piątek, 28 czerwca 2019

Exscenti - nowe perfumy, moje opisy wszystkich zapachów :)

Hej hej :)
Jak się macie? Bo ja chyba ok :D Ciągle testuję,wącham i zachwycam się zapachami które mnie otaczają, a jakiś czas temu jedna z instagramerek, znająca mój perfumoholizm, poleciła mi firmę perfumeryjną Exscenti :) Dowiedziałam się że można bezpłatnie zamówić próbki wszystkich 9 zapachów z oferty, z czego chętnie skorzystałam i chętnie opowiem kilka słów o każdym zapachu :) Zapraszam!
Exscenti to rodzinna manufaktura, tworząca zapachy :) Zwykle na podobnych perfumowych stronach dowiadujemy się że zapachy są odpowiednikami znanych perfum - tutaj nie ma takiej informacji, ja z pośród 6 damskich zapachów rozpoznałam 3 jako podobne do znanych mi perfum - nie identyczne ale podobne :)  
 Próbki które zamawiamy, są w formie długiej nawilżanej chusteczki, każdy zapach oczywiście spakowany osobno a wszystkie w ładnym tekturowym pudełeczku :) Dostępnych jest 6 zapachów damskich i 3 męskie :)
 A buteleczki prezentują się tak jak na pudełeczku poniżej :) 
 Opisy zapachów nosem Turkusoowej :)
DAMSKIE:

Exscenti N° 1
"Ponadczasowy, ponętny"
(gardenia, morela, paczula)
Co za cudny, nie oklepany zapach! Ale...ja go znam :) Jest piękny, morelowo-kadzidlany, orientalny, ma to 'coś' w sobie a co w nim znajomego? Bardzo przypomina mi niszowy zapach Montale Pure Gold którego dokładnie rok temu miałam dużą próbkę i używałam z mega zachwytem. Cudowny, dla kobiety tajemniczej, nietuzinkowej, kochającej odkrywać nowe doznania :)
Exscenti N° 2
"Zmysłowo prowokujący"
(jaśmin, bergamotka, drzewo sandałowe)
Delikatny i mało zapamiętywalny zapach. Nie czuję żebym kogoś prowokowała nosząc go :D Jest coś świeżego,delikatnie owocowego, mam wrażenie że czuję jakieś żółte kwiaty, coś wodnego, a'la kaczeńce ale oczywiście nie ma ich w składzie :D Ogólnie ładny lekki zapach na dzień dla sympatycznych dziewczyn :)
Exscenti N° 3
"Promiennie świeży"
(morskie nuty, jabłko,ambra)
Toć to kopia Light Blue D&G :) Lubiłam zawsze ten zapach w letniej porze roku, bo mimo iż świeżaczek-a takich nie bardzo lubię-to ten ma charakter :) Są morskie nuty, jest soczyste jabłko,ale wszystko otulone ciepłem ambry, piżma. Intensywny, rześki dla spontanicznej, naturalnej kobietki :)
Exscenti N° 4
"Subtelnie ekstrwagancki"
(cytryna, róża, piżmo)
Świeży, kobiecy, soczysty. Jakimś cudem mam wrażenie że czuję piwonię,ale nie ma jej w składzie, być może to jednak róża,która na początku jest mocno oświeżona cytrynką, by potem łagodnieć w kremowo-mydlany zapach. Tutaj zapach jest wiosenny, ma to 'coś', jest romantyczny, dla kobiety z uśmiechem :)
Exscenti N° 5
"Uwodzicielsko szyprowy"
(śliwka, jaśmin, paczula)
Kolejny ciekawy zapach :) Fajnie czuć śliwkę,która jest łagodna i kremowa,przebija się też świeżość kwiatu jaśminu, by w bazie utrwalić się przyjemną,drażniącą lekko nos paczulą :) Tutaj faktycznie jest uwodzicielsko, seksownie, fioletowo tak, zapach może się spodobać wielbicielkom Crystal Noir czy Poison Diora i nie jest przesadnie słodki :)
Exscenti N° 6
 "Rozkosznie słodki"
(orzech włoski,irys,tonka)
Zapach na pierwszy węch troszkę podobny do La Vie est Belle, potem jest jednak inny, mniej słodki a bardziej orzechowy, co kojarzy mi się z wersją Intense :) Bardzo mi się podoba, jest promienny, dodający pewności siebie, optymistyczny,mam wrażenie że użyjąc go rano będziemy miały bardzo dobry dzień :) 

MĘSKIE:

Exscenti N° 7
"Elegancko porywający"
Zapach świeży, ale nie w typie sportowca, to elegancja młodego, prężnego faceta sukcesu :D  Jest drzewny cedr, aromat goździków,kosmaty mech, świeże jabłko ale całość nie pozbawiona jest kropli słodyczy, tutaj jej  bohaterką jest śliwka :) Dla pewnego siebie, energicznego ale eleganckiego mężczyzny.
Exscenti N° 8
"Intensywnie orzeźwiający".
Ja bym go nazwała raczej zmysłowym, namiętnym, bo zapach jest z gatunku cięższych w moim odczuciu, na chłodniejsze dni lub ekscytującą randkę :) Cynamon, gałka muszkatołowa, cedr dodają pazura, natomiast sandałowiec czy nuty skórzane dodają zapachowi cielesnej zmysłowości. W tym zapachu widzę uwodziciela :)
Exscenti N° 9
"Wyszukany, wielowątkowy"
Tutaj mój faworyt :) U mężczyzn lubię świeże, rześkie ale seksowne zapachy i pan z nr 9 pachnie tak jak lubię :D  Morskie akordy, gorycz grapefruita, zielone jabłko, leśny mech, a całość utrwalona dla seksapilu lubianą przeze mnie paczulą,ambrą - mm...jest cudnie, chętnie bym się wtuliła :D
No i co kochani? Pachniemy jakimś zapachem Exscenti? Jeśli Wam się spodobały, kupicie je TU, tam też można zacząć jak ja od próbek :) Ja zakochałam się w zapachu 1 oraz 6 a dla faceta nr  9 jest super (a mój brat wybrał 7 :D )

8 komentarzy:

  1. jak wiesz ja też uwielbiam perfumy, mężczyźni zazwyczaj szczególnie o tej porze roku lubią rześkie i świeże zapachy, wczoraj mój chłopak miał urodziny, kupiłam w ciemno kupiłam mu Versace Dylan Blue Pour Homme, ale to raczej zapach na jesień zimę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czy któryś zapach by mi się spodobał, póki co nie kuszę się na żadne zapachy, choć dwa zobaczyły denko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Damski numer 6 najbardziej do mnie przemawia poprzez nutę orzechową :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Numerek 5 wydaje sie być idealnie mój :)

    OdpowiedzUsuń
  5. MMMM uwielbiam zapachy :)napewno wszystkieby mi sie spodobaly

    OdpowiedzUsuń
  6. No, jako zapachoholik jestem ciekawa. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje jeszcze leżą i czekają na zabranie się za nie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również kiedyś pisałam o tych próbkach! :) Ciekawy pomysł, aby wysyłać je za darmo :) Spodobał mi się któryś zapach (już niestety nie pamiętam który), ale nie na tyle aby go zamówić. Jestem zakochana w perfumach od Avon :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...