środa, 13 marca 2019

Ekotyki w Krakowie - lista wystawców i jakie kosmetyki polecam :)

Cześć Kochani :)
Ostatnio pokazuję Wam dużo kosmetyków naturalnych, a to ze względu na to, że po pierwsze - bardzo je lubię, po drugie - ilekroć zbliżają się targi kosmetyków naturalnych Ekotyki, nakręcam się i na bieżąco obserwuję wystawców żeby planować potrzebne (taaa... :D ) zakupy :) . W dzisiejszym poście zrobię małe podsumowanie, przedstawię Wam wszystkich wystawców w Krakowie,napiszę które firmy i jakie kosmetyki polecam :) Zapraszam ! :)
🌿
Mieszkańcy południowej Polski są szczęściarzami, bo Ekotyki są głównie w Krakowie,ale będą też w Katowicach 27 kwietnia w Galerii Szyb Wilson :) Sporo wystawców się powtarza w obu miastach, link do wydarzenia w Katowicach --> klik , warto obserwować i być na bieżąco :)
🌷 
Tymczasem przedstawiam Wam pełną listę wystawców Ekotyków w Krakowie:
Jakie kosmetyki, które firmy lubię? :) Moją przygodę z kosmetykami naturalnymi zaczynałam od mydeł, przetestowałam ich mnóstwo, a na poniższym zdjęciu widzicie firmy które lubię najbardziej :) Są to np. 4 Szpaki (np.delikatne mydełko len z rumiankiem-uwielbiam), Manufaktura Mewa (geranium/szałwia/rozmaryn genialne), Republika Mydła (próbowałam od nich wszystkie które mają :D Sunset Boulevard moje ulubione) oraz Soap Szop (Herbarium wspaniałe,a w lutym kupiłam dwa kolejne i są w fazie testów) :)
 Jeśli macie ochotę wdepnąć na stoisko np. Nova Kosmetyki, polecam :) Znam bodajże 8  kosmetyków tej firmy,więc to chyba niemało :) Co polecam? Np. piankę do mycia twarzy Go Cranberry-ogólnie ta żurawinowa seria jest fajna, olejek do twarzy z serii Go Argan też zdecydowanie polecam - za kila dni,jeszcze przed targami będzie o nim post na blogu :) Bardzo też lubię firmę Senelle i ich kosmetyki inspirowane porami roku,pięknie pachną i fajnie się sprawdzają ,miałam serię Summer a kręci mnie Winter, bo balsam do ciała z zimowej serii pachnie obłędnie,olejek do demakijażu też jest na mojej wish liście :)
 Z moich ulubionych marek również polecam Majru :) Olejek z opuncji figowej szczególnie! Albo maść konopną,która ratuje w wielu sytuacjach, cudownie pachnący i nawilżający hydrolat wanilowy też :) Poza tym mają cudowną kuszącą nowość,która będzie pierwszy raz na targach - owocowe serum młodości :) Na pewno do nich  zajrzę :) Wy zajrzyjcie też do misia pandy czyli marki Senkara, od nich kupiłam 3 kosmetyki,poza bananowymi widocznymi na zdjęciu,używam teraz fajnego olejku do demakijażu oczu Panda Eyes :)
🍂
Na targach będzie też marka Fresh&Natural, kto nie zna ich kultowej pasty do mycia twarzy? Grzech nie znać! Ja zużyłam już dwa opakowania :) Cieszę się również że targi zaszczyci marka Yope,która co prawda ma swoje kosmetyki stacjonarnie (Superpharm, Hebe,Lidl) ale takiego wyboru jak na targach,nie znajdziecie, sama zamierzam skorzystać bo kosmetyk który od roku mam na oku,nie mogę złapać stacjonarnie :) Natomiast już dziś polecam mydło kuchenne miód/bergamotka-strasznie wydajne,pięknie pachnie i domywa wszelkie "zapachy" i tłustości z dłoni-bomba! Pod prysznic natomiast właśnie gości u mnie róża z kadzidłowcem-fantastyczny zapach świeżej,zimnej,soczystej róży,zachwycający :)
 Mydłostacja to również jedna z firm do której mam wielki sentyment :) Hydrolat malinowy musicie mieć! I peel-maseczkę do twarzy Owocowe Podróże-jest genialna :) Jeśli jednak szukacie drapaczka do ciała,odwiedźcie Manufakturę Mewę i bierzcie (ale zapłaćcie :D ) peeling ananasowy,nie pożałujecie :)
🌿
Sylveco to też bardzo lubiana firma i będzie w tym roku na Ekotykach :) Cieszę się bo mój ulubiony peeling-maseczka już dawno się skończyła :) Będą mieli wszystkie swoje serie,np.Vianek,Aloesove (tych mam sporo,używam obecnie), Rosadia,Biolaven, Duetus :) 
A jeśli lubicie urocze "słodkości"do kąpieli,to te babeczki na zdjęciu właśnie służą do kąpieli,produkuje je polska firma Bosphaera :) Ich mydełko kawowe wspaniale peelinguje i drapię nim dupkę i uda żeby zmniejszyć cellulit :D 
Wspomnę jeszcze że na targach będzie też Polny Warkocz - to te kosmetyki które trzymam w ręku na pierwszym zdjęciu (z warkoczem,celowo do nazwy firmy :D ). Używałam ich chyba 2 lata temu i zaraz zobaczę co nowego mają w ofercie,czy coś się zmieniło,jestem bardzo ciekawa :)
🌾
Kochani,mogłabym tak jeszcze gadać i gadać o firmach, sama mam długą listę zakupów której nie zrealizuję w pełni tym razem,bo koszty mam ograniczone-zrobiłam zakupy na Ekotykach w lutym (klik) i na te nie planowałam iść,no ale muszę,jak przepuścić taką okazję :D Mam nadzieję że i Wy dacie radę przyjechać! Byłyście kiedyś na Ekotykach? Lubicie kosmetyki naturalne? Dajcie znać koniecznie! :) A ja czekam na Was w Pałacu Czeczotka 23 i 24 marca w Krakowie :)

13 komentarzy:

  1. Na Ekotyki się nie wybieram bo za daleko, ale Ekocuda się zbliżają ( w Warszawie ) i muuuszę sie wybrać. Listę zakupową już tworzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Yope miałam kilka różnych próbek, ale wszystkie były słabe. Pastę Fresh&Natural dobrze wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanych zakupów!!! Jestem ciekawa co Cię skusi

    OdpowiedzUsuń
  4. Opakowanie musu bananowego genialne 😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie naturalne mydełka w kostce i peelingi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To już za tydzień! :o Nie mogę się doczekać, muszę zrobić mniejszą listę, bo jak Ci mówiłam tego jest za dużo! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. wybieram się do Katowic, w zeszłym roku też byłam
    uwielbiam hydrolaty od marki Senkara:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj Turkusowa,będę pierwszy raz na targach Ekotyki.Zapraszam Cię do naszego stoiska z produktami Tiande opartych na medycynie Starozytnego Wschodu,może znajdziesz coś u mnie do testowania:)a mamy kilka HITOWYCH produktów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia TianDe! Miałam kiedyś coś od Was,zaraz sobie przejrzę stronkę i przypomnę sobie :)

      Usuń
  9. Aż się chce lecieć na targi jak się czyta opisy tych kosmetyków. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja byłam osttanio w Katowicach na Ekotykach - u mnie na blogu relacja z wydarzenia, także zapraszam w wolnej chwili :)
    https://whereismyprosecco.com/

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...