poniedziałek, 20 sierpnia 2018

Babie Lato - przegląd katalogu 12 Avon :)

Hej hej :)
No i znowu przegląd katalogu Avon,jak ten czas leci :) Dziś katalog 12,a gdy nadejdzie 17,będzie to znak że już jest koniec roku :) Zapraszam do oglądania póki co dwunastki,jest sporo nowości :)
Tradycji musi stać się zadość więc zaczynamy od perfum :) A jest nowość-kolejna odsłona zapachu Perceive,tym razem Soul :) Zapach sygnowany przez M.Kożuchowską to zapach wodny,świeży (akordy wodne,akacja,piżmo) i chyba czuję kroplę męskich nut-może się podobać,ale zupełnie nie moje klimaty :) Jest też wersja męska Soul (dwa razy większa,za tę samą cenę-gdzie sprawiedliwość? :D ),która bardziej mi się podoba,zapach mocniejszy,z pazurkiem :)
 W tym katalogu kupując dwie dowolne flachy Perceive,za każdą zapłacimy 37,99,pojedynczo kosztują 45,99 :) Ja lubię bardzo wersję klasyczną,choć zapach ma z gatunku "płynu do higieny intymnej" :D
 Jest jeszcze jedna perfumowa nowość - Summer White Tropical,przyjemniaczek owocowo-kwiatowy ze słodką karmelowo-sandałową bazą :)  Można się jeszcze skusić na ostatnie dni lata :)
 Zapach Surreal Sky miał swoją premierę w zeszłym katalogu,ubolewam że nie ma próbek bo pachnąca kartka pachnie dziwne i mam przeczucie że zapach jest ładniejszy ;) Jednym ze składników jest kwiat jednej nocy,który występuje w moim ulubionym zapachu Luck,więc myślałam że Sky mi się spodoba... :)
 W miarę świeżymi zapachami są Aquavibe-wszystkie opisałam Wam TUTAJ :)
 Ja jestem najbardziej ciekawa premiery przyszłego katalogu-nowego zapachu z serii Far Away,tym razem fioletowe Rebel :) Przedpremierowo można zamówić perfumetkę,co oczywiście zrobię :)
 Na pewno też zamówię balsam do ciała-jest w doskonałej cenie,można do swoich ulubionych perfum dokupić sobie do kompletu :) Ja na pewno wezmę Luck i może jakiś jeszcze :)
 Jeśli chodzi o zapachy męskie,to poniżej zamiast zapachu intersuje mnie ten przystojniak który go reklamuje :D Odkąd ten zapach wszedł do Avonu,a już dosyć dawno,zawsze zachwycam się tym panem hehe :D
 Ale zejdę na ziemię i swojemu zamówię zapach Pure bo tego typu świeżaki u mężczyzn podobają mi się najbardziej :D
 Wielbicielki matowych pomadek zapewne ucieszy fakt z trzech nowych odcieni tej szminki :) Kosztują 15,99 z i dodatkowo do każdej z nich można dobrać pasującą konturówkę za 10,99 :)
 Ja skusiłam się na szminkę Usta w Kolorze,oczywiście przepłaciłam bo obecnie są za 8,99 :D Wzięłam odcień Rose Creme,trochę ciemny (na moje możliwości) ale mieszam z nudziakiem ;)
 3 odcienie holograficznych szminek Moc Efektu są teraz po 12,99 zł :) To szminki które mają nadawać połysk,metaliczność innym szminkom,oczywiście można je stosować też same :) Pokazywałam Wam je TU :)
 Najtrwalsza wg mnie szminka w Avonie jest obecnie w katalogu i warto kupić jeśli planujecie,bo bardzo rzadko jest w katalogach,ostatnio była bodajże w kwietniu :) Pokazywałam Wam odcień Rosy Resistance (klik), kusi mnie Plump Peach ale jeszcze się zastanowię bo boję się żeby nie była pomarańczowa,chciałabym lekki koralowy odcień :)
 Makijażowo mamy 3 nowe kolorki w poczwórnych paletkach-słoneczne,ciepłe,wczesno-jesienne kolory :)
 I 6 nowych odcieni lubianych wysuwanych kredek do oczu :) 
 Tusz który lubię (ale bez wow,taki na co dzień) jest też w promocji :)
 Wśród lakierów do paznokci można się skusić na jakiś neonowy kolorek-ponoć róż jest najbardziej na topie :)
 Lubię kosmetyki które fajnie wyglądają i gdyby nie zapas kremów w szafce,bez wahania zamówiłabym trójfazowy przeciwzmarszczkowy eliksir do twarzy :) Olejek arganowy-lubię,witamina E-lubię,antyoksydanty odmładzające-też :D
 Maseczek mam mało więc może oliwkowa? Bo różaną widoczną z lewej mam i jest w porządku :)
 Niedługo będzie trzeba pomyśleć o likwidacji przebarwień po lecie :) Może pomóc w tym skoncentrowane serum,są też fajne płatki Anew z kwasami,taki duet może dać radę przebarwieniom przez zimę :)
 Żele pod prysznic,płyny do kąpieli,szampony i balsamy do ciała-kup jeden,a drugi dowolny dobierz za 9,99 :)
 Nadmienię że są to giga pojemności,żele 720 ml,płyny 1000 ml...
 ...szampony 700 a balsamy 750 ml :) warto wybrać sobie dowolny duet :)
 Wśród nowości jest też aloesowy żel do higieny intymnej...
 oraz micelarny krem myjący do włosów-jestem ciekawa bo obecnie myję głowę szamponem micelarnym innej firmy i jestem zadowolona :)
 Używacie dezodorantu do stóp? Bo ja owszem,nie tylko latem :) Avon zrobił też mniejszą pojemność,50 ml,więc możemy mieć ze sobą w torebce i odświeżyć się np.po pracy :) Cena 6,99 też zachęca :)
 I na koniec jak zawsze niekosmetycznie :) Fajna torebeczka poniżej-pod klapką mamy lusterko,więc to taka torebka dla elegantki z klasą :D
 Te 3 torebki mi się podobają,a mam środkową w wersji białej :)
 Wygląda tak: 
 Turkusowa biżuteria? Lubię to! :)
 I na koniec sukieneczka która też wydaje się fajna-do pracy,na miasto,spotkanie :) Cena jak na Avon nie wygórowana :) 
Co Wam wpadło w oko? :D

12 komentarzy:

  1. Podziwiam osoby, które darzą sympatią Perceive... :p Ja w tym katalogu Skusiłaś się na dwa płyny 1000 ml jaśminowy i wiosenny bukiet, oraz zestaw Naturals Granat i Mango oraz mgiełkę Marakuja i Peonia :) Również nie mogę doczekać się Rebel, daj znać koniecznie, jaka jest Twoja opinia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiedziałam, ze Perceive ma aż tyle odmian, uwielbiam klasyczny zapach

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten Soul zdecydowanie do mnie przemówił- muszę go mieć!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej przemówiła do mnie sukienka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno już nie przeglądałam ich katalogu

    OdpowiedzUsuń
  6. Katalog ciekawy i jak dla mnie jubileuszowy- mija rok odkąd zostałam konsultantką :D
    Jutro przyjdzie mi paczka i zacznę wielkie testowanie FA Rebel ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratki :D ja ciutkę dłużej jestem konsultantką,jakieś 15 lat :D

      Usuń
  7. Zdecydowanie bardzo ciekawa zawartosc katalogu :) pozdrawiam, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Od kiedy w Avon sprzedają ubrania? :) Ale dawno nie miałam w ręce katalogu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Co do probek surreal sky - sa, poszukaj podczas zamawiania w pomocnych w sprzedaży

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dawno nic nie zamawiałam z Avonu, raczej tak pozostanie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wąchałam ten nowy Perceive przez tę pachnącą stronę i nawet to ładne dość, choć ja najbardziej lubię ten niebieski jednak :) A perfumy Pure sama mam, ale w damskiej wersji :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...