wtorek, 13 marca 2018

Beauty Face-kolagenowa złota maska i płatki pod oczy :)

Hej hej :)
Maseczki do twarzy w płacie nie przestają być popularne-mimo iż jednorazowe,mało opłacalne finansowo,to jednak je lubimy i chętnie kupujemy :) Najczęściej spotykane są te na tkaninie,ja dziś pokażę Wam trochę inną,oraz płatki pod oczy do kompletu :)
Maseczka o której mówię jest od Beauty Face-znacie? Jeśli nie,to na wstępie powiem że mają produkty godne zainteresowania :) Maseczka którą najpierw pokażę to do dokładnie "Beauty Face odmładzająco-rozświetlający zabieg kolagenowy z diamentami i złotem" :) 
Samo opakowanie sprawiło że poczułam się jak mała dziewczynka :D Jest połowie przezroczyste i widać kawałek złotego silikonu pływającego w wodzie-naciskałam palcem patrząc jak się przesuwa w jedną i drugą stronę,stara a głupia :D
Producent obiecuje wiele-mi się spodobała obietnica cofnięcia czasu :D Przeznaczona głównie do cery dojrzałej,na wygładzenie zmarszczek,ma regenerować,rozjaśniać przebarwienia.
Tak jak wspominałam na początku,maska nie jest na tkaninie,jest to bardziej guma,żel,silikon.Musiałam ją trochę naciągać na twarzy,bo maska jest mała,jak na dziecięcą buzię :) W niektórych miejscach trochę się potargała niestety.
Dalej jest już tylko dobrze :) Może nie odmłodziłam się o 10 lat,ale po zdjęciu maski twarz była mega gładka,aż miło mi było ją głaskać i dotykać :) Była mocno mokra,ale wilgoć ekspresowo się wchłonęła nie pozostawiając lepkiej warstwy,czego nie znoszę a często w maskach w płacie się to zdarza:) Można było od razu robić makijaż nie nakładając kremu,natomiast robiąc ją na noc,zalecałabym jednak nałożyć dodatkowo krem zwłaszcza jeśli macie suchą cerę.Poza tym maska pięknie pachnie,tak luksusowo,trochę perfumeryjnie,ale nie podrażnia,nie wysusza,a ja ostatnio jestem wrażliwcem i coraz częściej coś mnie uczula i podrażnia :)
Maseczka bardzo na plus i patrząc na stronę Beauty Face,widzę mnóstwo fajnych rodzajów i kolorów tej maski-turkus jest mi wskazany :D KLIK 
Składniki aktywne i skład:
I drugi produkt dla uzupełnienia :) Beauty Face rozświetlające kolagenowe płatki pod oczy z diamentami i złotem :)
Są z tego samego gumowo-żelowego materiału co maska na twarz,no może troszkę grubsze :) Mają wygładzać zmarszczki,rozświetlić skórę,odmłodzić.
Miałam pewne obawy na początku bo płatki miały nieciekawy zapach,jednak termin ważności był długi i zaryzykowałam :D Pachniały jak stara woda kolońska,dosyć mocno i bałam się czy delikatna skóra pod oczami nie będzie podrażniona,ale nic takiego się nie stało :) Świetnie przylegały do skóry,mogłam wykonywać codzienne czynności i się nie odklejały.Co poza tym? lekkie nawilżenie skóry,delikatne napięcie,odżywienie. Zmarszczki zostały ale nikt po jednym razie nie obiecywał cudu :D Widzę że obecnie płatki kosztują tylko 3.99 zł (klik) więc może warto zamówić kilka opakowań?
Inne rodzaje płatków zobaczycie TU :)
Skład:
Znacie maski Beauty Face? Ja mam jeszcze witaminową na tkaninie,opowiem o niej za jakiś czas :)

16 komentarzy:

  1. Nie znam tych produktów. Osobiście wole maseczki z glinek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Glinki też lubię i nawet zakupiłam ostatnio 3 różne i będę 'się bawić" :D

      Usuń
  2. Miałam płatki, ale nie chciały się trzymać pod oczami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej marki, ale takie maski i płatki pod oczy uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie uzywalam tych specyfikow

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię maski w płachcie i nawet ostatnio zastosowałam płatki pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja uwielbiam tego typu kosmetyki, to moja ulubiona forma masek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzeba przyznać, że takie wersje wyglądają na twarzy bardzo luksusowo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam inną maseczje też złotą i też mi się trochę podarła :P ale działanie było ok :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam je z widzenia, złoto kusi :) pięknie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie kojarzę tych masek, choć ostatnio wciągnęłam się w maseczki w płachcie i z chęcią używam głównie dla nawilżenia skóry :) Oczyszczanie zostawiam maseczkom z glinką :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem zawsze ciekawa nowości więc to pewnie też wypróbuję bo uwielbiam maski i płatki pod oczy :) Moje ulubione są z Pefecty.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie, że się sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pod oczy miałam raz, ale jakoś szału u mnie nie zrobiły :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...