej torbie oraz tej białej na dole 😃 Dostałyśmy mnóstwo fajnych rzeczy od sponsorów Meet Beauty,a ja też zrobiłam kilka zakupów na targach 😊 Obładowana ale szczęśliwa wróciłam do Krakowa,ciągle jeszcze jestem pod wrażeniem,myślami z Wami ❤ Już tęsknię za stolicą i dziewczynami 😢
Dzięki Meet Beauty za zaproszenie,za możliwość spędzenia czasu z dziewczynami,za warsztaty i wspaniałą atmosferę 😍 Mam nadzieję że za rok znowu się spotkamy! ❤

29 komentarzy:

  1. Było super to prawda :)
    Mega się cieszę że Cię poznałam :*
    Mam nadzieję do zobaczenia za rok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. naprawde widac, ze byla super zabawa! za rok chetnie pojade :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super było Ciebie poznać Kochana :* Liczę na kolejne spotkania gdy będzie taka okazja! :) trzecia blogerka to Ania :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się że w końcu się poznałyśmy! Do zobaczenia mam nadzieję za rok!!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Żałuję, że nie pojechałam. Miałam w tych dniach egzaminy w szkole :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Super relacja, świetnie wyglądałaś :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Było cudownie! Jeszcze raz dziękuję za przygarnięcie mnie! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co! :* super się z Tobą przebywało :*

      Usuń
  8. Było ekstra! Szkoda, że nie udało mi się zapisać na warsztaty z GR... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać że bawiliście się świetnie! Za rok sama planuje być:)

    OdpowiedzUsuń
  10. super zdjęcia, widziałam Ciebie, ale jakoś nie było okazji żeby podejść, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie Cię nie widziałam! uświadomiłam sobie to jak wracałam pociągiem :) Przegapiłam ze 3 dziewczyny które chciałam zobaczyć,Ciebie też :( Za dużo latałam po targach :D

      Usuń
  11. super zdjęcia moja śliczna, fajna relacja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna impreza. Ja niestety musiałam znowu odpuścić :-(

    OdpowiedzUsuń
  13. Żałuję, że nie mogłam uczestniczyć. Może za rok :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widać, z było super <3 magda i jej cudne loki, no zakochałam się!

    OdpowiedzUsuń
  15. super :* Ja miałam do wyboru albo Targi albo Bieszczady ;) Wybrałam góry ;) Jednak jak dla mnie większy relax tym bardziej gdzie miałam tylko jeden cały weekend wolny w Maju ;) :D ale za rok ;p kto wie ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Targi są raz w roku,więc ja wolałam jechać,bo w inne miejsca jest czas wciągu roku :) no ale każdy wybiera co lubi :)

      Usuń
  16. fajna ta konferencja ja sie nie dostałam

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę imprezy. Ja akurat byłam na Komunii...

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna relacja! :) Dla mnie też było to niezapomniane przeżycie. :) Oby udało się również za rok. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Trzecia blogerka to Ania z bloga B. for beautiful nails i firmy B. Loves Plates :)
    Fantastycznie było na konferencji, to był cudowny weekend!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie było i cieszę się że znów mogłam sie z Wami spotkać :* właśnie tworzę swoją relację ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Też nas zaskoczyło, że Maja jest aż tak chuda! Za to bardzo sympatyczna.

    OdpowiedzUsuń
  22. ciekawa relacja, miło było Cię poznać :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...