sobota, 25 marca 2017

Zakupy,nowości,prezenty :)

Chyba dawno nie było postu zakupowego  💅👛💄💰
A że ostatnio uzbierało się kilka rzeczy,również z prezentów i współprac,chcę Wam je pokazać 👀
Zapraszam ! 🌹
Od wczoraj zaczęłam kurację żebym doszczętnie wypiękniała 😂 z Merz Spezial Dragees 💊
Kuracja 3-miesięczna ma poprawić stan mojej skóry,włosów i paznokci-cudowne obietnice,będę Was informować na bieżąco czy działa 💇 💊
Po bardzo dobrym serum do twarzy Regenerum od Aflofarm,które kupiłam ponownie i będę używać w chłodniejsze dni,testuję teraz szampon,serum (odżywkę) do włosów,krem do rąk i serum do rzęs-na to ostatnie poczekacie niestety długo bo obecnie używam innego "przyspieszacza" do rzęs 👀
A ostatnia buteleczka po prawej? Serum oczyszczające do skóry głowy Bionigree-wiążę z nim swoje nadzieje bo zdecydowanie właściwościami pasuje do mojej trudnej,problematycznej skóry głowy. Pierwszy raz już za mną,widać ubytek w butelce,za jakiś czas dam znać co o nim sądzę 💬
 Teraz pielęgnacja ciała Kolorowe stojące butelki to produkty z Lidla .Tak mnie kusiły że musiałam kupić 😊 Kokosowy żel z peelingiem,dwa mydła do rąk o kwiatowych zapachach i żel pod prysznic 😊 A na dole trochę mało typowe zapachy-pomidorowa  maska do twarzy Holika Holika 🍅 i makowy balsam do ciała z Hebe 🌷
 Poniżej troszkę makijażu 😊 Jest paleta cieni Freedom 🎨 mam już jedną (klik),pokochałam i wzięłam kolejne kolory 👀 . Lada dzień będzie post bo robię na bieżąco fotki 😊 Pędzle to nowość z Avonu,wspomnę przy makijażu czy są dobre  Oraz 3 produkty które kupiłam na wysepce Golden Rose-kredka do brwi,zielony eyeliner oraz malinowa szminka 💋
Zaniedbałam się w zapachach! Ale mam już swoją wish listę co chciałabym w tym roku kupić 💗  Poniżej widzicie uroczą butelkę,a w niej troszeńkę perfum na dnie-do przetestowania od przyjaciółki 🎐 Przedziwny zapach który na pewno opiszę 🎭
  Mam też malutką buteleczkę zapachu od Yves Rocher Neroli-bardzo świeży zapach białych kwiatów,trochę zimny i gorzki,na wiosenne dni do pracy idealny 🎐
 Dorzuciłam do zdjęcia zegarek ⌚Geneva z Allegro-czyż nie jest uroczy? 😃 Nie mogłam mu się oprzeć i kupiłam ⏰ Będzie ze mną odmierzał czas i dni do wyjazdu na który bardzo czekam 🚅 💕 (Małgosiu,pozdrawiam 💗 🎭 )
 I jeszcze zakupy które zapomniałam dołączyć do zbiorczej fotki 💄👜
Małe perfumki to Oriflame-niedrogi a fajny i nie oklepany zapach-trzymam go na ciepłe dni
Peeling Lody Melba wspomniałam w poście o peelingu mango-jeszcze nie próbowałam,ale po otwarciu zapowiada się mega kusząco 💕 Krem do rąk z uroczą blondyneczką na opakowaniu to kolejny świetnie pachnący produkt od Indigo-uwielbiam ich produkty,w Wy zapewne kojarzycie tę firmę z hybrydami 💅
I jeszcze dwa produkty na dole zdjęcia na które polowałam i wreszcie je kupiłam u Mintishop 💙 Wosk do kominka Linden Tree oraz cień kameleon Freedom-jak ja go uwielbiam 💕 Na pewno Wam pokażę niedługo jak cudownie wygląda na powiekach  👀
Wpadło Wam coś w oko? 👀 Na jaką recenzję czekacie najbardziej? 😊
Buziaczki i cudownego weekendu!



37 komentarzy:

  1. Jestem bardzo ciekawa makowego balsamu do ciała.
    Jakiś vzas temu skusilam się na Neroli. Zapach ciekawy, świeży z nutka goryczy. Jednak moim nr 1 z YR jest So Elixir. Póki co nic go nie przebiło

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo fajnych produktów, paletka ma świetne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe nowości :) Udanych testów

    OdpowiedzUsuń
  4. Kokosowy żel z peelingiem dostałam jakiś czas temu od teściowej ale jeszcze go nie używałam. Pokaźne zakupy. Miłego użytkowania :))

    OdpowiedzUsuń
  5. mam tylko inna wersje krem od indigo i masz racje ze pachna pieknie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam to serum Bionigree i jestem bardzo ciekawa jak będzie z jego działaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Same cudowności :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pokaźna ilość nowych kosmetyków :D
    Bardzo podobają mi się kolory w tej paletce z Freedom, musze ją koniecznie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie zainteresowało to serum do skóry głowy, a serum z Regenerum też dostałam i testuję:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zegarek jest niesamowity :)
    Życzę przyjemnego stosowania produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Makowy balsam, w ogóle jestem ciekawa tej serii. Z Ori mam zielony zapach, ale ten żółty też mnie kusi, no i kokosowy żel :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Sporo dobroci jestem wszystkiego ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Tak,odkryłam je niedawno dopiero przy pisaniu posta :D

      Usuń
  14. Ciekawa jestem efektów po kuracji z Merz Spezial :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szampon z regenerum jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. super współprace, gratuluję, kiedyś brałam Merz Spezial

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiele lat temu też i chciałam to powtórzyć :)

      Usuń
  17. Gdzie dorwałaś ten żel akacjowy z la petit mersalis? Byłam w dwóch rossmannach i ni ma :D!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w Rossmannie na Stojałowskiego,w Dekadzie :D

      Usuń
    2. To nie moje rejony :D muszę w końcu gdzieś do dorwać :D

      Usuń
  18. Ile świetnych rzeczy :D A zegarek jest po prostu uroczy :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana wszystko jest super ;) Ale ten zegarek skradł moje serce :) jest cudowny ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten zegarek jest genialny!! :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny zegarek :) z tabletek będziesz zadowolona jeśli będziesz je brać regularnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawi mnie bardzo to serum do oczyszczania skóry głowy, bo przydałby mi się aktualnie taki produkt. Zegarek wygląda cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Łooooooo zaszalałaś <3
    Teraz masz testowania a testowania :) czekam na recenzje :)
    JustynaPolskaFashion&MakeupArtist

    OdpowiedzUsuń
  24. Produktów Regenerum, tajemniczych perfum i zupy pomidorowej. :P

    OdpowiedzUsuń
  25. z niecierpliwością czekam na opinię o Bionigree bo sam się zastanawiam nad jego nabyciem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :) Obiecuję że zajrzę do Ciebie! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...