czwartek, 23 marca 2017

Avon katalog 05-Wiosenne przebudzenie-przegląd :)

Wiosna! Pobudka!
Pora na nowy zapach,nowy kolor szminki, kwiatowy,wiosenny płyn do kąpieli,a może nowe okulary przeciwsłoneczne? To wszystko możemy mieć za jednym zamachem np.w Avonie :) Dziś przegląd katalogu 5 :)
Czy w tym katalogu jest nowy zapach? Oczywiiiiście :D Jest kolejna 'sukienka do szafy',tym razem cekinowa Little Sequin Dress :) W składzie m.in mandarynka,mango,gardenia,piżmo, a pocierając pachnącą kartę czuję jakby tropikalne kwiaty :)
 Mój ukochany zapach z Avonu Luck jest teraz w doskonałej cenie,dawno w takiej nie był <3 co to oznacza? Trzeba zamówić! :D
 Jeśli któraś z Was lubi perfumy z przewagą róży,polecam kwiatowo-różane Femme Icon-doskonała cena!
 Te które lubią klasyczną luksusową serię Today Tomorrow Always ucieszy fakt że mogą dokupić do ulubionego zapachu żel pod prysznic i balsam do ciała :)
A coś dla niezdecydowanych w takim tłumie ofert? Też coś mam :D za dyszkę możemy sobie spróbować któryś z zapachów w mniejszej 10 ml  wersji-jak się spodoba,można zainwestować w dużą butlę :) To też doskonała wersja torebkowa ulubionego zapachu,jest już 13 w ofercie,a te które uwielbiam najbardziej (Luck,Attraction,Tomorrow ) też są <3
Mgiełki które w ofercie są cały rok,najchętniej stosuję w upały,bądź przydają się jako...odświeżacz powietrza :D
 Dla panów też jest nowość pod szyldem Black Suede-tym razem wersja Night.Zapach zmysłowy,drzewno-orientalny,pikantny i jednocześnie świeży dzięki nutce bazylii :)
No to teraz pora na makijaż :) Poczwórne paletki zwykle są w promocji po ok.25 zł,teraz za 20 więc bardziej się opłaca :) mam 3 takie paletki-podgląd do nich w nazwach: Au Naturale,Glow Teal,Smoke and Fog :) 
A jeśli makijaż,to i pędzle :) Avon rozszerza ofertę i coraz więcej nowych pędzelków pojawia się w katalogach :) ja posiadam 5-do cieni,do blendowania cieni,dwa do różu i jeden do pudru :)
Róże na policzki teraz są po 17 zł-nareszcie! bo zwykle są 5-6 zł droższe :) Są 4 kolory do wyboru,ja zawsze dopasowywuję kolor różu do szminki,więc róży mam kilka :)
Apropo szminek :D to jest coś,co po perfumach lubię najbardziej :D
I szczerze mówiąc,mam problem w drogeriach z doborem szminek,dlatego kupuję 90% szminek w Avonie :) Co mamy na promocji? Szminki powiększające 3D Mark (swatche TU )
Wiem że Wy lubicie matowe szminki (brrr :D ) więc te też są w promocji (moje swatche TU)
Ja natomiast od lat darzę sympatią szminki Ultra Color i jestem happy bo w tej cenie chyba ich jeszcze nie było :D 
Do pazurków pojawiły się płytki ze stempelkami-mnie takie rzeczy nie wychodzą,próbowałam stempelki różnych firm ale to nie dla mnie,łatwiejsze naklejki wodne :D
Seria Naturals wzbogaciła się o nowy zapach-truskawka z białą czekoladą :) Bardzo przyjemny zapach i przypomina mi perfumy z Oriflame (Love Potion Secrets) które własnie są z truskawką i białą czekoladą :)
Nowy zapach ma też linia Senses-żele pod prysznic o zapachu fiołka i jaśminu,ale nie wiem czemu z pachnącej kartki czuję trochę migdały :D
I jeszcze nowość z płynów do kąpieli-zamówiłam go i pachnie cudownie :) To orchidea z gardenią,pachnie jak połączenie kwiatów ze świeżością proszku do prania :D Troszkę też w stylu perfum Incandessence :)
Dla mężczyzn są fajne żele Intense,bardzo rześkie i energetyczne :)
Mydła w płynie Avonu ponoć są świetne-dlaczego ich jeszcze nie miałam? Nie wysuszają podobno dłoni,skuszę się zapewne na różowy,bo żel pod prysznic o tym zapachu jest obłędny :)
Bardzo lubię szampony Avonu-mam stałe klientki które kupują ten do włosów farbowanych,ja lubię zwiększający objętość :) Pachną pięknie,doskonale się pienią,są wydajne :)
No tak,idzie wiosna więc w Avonie kosmetyki na redukcję tkanki tłuszczowej,cellulitu :D
Może by tak potrzymać kciuki żeby w tym roku cellulit był w modzie? :D
I na koniec jak zawsze gadżety :) Nigdy nie lubiłam pereł,kojarzyły mi się albo do ślubu,albo z mocno dojrzałymi paniami :D Zaczynają mi się jednak podobać-więc nie wiem czy jestem stara czy za mąż wychodzę :D Tę uroczą bransoletkę mogłabym nosić-możemy wybrać ze swoim znakiem zodiaku :)
Turkusowa sukienka? a chętnie :D Krój niestety nie mój,ale na kolor zaświeciło mi się oko :)
Natomiast taką torbę weekendową chętnie bym przygarnęła :) tylko czy wystarczy na weekend? chyba na same kosmetyki haha :D w każdym razie podoba mi się,tak samo jak złote okulary pilotki :)

I jak Kochani? wpadło coś w oko? :)
Buziaki :*

17 komentarzy:

  1. Na wody perfumowane mogłabym się skusić dobrą cenę mają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie z ich oferty najbardziej ciekawi ten nowy zapach - Avon Life :)

    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście TUTAJ ? Dzięki;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiam się nad pudrem Magix...

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeglądałam katalog i kilka produktów mnie zaciekawiło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny katalog, jak zwykle wpadły mi w oko perfumy :) Idzie wiosna więc trzeba się zaopatrzyć w jakiś delikatny i świeży zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie nic nie kusi poza okularami tymi ostatnimi, ale zwróciłaś mi uwagę na szminki....ehhh ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny przegląd, w te perfumetki chętnie bym się wyposażyła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już dawno nie zamawiałam produktów z Avonu. Dobrze wspominam maseczki z Planet Spa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cały czas kusisz tymi katalogami, muszę wybrać się do jakiegoś punktu Avonu złożyć zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja już zaznaczyłam kuzynce, że chcę zamówić próbki szminek :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zamówiłam sobie szminkę ultra color odcień Frozen Rose i niestety nie trafiłam z doborem. Tak samo nie jestem zadowolona z zestawu naturals truskawka i biała czekolada, bo zapach jak dla mnie jest okropny. Strasznie przesłodzony. O ile balsam i żel udało mi się zużyć to mgiełkę musiałam oddać, bo nie mogłam znieść zapachu ;) (a tak poza tym, po użyciu balsamu gdy wchodziłam do pokoju cały czas zapach się ulatniał) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja poczekam jak będą w sprzedaży każdy osobno,i wezmę tylko żel :)

      Usuń
  12. zawsze lubiłam te małe pojemności perfum.

    OdpowiedzUsuń
  13. Matowe szminki przyjęły moją uwagę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oczywiście! Biorę perfumetki Luck i Attraction :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...