piątek, 1 maja 2020

Przegląd katalogu Avon 7/2020 :)

Cześć i czołem majówkowo! 
Niesamowite że już maj...zaczynają się miesiące które lubię, gdyby tylko covid-19 zniknął, byłoby cudownie bo się duszę w maseczkach niesamowicie :( Ale dziś nie o tym, dzisiaj przegląd katalogu który zaczął się w czwartek i można z tych promocji korzystać do 20 maja :)

Jak zawsze w moich przeglądach, na pierwszym planie muszą być perfumy :D Jest fajna nowość, kolejna seria trzech perfum, tym razem tańsze niż poprzednia kolekcja Artistique :) To seria Avon Collections Powerful Flowers i zapachy Violeta, Roseta i Lila :) Testuję na bieżąco i niedługo będzie wpis na blogu, mam już swojego faworyta :)

 Kolejna nowość to perfumy w żelu TTA Eternal :) Cudeńko o pięknym wyglądzie, fajnej żelowej formule,o dziwo trwałość nie taka zła a sam zapach? Cudowne białe kwiaty w kremowej otoczce, zapach elegancki, z klasą, jednocześnie wiosenny, świeży :)
 Pozostańmy przy wiośnie i jeśli chcecie wybrać zapach w klasycznej formie wody, polecam gorąco Viva la Vita :) Magnolia, grapefruit,drzewo sandałowe - zapach promienny, cudowny, wspaniale budzi i dodaje energii :) Kobiecy i romantyczny :)
 Ja ciągle lubię słodziaka z kokardką Luck :) Długi czas to był mój najwspanialszy zapach w Avonie, chwilowo po zimie go odłożyłam ale nie zapominam o nim :) Pachnie jak świeżo pieczone ciasto z czerwonymi owocami, słodziutkie ale z lekkim pazurkiem :) 
 Kochane, używacie zapachów będąc w domu czy tylko jak wychodzicie? Ja bardzo lubię pachnieć też w domu :) Dom ma kojarzyć się nam miło, błogo i bezpiecznie, w czasie gdy jesteśmy w zamknięciu nie każda z nas czuje się komfortowo, pamiętajcie że Avon posiada aplikację (klik) która może Wam dyskretnie pomóc gdy czujecie się zagrożone, nie wahajcie się skorzystać :*
Wracamy do katalogu :)
Nowość czyli cienie do powiek Distillery pokazywałam Wam niedawno TU (jeden odcień). Jest jeszcze tusz do rzęs i podkłady w pudrze. Cała seria jest mineralna, wegańska :)

 Linia Distillery pojawiła się kilka miesięcy temu z pielęgnacją, opisywałam Wam wszystkie produkty TU, ja sama obecnie posiadam jeszcze olejek i witaminę C w pudrze :)
 Będąc przy olejkach, chyba mało doceniany jest inny olejek - dermoolejek Justine :) Zawsze w katalogach gdzieś z boku, a myślę że warto go kiedyś wyeksponować mimo że cena nie jest niska :) Sama próbowałam go tylko z testera, na dłoni, ale pamiętam że był cudownie satynowy, nie za tłusty i pięknie pachniał. Chętnie bym go spróbowała na twarzy :)
 Seria Nutra Effect dostała "drugą młodość", są zmiany i fajny podział na ukojenie, odżywienie, mat i blask :) Mnie ciekawi krem do twarzy odżywczy i peeling micelarny z serii kojącej :)

 Lakiery Gel Shine mają "drugie życie"czyli lekką zmianę w napisie na buteleczkach i nowe odcienie :) Trwałość taka sama jak w poprzedniej wersji, powinnam częściej malować paznokcie (te przetrwają pół tygodnia) ale ciągle brak czasu i często chodzę cały tydzień ze startymi końcami :D Tutaj hybryda jest najwygodniejsza ale mam uczulenie :(
 Szybkoschnące lakiery też lubię, zwłaszcza koralowe odcienie, ale tutaj ostrzegam że jednak dłużej schną niż te 60 sekund :D
 Podkład Power Stay obecnie używam (na zmianę z Rimmelem bądź mieszam oba), najlepszy podkład w Avonie :) Pokazywałam wszystkie odcienie TU :)
 A matową szminkę Matte Legend zobaczycie TU :) Piękna, gęsta, dobrze napigmentowana szminka, ja posiadam odcień Flawless :)
 Kosmetyki które również lubię to 2w1 eyeliner i cień do powiek (mam Midnight Games i Out At Night),oraz wspaniały, dodający długości i podkręcenia rzęsom tusz  5 One Lash Genius :)
 Color Trend ma nową linię produktów, między innymi lakiery Confetti:
 Mam cudny błękito-turkus, ale ostrzegam że są 3 warstwy, bo krycie słabe, więc dla cierpliwych :) Nie wiem jak jest w innych odcieniach :)
 Bardziej mnie kusi metaliczna kredka w odcieniu brązu i szminka w kolorze Nectar, tyle że kto teraz nosi szminkę jak używamy maseczek? :D
 Część linii Planet Spa ma promocję - jeden produkt za 10,99, trzy za 23,97 :) Polecam lekkie kremiki-żele pod oczy, oraz maseczki: z Morza Martwego i śródziemnomorska, od lat moje ulubione :)
 Encanto to urocza linia pielęgnacyjno-perfumowa, są 4 wersje zapachowe, akurat tę co mam i lubię najbardziej, Alluring, nie ma w katalogu :) Można kupić każdy kosmetyk z osobna lub taniej wychodzący box z 3 produktami w środku :)
 Stópki też mają nowy zapach :) Poza obecną w katalogu lawendą, jest też nowość, ananas z drzewem herbacianym :)
 W outletowej wyprzedaży są między innymi kolorowe tusze do rzęs - poza fioletowym miałam wszystkie, został mi tylko turkus Oasis Teal :)

 Niekosmetycznie zakochałam się w tej sukience (jej cena to 129,99 zł, 79,99 to cena torebki) :)
 Od zawsze też lubiłam zegarki na silikonowym pasku :) A tak w ogóle, nosicie zegarki? Bo ja od wielu lat nie miałam, teraz się chyba zagląda w telefon zobaczyć która godzina, prawda? :D
 Wyszperałam jeszcze dla mężczyzn fajną kosmetyczkę, może być na podróże bądź sobie po prostu wisieć w łazience i panowie nie będą rozrzucać swoich rzeczy wszędzie hehe :D
 Na koniec grzebień który zamówiłam w zeszłym katalogu :) Nie jestem w pełni zadowolona, tzn. po myciu włosów rozczesuje je średnio, szarpie, jakieś ostre te włoski ma...natomiast na sucho w ciągu dnia dobrze się przeczesuje :)
Coś Was zainteresowało? :)

14 komentarzy:

  1. Mnie najbardziej ciekawi ta nowa linia zapachów, próbek jeszcze nie mam, ale będę zamawiać - z katalogu z pachnącej strony najładniej zapachniał mi fiołek. Pomadek też mi się zachciewało, ale właśnie myślałam o tym samym... kto ich teraz używa :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja sobie zamówiłam szminkę Flawless i Worthy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie dzisiaj oglądałam ten katalog i w oko wpadły mi matowe pomadki, myślę czy nie zamówić sobie próbek wszystkich kolorków. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow ten cien i color trend lakier super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne błękitne pazurki a sukienka jest genialna, też wpadła mi w oko, idealna na lato

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bardzo lubię perfumy z Avonu.Zazwyczaj są trwałe i ceny są w porządku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja Luck miałam, oddałam, a teraz żałuję, bo tęsknię :( Wiesz, niby to słodziak, ale mi pasuje do lata i wiosny nie wiem czemu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to czasami zależy kiedy się zacznie używać :D Ja Luck zaczęłam zimą i z zimą mi się kojarzy :D

      Usuń
  8. Bardzo podoba mi się ten lakier do paznokci

    OdpowiedzUsuń
  9. I really like Avon, and always enjoy looking through the book. That silver shadow looks so pretty on you xo

    Makeup Muddle

    OdpowiedzUsuń
  10. Katalog dostałam już jakiś czas temu. Jestem ciekawa tuszów kolorowych Mark Magical. Czy faktycznie widać ten kolor na rzęsach i czy się nie odbijają ,bo mam lekko opadającą powiekę i większość tuszy niestety się odbija.Viva la Vita miałam ju z dwie buteleczki. Obecnie mam Surreal utopia,są ok,ale wciąż poszukuję tego ,który będzie moim ulubieńcem(kiedyś był to True Glow i Surrender for Her). No i na pewno zamówię opaskę do włosów w egzotyczne wzory...jest boska i idealnie będzie pasować do letnich stylizacji. Maseczki Planet Spa są moimi ulubionymi ,mam trzy z nich. Lakier 60secondsjet bardzo trwały,używam wprawdzie tylko do paznokci stóp(na dłoniach mam hybrydę),ale lakier naprawdę długo się trzyma i się nie ściera.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do kolorowych tuszy, niebieskości widać na rzęsach,nie wiem jak z fioletem ale np. już to bordo jest słabiej widoczne, jedynie bokiem pod światło :) Ja też mam opadające powieki! Mnie się nie odbijają te tusze :)

      Usuń
  11. Jestem pod wrazenie ile nowosci :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...