poniedziałek, 20 stycznia 2020

Przegląd katalogu Avon 02/2020 :)

Witam witam :)
Mam nadzieję że wszystko u Was ok? :) Nadal lubicie kosmetyki i odkrywacie fajne nowe rzeczy? Może odkryjecie coś w nowym katalogu Avon? A jest trochę nowości, zapraszam do przeglądania katalogu w moim towarzystwie :)

Nowy zapach wreszcie jest :D Niestety za wiele o zapachu nie powiem, bo pachnąca strona praktycznie nie pachniała...a próbek tego zapachu nie mają :(  Jest to nowa odsłona Mesmerize Mystique Amber :) W składzie jest brzoskwinia, jaśmin i złoty bursztyn, w męskiej wersji kardamon, drzewo sandałowe, złoty bursztyn. W damskim czuję tylko coś ciepłego, miłego, ale to za mało żeby opisać zapach :)
Druga nowość to czwarta już odsłona serii Encanto, tym razem jasnoróżowa Charming :)  Ananas, jeżyna, drzewo sandałowe, a dla mnie dziewczęcy, słodziutki i taki troszkę malinowy zapach, uroczy :)  Ja jestem zakochana w fioletowej serii Alluring,obecnie go nie ma w katalogu, jedynie w ofercie dla ambasadorek :)
Dostępne są też pozostałe serie, niebieska i różowa, można kupić każdy produkt z osobna lub duże pudło z całym zestawem :)
Ja obecnie lubię nosić na sobie zapach Attraction Sensation, jest dosyć ciężki, zmysłowy, na zimę i randkę super :)
O zapachu Far Away całkiem zapomniałam, to klasyk lubiany przez wiele kobiet :) Mi się podoba jak powącham z opakowania, na sobie go nie lubię, czuję się zbyt poważnie w nim :D Jest elegancki, z klasą, ma dużo pudrowej wanilii :)
Jakie jeszcze nowości w Avonie? Kuracja do twarzy odmładzająca w ampułkach Protinol :) W opakowaniu jest 7 ampułek, wychodzi 10 zł za ampułkę co nie jest zbyt tanio (porównywalnie do maseczek w płacie które też są na raz), używam namiętnie by Wam wkrótce o nich opowiedzieć, myślę że za tydzień będzie recenzja :)
Nowość to krem pod oczy - pewnie wygląda Wam znajomo, bo od lat jest w ofercie podobny, tyko nie zielony a brzoskwiniowy :) Ten różni się od poprzednika nie tylko kolorem, ale aplikacją - poprzednik był pod oczy i na powieki, a tutaj oba kremy stosujemy pod oczy - biały na dzień, zielony na noc :)
Następna nowość to seria Care, tym razem o zapachu avocado, pachnie pięknie z pachnącej strony :) Aż mi się chce lata już :D
Koreańskie skarpetki i rękawiczki to też nowość - są nawilżająco-rozgrzewające, dla mnie trochę cena zawyżona więc na razie nie planuję zakupu :)
W Avonie są już szminki o wykończeniu metalicznego matu,tym razem mamy w płynie, a raczej takim gęstym kremie.Nie ma tu odcienia trafiającego w mój gust, ale czytam opinie że jest bardzo trwała i ręką jej nie zetrzesz :) Więc jak ktoś lubi takie wykończenie, można spróbować :)
Avon do brwi ma bardzo różne produkty - i cień z woskiem, i coś z pędzelkiem a'la tusz, i tradycyjne kredki :) Ja najbardziej lubię takie coś jak pomada, używam od bardzo dawna i chyba nie planuję zmiany :) Choć kredka ze szczoteczką na końcu mnie bardzo kusi :)
Szminki powiększające usta 3D są teraz w dobrej promocji, wszystkie odcienie na ustach pokazywałam TU :)
Mnie ciągle kusi szminka w proszku, znaczy się w pudrze ale cena jakoś odstrasza i się waham :D
Natomiast popularne szminki Usta w kolorze miałam, dwa odcienie :) Niestety próbek tych szminek nie ma więc nie mogę ich wszystkich pokazać...
Teraz zamówiłam Rose Creme, miałam ją już, na moich ustach wpada w czerwień :)
O nowej serii Show Glow napiszę Wam wkrótce osobny wpis :) Są piękne błyszczyki, cienie z kredką i sztyfty, wszystko cudnie błyszczące :)
Fajna promocja jest na puder w kulkach :) Dostajemy pędzel w gratisie dostosowany do pudru - lekko ścięty do brązującego i płaski wachlarzyk do rozświetlającego :)
Do kąpieli zaczyna się robić wakacyjnie :D Bo od razu w oczy uderza nas płyn o zapachu soczystego mango :) Po pachnącej kartce jest obłędny, aż zatęskniłam za upałami :)
Zapomniałam o mężczyznach :) A i dla nich są nowości! Piękny zapach z serii Full Speed, tym razem turkusowy Virtual Adrenaline :) Pacnie bosko,świeżo, troszkę lodowo, bardzo mi się podoba :) 
Jest też nowy cytrusowy zestaw z linii Care, mój chłopak już używa bo kupiłam przedpremierowo :)
Z ofert wyprzedażowych bardzo polecam okrągły kremik po prawej stronie, z masłem shea do stóp, łokci, pięt, mam na niego zawsze klientki, mocno odżywia i zmiękcza :)
Z produktów niekosmetycznych nic wielkiego nie wpadło mi w oko poza czarną torebką, ale cena już mi się nie podoba :D
Widzicie coś ciekawego dla siebie? 

9 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem tego nowego zapachu ;p szkoda, że strona już "starta" :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham ten kremik z masłem shea, zawsze przy okazji dobrej promocji kupuję na zapas :D Płyn Mango pamiętam, że kiedyś miałam, jakoś z 5 lat temu, bo wtedy on po raz pierwszy wszedł do katalogu- po pachnącej stronie byłam nim oczarowana, ale na żywo nie pachnie tak ładnie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uuu...dobrze wiedzieć, nie miałam go jeszcze, inne zapachy owszem (bez,lilia, wanilia z figą)

      Usuń
  3. Też mam te ampułki i choć na początku trochę klei mi się twarz, to uważam że super nawilżają :) Co do reszty cech, to pewnie też zrobię na dniach jakiś wpis :)
    Podobnie jak Ty, uwielbiam zapach Avon Attraction Sensation, choć zwykła wersja ta złota budzi większe zainteresowanie wśród moich klientek :)
    U mnie na całe szczęście strona z nowymi zapachami pachnie i damski jest mega ładny, niestety męski totalnie mnie odpycha : /

    Pozdrawiam,
    Moncia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, złoty Attraction jest super, moim zdaniem ładniejszy od Sensation, ale teraz, zimą ten drugi bardziej mi odpowiada :) Co do nowego zapachu Amber, może gdzieś uda mi się powąchać, mam nadzieję, bo nuty zapachowe mi się podobają :)

      Usuń
  4. Kuszące propozycje, szczególnie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te katalogi tak ladnie wygladaja, nic tylko zamawiac. Kusisz mnie nowym encanto. Podoba mi sie wersja ciemno-rozowa i mysle ze jasno-rozowa tez by mi sie podobala. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wpis - rozglądam się obecnie za prezentem dla swojej kobiety i zastanawiam się nad tym, czy nie kupić jej czegoś z katalogu tej firmy. Z drugiej strony nie wiem, czy nie bardziej ucieszyłaby się z biżuterii stąd: https://prezent.pakamera.pl/

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...