niedziela, 26 stycznia 2020

Avon odmładzająca kuracja Anew Skin Reset Plumping Shots

Cześć :)
Gdy na instagramie pokazałam nowość firmy Avon, ampułki odmładzające, dostałam wiele pytań jak się sprawują,czy nie podrażniają i jaki mają skład :) Dziś na te pytania odpowiem szczegółowo po przetestowaniu 10 ampułek :)
Odmładzająca kuracja do twarzy w ampułkach Plumping Shots należy do serii Avon Anew Skin Reset :)  Jak opisuje ją Avon?
 W opakowaniu mamy 7 ampułek - to cała kuracja i na zrobienie następnej musimy poczekać miesiąc :) Ja oczywiście to doczytałam jak użyłam już 10 ampułkę :D Ale żyję, moja skóra też mimo przedawkowania :D
 Opakowanie prezentuje się bardzo ładnie, nawet ekskluzywnie bym powiedziała :) Ampułki mają piękny błękitny kolor, są plastikowe i bezproblemowo można je odłamać, nie wymaga to większego wysiłku jak czasem przy szklanych :) Sam płyn wewnątrz ampułki ma jaśniutki błękitny kolor :)
 Ampułka wystarcza nam na pokrycie buzi i szyi :) Ma bardzo przyjemną konsystencję, żelowo-mokrą, przy rozprowadzaniu aksamitną, ale nie olejkową :) Wchłania się w zależności od tego jaką mamy cerę - w suchą wejdzie szybciej, w moją ciut dłużej, na początku skóra się trochę klei ale efekt znika po kilku minutach :)
 Ja stosowałam te ampułki różnie - albo same, nie dając już na twarz kremu (a zalecane jest dać jednak krem), czasem dałam olejek ,ale pod oczy krem stosowałam zawsze, ampułkę pod oczy też wklepywałam :) I zawsze robiłam kurację na noc. Kuracja ampułkowa powinna nad odmłodzić o 7 lat, czyli jedna odmładza o rok, ekhm... "wzięłam" 10 czyli powinnam być 10 lat młodsza :D  Nie zrobiłam zdjęcia przed, żałuję że nie pomyślałam o tym, ale stan moich zmarszczek na chwilę obecną gdy mam 43 lata jest taki:
Czy zauważyłam odmłodzenie po kuracji? Wiecie że minimalnie tak? Nigdy nie dowierzam gdy ktoś pisze że kosmetyk spłycił im zmarszczki, nie wierzę w takie cuda, tutaj powiem tak - skóra jest bardzo dobrze nawilżona, gładka - ale głównie w dotyku, natomiast mam wrażenie że takie drobniejsze zmarszczki które mam, to jakby je mniej widać...Te duże są, wiadomo, ale ogólnie widzę delikatną różnicę, trudno mi się do tego przyznać, ale widzę :D
Kuracja kosztuje prawie 70 zł, powiecie - drogo! Ale ja sobie tak tłumaczę - 10 zł za ampułkę to tyle ile zwykle płacimy (a często więcej) za maskę w płacie która też jest na raz :) A tutaj działanie chyba lepsze, więc moim zdaniem warto :)
Skład macie poniżej, przeanalizowałam sobie go za pomocą wujka google :D i wyszło że główne kluczowe składniki to gliceryna,mocznik,kwas hialuronowy. Reszta to nawilżaczo-wspomagacze coby kosmetyk nie gęstniał, nie wysychał, był trwały itp. Na szczęście na samym końcu składu te najgorsze, czyli alkohol denat i barwniki (czerwony i błękitny) więc ogólnie chyba ok :) 
Kusi Was ta kuracja? Dajcie znać co myślicie :)

18 komentarzy:

  1. Kurację testowałam razem z Tobą i jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo osób jest z tych ampułek zadowolonych. Ja ich nie testowałam, chyba nie czuje potrzeby :D

    OdpowiedzUsuń
  3. O musze wspommniec o niej mojej mamie, chetnie poznam ta kuracje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie jestem fanką takich kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja skóra jest znacznie młodsza niż pokazuje metryka, piękna, nowości avon są bardzo fajne szczególnie te ostatnie niespodzianki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo dla mnie to zupełna nowość, jeszcze ich nigdzie nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kuracja kusiś kusi, ale jednak nie za taką cenę :D Jakoś łatwiej mi kupić 7 masek, bo nie kupuję ich raczej "na raz" hihihi ;) Poczekam na super promocję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. No widzisz? Da się. :D Trzeba tylko trafić na taki produkt. Jestem ciekawa tej kuracji i myślę, że sobie sprawię.
    .

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie na chwilę obecną jeszcze takie odmładzające kuracje nie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W życiu bym nie powiedziała, że masz tyle lat :)
    Wyglądasz zdecydowanie 10 lat młodziej :)
    Ja już jestem po kuracji, po 7 dniach i zdecydowanie skuszę się na kolejne opakowanie :)
    Nie powiem, że 7 lat różnicy, ale zdecydowanie skóra stała się gładsza i jędrniejsza.
    Bardzo jestem z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Kochana <3 Całościowo z daleka ponoć wyglądam młodziej (wiesz, szczupłość, długie włosy, wiecznie uśmiechnięta) ale jednak cera już ma prawo mieć oznaki starzenia :D Na szczęście mogło być gorzej więc cieszę się że jest jak jest :D

      Usuń
  11. Używam ich raz w miesiącu, i serio uważam że jak na avon i serię avew to ten kosmetyk im się udał i zawsze czekam aż mam jako konsultantka za nie swoją cenę 40 zł a nie 70

    OdpowiedzUsuń
  12. Polecam tę ampułki z Avonu,są bardzo skuteczne

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...