poniedziałek, 27 kwietnia 2020

Zapachowo - Nude by Rihanna :)

Hej hej :)
Miałam sobie w sklepie internetowym kupić tylko podkład, a wyszło jak zwykle :D Koszyk zakupowy się rozrósł i pomiędzy kosmetykami wpadła sobie jak gdyby nigdy nic tester zapachu Rihanny Nude :) Mogli nie dać promocji! To by nie wpadł :D Choć od dawna miałam na niego ochotę odkąd powąchałam w Drogerii Natura :) Kto jeszcze nie wie, testery to pełnowymiarowe perfumy, to egzemplarze przeznaczone do wystawienia na półkę w perfumeriach, zwykle nie mają zatyczki ani tekturowego opakowania. Poza tym nie różnią się niczym od oryginału, to po prostu oryginał bez zatyczki, dzięki czemu często jest sprzedawany w sklepach internetowych dużo taniej :)
 
Z tej serii jest jeszcze czerwona i czarna wersja (Rebelle i Reb'l Fleur), wiem że któraś mi się podobała ale nie pamiętam która :D Brzoskiwniową Nude zapamiętałam więc na nią się zdecydowałam bez wahania :) Nie jest to nowy zapach, został wydany w 2012 roku przez bardzo popularną piosenkarkę Rihannę :) (patrząc na zdjęcie poniżej jednak troszkę żałuję że nie mam zatyczki) :)

 Widząc butelkę i nazwę Nude miałam skojarzenie że będzie to ciepły, cielisto-waniliowy zapach, bądź coś piżmowego, pudrowego w stylu zapachów Narciso :). I trochę tak jest ale nie do końca :) O ile zapach jest faktycznie ciepły, intymny, tak ożywia go nutka tropikalnego owocu gujawy oraz gruszki :) Gujawa to owoc słodko-cierpki,dosyć wyrazisty, w połączeniu z soczystą gruszką sprawia że perfumy są  lekko egzotyczne i seksowne :)
 Można w Nude doszukać się też powiewu ciepłych białych kwiatów gardenii, jaśminu,a całość zamknięta jest w otulającym piżmie :) Zapach fajny zarówno na co dzień, na letni spacer jak i na przytulaśną nie zobowiązującą randkę :) Nie jest zapachem wyszukanym, gdyby podsumować go dwoma słowami to jest tropikalno-piżmowy :)  Ale ma coś fajnego w sobie, niby bliskoskórny ale też lekko kwaśny, soczysty, dziewczęcy,zostawia za sobą przyjemną, delikatnie egzotyczną chmurkę :) Dodam jeszcze (bo mój opis może tak sugerować) że nie jest to zapach typowo tropikalny - ciągle jest "nudziakiem", cielistym,lekkim, łagodnym, nutki owoców to tylko mały ożywiający dodatek :)
Znacie ten zapach? A może lubicie inne zapachy Rihanny? Mi się podobał chyba RiRi jeszcze, ale na tę chwilę mam inne zapachy na wish liście których bardziej pragnę :)

15 komentarzy:

  1. Nie znam tego zapachu. Chyba żadnego zapachu Rihanny nie znam. Ma bardzo ciekawy flakonik

    OdpowiedzUsuń
  2. Mysle ze zaprzyjaznilabym sie z tym zapachem, lubie nuty gruszki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię piżmowo-owocowe zapachy więc ten pewnie też by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam czuję słodkość mocną :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z racji że kocham ulepne słodkości, ten jest dla mnie prawie nie słodki 😃

      Usuń
  5. doskonale znam ten zapach, do niedawna miałam te perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam je, podobały mi się ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam ten zapach doskonale, aczkolwiek na mnie wrażenia nie wywarł :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie miałam żadnego zapachu Rihanny. Wąchałam raz w Rossku mgiełki, ale jakoś zadna mi nie spasowała :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam zapachu, ale jak zwykle pięknie opisujesz.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mmm, perfumki - świetny zakup! :) Ja akurat tej cielistej wersji nie lubię, ale lubię czarną - Reb'l Fleur. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam zapachu, ale jak wiesz słodyczy nie lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie miałam żadnego zapachu od Rihanny. Raczej zawsze stawiam na znane mi zapachy i w tej tematyce jestem nudna jak flaki z olejem :D Zapach Dove, Black Opium, Si Intensive i tak na zmianę :p

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam czerwoną wersję i tak średnio ją lubię. Nude nie znam, ale słyszałam o niej sporo dobrego więc kiedyś pewnie przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam kiedyś ten zapach.
    Na mnie był właśnie taki bardzo słodki, gruszkowo-piżmowo-gardeniowy z wyczuwalną wanilią. Miło go wspominam:).

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...