wtorek, 21 marca 2017

Golden Rose Longstay matowa szminka w płynie

Kochani,mamy już wiosnę,kalendarzową ! 🌱🌸🌷🍃
Jejku,całą zimę na to czekałam :D Pogoda jak wiecie,jest różna,raz nas rozpieszcza,czasem jest chłodniej,ale mimo to,już wiosna :D
Dziś pokażę Wam-mam nadzieję że już ostatnią matową-szminkę od Golden Rose :)
Nie lubię matowych szminek,nie lubię efektu płaskich ust. Lubię jednak Golden Rose i jak od przyjaciółki dostałam taki egzemplarz,nie mogłam odmówić :) Mowa tu o pomadce w płynie Golden Rose Longstay 13 :)
Jest to kolor z gatunku nude,ale w ciepłej tonacji. Zawsze zachwycam się takimi kolorami w opakowaniu,ale na sobie niestety czuję się w takich niezupełnie ok...
Aplikator w tej pomadce jest bardzo wygodny-płaski,nabiera odpowiednią ilość produktu,świetnie się rozprowadza po ustach :)
tak kolor prezentuje się na dłoni:
a poniżej usta przed,i po pomadce :)

Co mi się o dziwo podoba ? Wykończenie! Nie podkreśla suchych skórek czy zagłębień w skórze warg,nie napina ich,nie warzy się,nie klei. I jaka trwała! Niesamowicie trwała! 
Kolor określiłabym jako beżowo-brzoskwiniowy. Sam na ustach mi się podoba,natomiast jak spojrzę z daleka,to już mniej...jednak mimo wszystko tę pomadkę uznaję za jedną z lepszych matowych jaką miałam okazję przetestować.
Kolorów jest sporo więc można coś wybrać dla siebie ;) Jeśli lubicie efekt matowych ust a nie próbowałyście Longstay od Golden Rose-polecam! Kosztuje ok.20 zł  i moim zdaniem jest dobra :)
                                     

29 komentarzy:

  1. niestety u mnie się nie sprawdziły, numerek 03 wyglądał u mnie strasznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ma ten sam kolor (i jeszcze kilka innych), bardzo go lubię, ale ja z kolei ostatnio gustuję w takich ciepłych nudziakach i beżo-brązach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorek sam w sobie ładny, ale ja też niezbyt dobrze czuję się w takich odcieniach. Z tych pomadek mam nr 07 i zamierzam jeszcze sobie kupić 03 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałam je dzisiaj i wyglądają całkiem fajnie! Nie wiem czy się skuszę na jakiś odcień, bo wolę tradycyjne pomadki, ale może...? :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie skusiłabym się na 02, 03 i 10 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolor :) Jeszcze nie znam tych szminek GR :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tę pomadkę i jest naprawdę fajna - dodatkowo jej cena mega zachęca do zakupu. A no i uwielbiam jej zapach - budyń waniliowy! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam trzy odcienie z tej serii i muszę przyznać, że to jedne z moich ulubionych matowych pomadek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam matowe pomadki i Golden Rose mam w planach.

    OdpowiedzUsuń
  10. mega trwałe, ale ciut "sztywne" .....ja uwielbiam z mayballina matowe pomadli bo nie tworzą na ustach takiej skorupki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Matowe wykończenia pomadek lubię z GR jeszcze nie miałam ale póki co mam dość dużo kolorówki i postanowiłam że póki co nie będę kupować :P

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładny kolor lubię tego typu pomadki

    OdpowiedzUsuń
  13. w takim samym koloru mam pomadkę matową w płynie z Bell Marrocan Dream :) Kolor bardzo twarzowy i idealny na co dzień!
    A co do tych produktów z Golden Rose to nie miałam okazji jeszcze przetestować, ale boję się, że strasznie przesuszą mi usta...

    Pozdrawiam!
    cosmetlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja siostra ich uzywa. Są przecudowne <3 pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo sobie chwalę tą serię szminek i regularnie po nie sięgam. Moim ulubionym odcieniem jest stonowana 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny kolor :-) Bardzo ładnie Ci w nim. Ja jeszcze tych słynnych pomadek nie miałam,ale kuszą co raz bardziej 😊

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja się omacałam tych szminek i jakoś nie mogę wybrać dla siebei odpowiedniego koloru ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. Te pomadki są mega trwałe. Zawsze mam problem je zmyć :D
    Osobiście mam nr 5, 9, 10 i na pewno nie poprzestanę na tylko trzech kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam dwójkę i jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ubóstwiam matowe pomadki od GR w każdym wydaniu :)
    Moja kolekcja ciągle się powiększa i powiększa :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja ostatnio kupiłam krem BB od nich i czekam teraz na pomadkę w kredce :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo podoba mi się ten odcień, delikatny, subtelny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Moim zdaniem te pomadki są absolutnie genialne, największy problem mam z wyborem kolorów, tak, żeby nie zapłacić majątku, bo najchętniej wzięłabym co drugą ;) z niższej półki cenowej, całkiem fajną jakość oferuje jeszcze matowe Wibo moim zdaniem ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Odwiedzę Cię na Twoim blogu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...