poniedziałek, 6 lipca 2020

Cremobaza 30% krem do skóry nadmiernie przesuszonej od Farmapol

Cześć :)
Lato w pełni, odsłaniamy więcej ciała, musi ono więc być ładne, zregenerowane i gładkie :) Przyszłam Was zachęcić do posiadania w swojej kosmetycznej szafce kremu za grosze :) Kiedyś recenzowałam Wam podobny, Cremobaza 50%, czym się różni dzisiejszy 30%? Chodźcie poczytać :)

O co chodzi z tymi procentami? O zawartość mocznika w kremie :) Czym jest mocznik? Mocznik każdy z nas posiada w swoim organizmie, gdy spada jego poziom, reagujemy dużym wysuszeniem, czasem wręcz zrogowaceniami. A mocznik zatrzymuje wodę w głębokich warstwach skóry :)
 Dzisiejszy bohater ma pomóc nam w zregenerowaniu wysuszonych rąk, stóp, oraz zmiękczyć skórę na łokciach i kolanach.
 Krem jest bezzpachowy, super się rozprowadza, jest miękki,delikatnie śliski. Czuć bardzo mocne nawilżenie i odżywienie, jest delikatna tłustość, choć jakby się zastanowić, to taka raczej mocno odżywcza powłoczka. Powiem Wam że nie miałam większego problemu z mocnym wysuszeniem, tak przynajmniej myślałam, ale stwierdziłam że poużywam go trochę i widzę poprawę skóry, głównie na dłoniach i kolanach :) Zdecydowanie jest gładsza i co mnie zaskoczyło to to,że użyłam go zaledwie 3-4 razy i już są efekty. Działa więc szybko i intensywnie :)
Jaka jest różnica między kremem 30 a 50% mocznika? Im większe stężenie, tym krem mocniej działa, między innymi też złuszczająco, więc jeśli np.macie mocno stwardniałe pięty, wybierzcie Cremobazę z 50% zawartością mocznika. Natomiast jest jeszcze Cremobaza 10%, on działa po prostu intensywnie nawilżająco i może być używany do twarzy :). Dobierajcie krem pod kątem Waszej skóry, ale za cenę niecałych 10 zł warto mieć nawet wszystkie 3 :) Na twarz lubię krem z mocznikiem w okresie zimowym, bo przy centralnym ogrzewaniu nie pozwala skórze się wysuszyć, ale po opalaniu latem też powinien być super :)
Skład 'trzydziestki' :
Znacie Cremobazę od Farmapol ? Wspomagacie regenerację skóry kosmetykami z mocznikiem? Moim zdaniem warto :)
Kremy można kupić w aptekach, drogeriach i sklepach internetowych :)

Recencja Cremobaza 10%--> klik
Recenzja Cremobaza 50% --> klik

9 komentarzy:

  1. Wysokie stężenie to się ceni w kuracji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam i lubię te Cremobazy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam tych kremów, ale widzę, że powinny super się sprawdzać

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mialam okazji poznac tej Cremobazy ale mam nadzieje, ze sie to zmieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam kremobazy, mam suchą skórę i dla mnie sa niezastąpione w pielęgnacji problematycznych stref jak pięty, łokcie , łydki

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam go, ale widziałam też na innym blogu i slyszałam, że się sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę ten krem koniecznie spróbować, bo ostatnio dużo dobrego o nim czytam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam, ale dużo dobrego o tych kremach z mocznikiem od Farmapol słyszałam i chętnie na któryś wariant się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...