poniedziałek, 27 marca 2017

Moja druga paleta cieni Freedom Stunning Smokes

Cześć Skarby ❤ 
Pokażę Wam dzisiaj paletkę cieni,która wpadła mi w oko gdy buszowałam w sklepie Mintishop 💗
Jest to Freedom w odcieniu Pro 12 Stunning Smokes 🎨
Jeśli chodzi o cienie do powiek,jestem raczej nudna-rzadko kiedy maluję się na żywe kolory,zwykle wybieram brązy bądź inne ciemne zgaszone kolory jak śliwka,zielenie,granat,grafit 😊
Ta paletka też jest z gatunku tych do codziennego makijażu i już bardzo się polubiłyśmy 😊
Z 12 odcieni 5 jest matowych,6 perłowych i jeden z drobinkami 😊
 Popatrzcie z bliska jakie ładne 😍
 Tak wygląda cała paleta po otwarciu :
I teraz swatche 🎨
Z tych trzech odcieni bardzo podoba mi się pierwszy z prawej-to taki różowy brąz 💕
 Poniżej ten najciemniejszy,śliwkowy,jako jedyny ma drobinki w różowo-złotym kolorze 💕
 Matowy brąz bardzo polubiłam,oraz ten środkowy-takie srebrzyste taupe 💕
 i trzy ostatnie-czarny jest naprawdę dobrze napigmentowany i trzeba z nim ostrożnie 😊
 Cienie na bazie trzymają się doskonale-te perłowe zwłaszcza 😊 Ogólnie cienie perłowe są trwalsze od matowych,zauważyłyście? 😊  Pokażę Wam teraz 4 przykładowe dzienne makijaże tą paletką 😊 Takie zwyczajne bo nie mam zdolności 😃  Na paletce zaznaczyłam cekinami których cieni użyłam 😊
 Na górze matowy brąz i blady róż,na dole czerń i srebrzyste taupe 💜
 Poniżej śliwka z beżowo-różowym:
 I na koniec brąz ze złotym:
Bardzo lubię paletki od Freedom 🎨 Są trwałe,miękkie,perłowe odcienie mają taką sypko-kremową konsystencję.Dobrze trzymają się powieki,dobrze rozcierają,nie blakną :)
Od dawna marzę o paletach The Balm i tak się zastanawiam czy warto kupować cienie za ponad stówę jak są wspaniałe palety za 20 złotych? 😉
Drugą paletę Romance and Jewels mogłyście oglądać TUTAJ 💚
Podoba Wam się? Czy kupujecie te droższe cienie? 🎨

27 komentarzy:

  1. naprawdę czuję się skuszona, miałam czekoladki z MR za 40 zł
    ale widzę, że tym razem mój wybór padnie właśnie na tą po Twojej recenzji
    dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  2. super kolory :) takie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam tej paletki ale kolory - moja bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznotki - a makijaże jakie piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolory dla mnie idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne kolory, sliweczka wyszła cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kolory, no i te makijaże - super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorki piękne takie moje :) póki co mam paletkę z cieniami w sumie 3 :P i teraz nie kupuję nowych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kolory, uwielbiam takie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kolory :-) Ja też używan głównie takich odcieni 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Tych cieni jeszcze nie miałam, ale wyglądają zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niegdyś pewnie bym się na nią skusiła, ale obecnie mam wiele cieni w podobnych kolorkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. faktycznie ladne kolory :)
    najbardzej podoba mi siemakijaz ze sliwka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolory są piękne, a jak za tą cenę, to już w ogóle rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne kolorki <3 W stu procentach trafiają w mój gust :)
    Obserwuję!
    http://beatypunktwidzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. jejku, te palety są prawie identyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem zauroczona kolorami, uwielbiam takie! Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. JAKIE PIĘKNE!!!!!!!!!!!!!!!!! <3 nie widziałam dotąd tej paletki, na pewno ją kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zaskoczona jestem pigmentacją :O

    OdpowiedzUsuń
  20. موقع الويب الخاص بك لطيفة، قد تكون مفيدة لكثير من الناس. أنا أوكلت هذا الرابط، وآمل أن توافق، شكرا لك.

    Obat GERD
    Obat Herbal
    Obat Epilepsi
    Obat Herbal Lipoma
    Obat Jantung Anak Bocor

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...