piątek, 3 lipca 2020

Spowiedź zakupowa - czerwiec 2020 :)

Cześć i czołem :)
Tradycyjnie na początku nowego miesiąca, spowiedź zakupowa :) Co przybyło w miesiącu czerwcu? Co kupiłam, co dostałam i co sama dałam chłopakom na prezenty - ciekawi? :) Zapraszam :)

Avon :)
Maseczka, peelingi Planet Spa, okulary pilotki i żele pod prysznic zamówiłam, natomiast serię Jelly i aż 6 zapachów Attraction One dostałam w prezencie :) Będę musiała rozdać/sprzedać bo poza nimi mam jeszcze dwie, więc nie ma szans zużyć :D Gdyby ktoś był chętny kupić za "drobne", dajcie znać ;)

Biedronka :)
Maseczki Niuqi jeszcze nie użyłam, ale jestem jej ciekawa, jeden z lakierów do paznokci już na pazurkach, drugi ma piękny ciemno różowy kolor ze srebrną poświatą :) Jest jeszcze szminka Magic zmieniająca kolor, zrobię chyba szybką recenzję na instagramie :) Szminka i lakiery są od Bell :)

Lidl :)
Tutaj mega skromnie ale jak soczyście! Kocham pianki do mycia rąk lidlowskiej produkcji, tego "smaku" jeszcze nie miałam,lada dzień wskoczy do łazienki :)

Carrefour :)
Często robię kosmetyczne zakupy w Carrefourze, bo mi bliżej niż do Rossmanna, a i promocje często są niezłe :) Tym razem na środku kosmetyki sprawdzone i używane od dawna - szampon Head & Shoulders i farba Palette :) Farbę Casting miałam dawno temu, było teraz tyle fajnych kolorów i stałam z 10 minut żeby się zdecydować :D  Wzięłam też żel pod prysznic Ziaja Jeju - miałam identyczny zapach w postaci peelingu do ciała - porzeczka z miętą, genialny więc pod prysznicem będzie mega orzeźwiająco :) Podobnie miałam z Białym Jeleniem Kozie Mleko - miałam mydło w płynie, sprawdziło się i pachniało suuuper więc wzięłam taki sam płyn do higieny intymnej :)

E-Zebra :)
Jakoś na początku miesiąca zrobiłam skromny zakup w postaci dwóch moich ulubionych podkładów (są wycofywane więc zrobiłam zapas) oraz wzorniki na lakiery do paznokci - już pomalowałam :D

Zapach Orientu :)
W sklepie internetowym Zapach Orientu Skusiłam się na piękny tropikalny zapach Layali Rouge od Swiss Arabian :) Jego recenzja była TU :)

Sinsay :)
Tutaj się obkupiłam, bardzo fajny sklep, odzież dobra za niskie ceny, planuję kolejne zakupy i to chyba jeszcze dziś :) Powyższe opisałam i pokazałam ze szczegółami TU :)

Renee :)
Jeden z moich ulubionych sklepów internetowych :) Ile ja już mam od nich ciuszków! Doszła nowa sukienka Aquithea do kompletu :D Na razie zdołałam zrobić tylko takie zdjęcie na sobie :)

Bonito :)
W tej księgarni internetowej kupuję książki, odbieram bez kosztów przesyłki u mnie na osiedlu :)  "Dziwniejsza Historia" i "Wieczerza" to nowe nabytki :) Obie mnie bardzo zainteresowały :D

Miritirllo :)
Nie, to nie nazwa sklepu :D To blogerka Daria która zaskoczyła mnie cudownym prezentem! Książka, dwa kosmetyki aloesowo-ananasowe, zakładka-plecionka, wszystko pięknie zapakowane (pamiętała nawet o turkusowym akcencie!) Z Darią znamy się z konferencji Meet Beauty i staramy utrzymywać kontakty :) Słoneczko jeszcze raz dziękuję! <3

Bogusia :)
Kolejna blogerka (Bogusia bloguje) u której wygrałam super rozdanie kosmetyczne :) Przy okazji jedna z moich przyjaciółek <3  Do wygranych kosmetyków dołożyła jeszcze kilka rzeczy od siebie, Bogusiu bardzo jeszcze raz dziękuję! 

Carrefour :)
Teraz prezenty, bo w miesiącu czerwcu mam 3 mężczyzn imieninowo-urodzinowych do obdarowania :D Bratu się dostał leżak na balkon, chciał taki i obecnie wyleguje się na nim ale...w pokoju przed tv :D Mówi że mega wygodny, regulowany, można przyjąć pozycję prawie leżącą i drzemać :D

Allegro :)
Tatuś (i ja przy okazji) dostał komplet kołdra+poduszka i świeżą pościel :) Wstyd przyznać ale nasze kołdry i poduszki już miały trochę lat :D U jednego sprzedawcy kupiłam zestaw 2 kołdry+2 poduszki+2 jaśki w cenie 134 zł :) Kołdry są cienkie, ale idealne na lato :) Link KLIK :)

Domkove  / Bon Prix
I prezent imieninowy dla mojego chłopaka :) A jest to świeca zapachowa od fajnej polskiej naturalnej firmy Domkove, pisałam kiedyś że to jedyna firma której świece podczas palenia czuję :) "Gabinet szefa" pachnie szarym Hugo Bossem, więc typowo dla faceta, wybór świec jest ogromny, są też woski do kominków i akcesoria :) No a na stronie Bon Prix zamówiłam świetną codzienną koszulę, facet już chodzi i jest zadowolony, i jak mu twarzowo :D  (klik) :)

Coś Wam wpadło w oko? :)

21 komentarzy:

  1. Super nowości, a sukienka prześliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  2. No wiesz, myślałam, że tek KLIK przy koszuli przeniesie mnie do zdjęcia Twojego chłopaka, a tak przy okazji pozdrów go ode mnie :*
    Super nowości , niech Ci służą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha no cóż, jest tyko koszula ale na przystojnym facecie więc :D

      Usuń
    2. Ja też tak myślałam. :D

      Usuń
  3. No sporo tego :) Kilka rzeczy wpadało w oko, a maskę z biedronki miałam, ale bez szału :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Noooo, dużo tego, łał xD Miałam też ten bordowy żel z avon sense, a moja mama też kupuje farby z l'Oreal :) Leżak wpadł mi w oko, poleżałabym sobie na nim :P

    OdpowiedzUsuń
  5. No to niezłe zakupy z każdej kategorii :D

    OdpowiedzUsuń
  6. W oko najbardziej wpadła mi farba do włosów nr.525 L'OREAL casting :D Planuję sobie pofarbować włosy na jasny brąz lub coś podobnego do tej farby tylko nie chcę, żeby włosy znowu wyszły mi czarne xD Jak u Ciebie sprawdził się ten kolor?
    Też lubię robić zakupy w Sinsay zwłaszcza teraz, gdy są wyprzedaże :D Można ciuchy kupić za bardzo niską cenę :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana,właśnie zaraz będę ten Casting nakładać :D Ja mm ciemne włosy, w brązie, ten odcień (czekoladowy mus) wygląda na ciepły i mam nadzieję że nada trochę takiego "kasztana" :) Dam znać wieczorem :D

      Usuń
    2. A więc wyszło bardzo ciemno...niestety ciepłej czekoladki nie widzę, na zdjęciach wręcz brunetką wychodzę...No nic,spłucze się :D

      Usuń
  7. Łoo matko ile tego będzie :D U mnie też dużo ostatnio przybyło. Chyba zajrzę do tego Sinsaya, bo bardzo fajne ciuszki upolowałaś, więc może i ja znajdę coś fajnego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oj też chcę taki leżak, zaraz zajrzę do sklepu z ciuchami, a tak poza tym sporo tych zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z kosmetyków które kupiłaś znam tylko płyn do higieny intymnej z białego jelenia i przyznam że jest bardzo fajny. Jestem w szoku że wycofują podkład rimmela, przecież jest on na rynku już tyyyle lat :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom :( Już nic mnie tak nie wygładzi i nie pokryje buu...najlepszy podkład kryjący, tych w płynie popularnych nie lubię...Ponoć zastępcą Stay Matte jest Lasting Matte, po zdjęciach w necie wygląda mi na identyczny, nazwy odcieni też są te same (przynajmniej ten co ja używam jest), na pewno spróbuję i porównam :)

      Usuń
  10. Dużo tego... :) Ciekawi mnie zapach Layali Rouge. I świeca, która pachnie też. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sporo tego, a już myślałam że tylko mnie tak ponosi z zakupami 🤣

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię te pianki do mycia rąk z Cien i wariant z papają już miałam :) Ta torebka koszyk wpadła mi w oko :) Świeca z Domkove mnie zainteresowała :) Bosko wyglądasz w tej sukience!

    OdpowiedzUsuń
  13. Też muszę w końcu odwiedzić Sinsay, bo mają fajne ubrania i akcesoria ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...