sobota, 11 listopada 2017

Zima w Avonie czyli przegląd katalogu 16 ZIMA :)

Cześć Kochani :)
Troszkę spóźniona,bo post powinien być w czwartek wtedy kiedy startuje katalog,ale dostałam go dosyć późno i nie zdążyłam zrobić fotek-jesienny czas i krótkie dni nie sprzyjają robieniu zdjęć,a ja robię je tylko do światła dziennego :) Ale nie ma co gadać,katalogowi dziś zrobiłam fotki i zapraszam do oglądania :) Może upatrzycie jakiś świąteczny prezent? :)
Nowy zapach w katalogu to Pulse :) Jest też wersja męska,ale dziś kilka słów o damskiej :)  Pachnąca kartka pachnie ciepło,zmysłowo,nuty zapachowe to fiołek,gruszka,drzewo sandałowe :)
 Ja skusiłam się na zapach Alpha :) Jest od jakiegoś czasu w katalogu w pięknej,wysokiej czerwonej butelce,ja jednak wzięłam mniejszą,30 ml :) Jak określam zapach? w skrócie-zmysłowa malina :) Zapach jest dosyć ciężki,intensywny,ale dzięki malince też troszkę figlarny :) Pozostałe 3 zapachy też polecam-Luck to mój ulubieniec z całego Avonu (bardzo słodki,troszkę cierpki i jakby szarlotkowy),Attraction (seksowny,promienny,kwiatowy z nutą słodyczy),Premiere Luxe (elegancki,klasyczny,ma to 'coś') :)
 Na święta pojawiła się też fajna oferta,im więcej kupimy flaszeczek,tym taniej płacimy za jedną :) Np.kupując 3 buteleczki,jedna kosztuje 35,99,kupując 2,jedna kosztuje 39,99 zł :) 
 Możemy wybierać nie tylko damskie,ale też męskie,mieszać do woli :)
 Zapach Eve Duet widoczny poniżej,miał swoją premierę niedawno,opisywałam go TU,teraz jak widać,mam swoją dużą flachę :) Obecnie zapach kosztuje 99 zł,w gratisie ładna kosmetyczka,która po jednej stronie jest złota,po drugiej liliowa-dopasowana kolorem do perfum :)
 Jeśli chcecie wydać trochę mniej,za 50 zł są zestawy Man oraz dla kobiet delikatna Viva La Vita :)
 A za dyszkę możecie spróbować sporo z powyższych zapachów w formie perfumetki o pojemności 10 ml :)
 Dobrze,skupmy się na chwilę na mężczyznach,należy im się troszkę uwagi :D Myślicie co by tu facetowi na prezent kupić? A może taki zestaw za 39,99? Jest w Avonie od lat,ja akurat lubię u facetów świeże zapachy więc mi się podoba :) Mamy w zestawie 3 kosmetyki i torbę prezentową :)
 Jeśli macie więcej pieniążków,pojawiła się golarka elektryczna :) Zapewne nie jest taka super jak te firmowe w sklepach,ale kto wie,być może jest dobra? 
 Te bokserki co roku mnie rozbawiają,nie wiem czemu :D  Chyba każdy facet będzie w nich wyglądał uroczo :D
 Dla małych dziewczynek są perfumki Hello Kitty :) Jak widać z lewej,nie tylko dla małych dziewczynek :D Miałam cały zestaw,został mi ostatni zapach :D Dla mnie idealne na upały,a opisywałam je TU. No cóż,czasem fajnie jest być 40-letnią księżniczką :D :D
 Jest też nowy zapach Hello Kitty Candy Dream-brzmi kusząco :D Oraz żel do mycia,mgiełka,szczotka i lusterko,każda mała dziewczynka będzie zadowolona :)
 A makijaż jest przeznaczony dla dużych dziewczynek :D Są 3 nowe odcienie wykręcanej kredki do powiek :)
 Posiadam Grey Glimmer,którego sztyft widzicie poniżej:
 To bardzo ładny,grafitowy metaliczny kolor :)
 Palety cieni są teraz w bardzo dobrej cenie,zwykle są powyżej 20 zł :) Obecnie mam tylko jedną z widocznych w katalogu,Glow Teal,pokazywałam ją na sobie TU :)
 Nowością są róż i rozświetlacz w jednym-kusi! oraz bronzer z rozświetlaczem :)
 Matowe szminki mają najlepszą cenę roku-13.99 zł :) Wszystkie odcienie pokazywałam TU :)
 Nowością są też satynowo-metaliczne lakiery do paznokci :)
 Budząca miłość lub nienawiść nowa szminka w płynie Mark matowa i błyszcząca,utrzymują swoją pierwotną cenę :) Ja ich nie lubię,ale są wielbicielki :) Pokazywałam kilka odcieni TU i TU :)
 Teraz pielęgnacja i uroczo nazwane płyny "do śpiewania w kąpieli" :D Jabłko z cynamonem czy śliwka z wanilią brzmią tak smakowicie,że faktycznie może chcieć się zaśpiewać np.Last Christmas :D
 A malina z wanilią? Też brzmi niczego sobie :D Tutaj mamy żele pod prysznic i mydło do rąk-skuszę się!
 Ku mej uciesze wrócił płyn do kąpieli wanilia z figą,uwielbiałam go :)
 Jeśli chodzi o pielęgnację włosów,szampony Avon są lubiane przez moje klientki :) Najczęściej wybierają ten do włosów farbowanych :) Cena jest całkiem niezła bo 8,99 a 400 ml :)
 Nowa kuracja do włosów dodająca objętości i zagęszczająca włosy zapowiada się fajnie,i gdyby nie to że odżywek do włosów mam obecnie 7,skusiłabym się :) Ale może kiedyś :D
 Co jeszcze polecam z obecnego katalogu? Maskę w płacie Anew :) Zapraszam na jej recenzję w poniedziałek :) Kosztuje zwykle 11,99,tutaj zestaw trzech za 29,97 zł :)
 Serię oliwkową Planet Spa uwielbiam od lat :) Aż zatęskniłam zarówno za kremem do ciała,jak i maseczką,które obecnie są w zestawie :)
 Jeśli chcesz skorzystać z jakiejś super okazji w tym katalogu,mam dla Ciebie dwie propozycje :) 1+1 gratis to dwa dowolne zapachy za 29,99 zł :) Możesz wybierać wśród sześciu zapachów,zarówno damskich jak i męskich :)
 Druga fajna oferta,to za 39,99 zł aż...7 produktów!  Jest żel pod prysznic,balsam do ciała,płyn do kąpieli,mgiełka do ciała,krem do rąk,olejek do włosów oraz koszyczek prezentowy :) Świetny zestaw,cały w delikatnie słodko-kwiatowej nucie zapachowej :)
I jeszcze niekosmetycznie :)
Zestaw 12 par kolczyków które lubię za 21.99 zł:
 śliczne zestawy biżuterii w wielu kolorach:
 piękne i ciepłe kapcie,które ogrzeją też kostki bo są wysokie :)
 i ciepła sukienka domowa do kompletu kolorystycznie,taka zamiast szafroka na przykład :)
 Piękna karmelowa torba w eleganckim stylu:
 Mnie podobają się te poniżej,ale ich ceny już mniej :D
 Ale bransoletki na magnetyczne zapięcie owszem,czarną lub białą bym kupiła :)
 I na koniec niech zrobi się całkiem świątecznie-piękny ciepły koc oraz lampiony nadające nastój każdemu wieczorowi :)
Wpadło Wam coś w oko?
Macie już pomysły na świąteczne prezenty? :)

21 komentarzy:

  1. Jak zwykle pięknie zaprezentowany katalog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przez ostatni czas mam wrażenie, że katalog avon składa się z 70% z perfumów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja często je pokazuję,fakt,bo uważam że mają fajne zapachy :) Oni chyba tez to wiedzą bo mają ich sporo w ofercie :D

      Usuń
  3. ja się ostatnio skusiłam na Eve Duet, Alpha oraz perfumetkę Luck :) wszystkie 3 zapachy są boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja pewnie skuszę się na jakiś płyn do kąpieli w wersji świątecznej;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam tego pingwinka - wanilia ze śliwką i już wiem, że ten drugi też kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Tu mnie nic nie kusi, ale planuję zrobić większe zakupy w kolejnym katalogu :))

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, cudowne są te magnetyczne bransoletki, fajna oferta

    OdpowiedzUsuń
  8. Z Avon zamawiałam tylko perfumy i byłam bardzo zadowolona z ich jakości.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie perfumy które wymieniałaś, mam i uwielbiam! Avon ma piękne i tanie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam żele pod prysznic i pewnie zrobię mały zapasik na przyszły miesiąc :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak już światecznie :)!! pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pingwinki są urocze :) Ciekawie zapowiadają się te świąteczne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja dzisiaj w pracy robiłam sobie przegląd katalogu (na przerwie, żeby nie było, że się obijam :D). W sumie to nic konkretnego nie wpadło mi w oko

    OdpowiedzUsuń
  14. Z Avonu jak zawsze najchętniej wybrałabym perfumy szczególnie ofertę 3 po 35.99 :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja i tak nie mam mozliwosci zakupu, wiec nie skorzystam :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja z tego katalogu skusiłam się na płyn do kąpieli - pingwinek :D. Wzięłam wersję śliwka z wanilią, sam plyn duzy nie jest (tylko 250ml), ale pachnie bardzo ładnie, jak owocowa herbatka :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...