wtorek, 4 sierpnia 2020

Spowiedź zakupowa - lipiec 2020 :)

Cześć i czołem :)
Post denkowy już był, więc dziś zakupy, prezenty które przybyły do mojego domu w miesiącu lipcu :) Chodźcie pooglądać, jestem ciekawa czy coś się Wam spodoba :)

AVON :)
 W Avonie zamówiłam kilka rzeczy, zawsze coś mnie skusi w katalogu, lubię tę firmę od lat :) Wzięłam na jesień piękną czerwoną apaszkę, jasnoszary lakier do paznokci, ulubioną szminkę na co dzień, olejek do twarzy oliwkowy, Clearskin to maska-peeling w jednym oraz patyczki zapachowe-kwiat bawełny :)

ROSSMANN :)
 W Rossku skromnie, byłam w lipcu tylko raz :) Eveline balsam do ciała z drobinkami już pokochałam, jest cudny, mgiełka do ciała Miss So... jest ładna ale coś mnie głowa po niej boli :( (zapach to owoc granatu i biała czekolada), a mini lakier Taft zawsze kupuję na wyjazdy :)

HEBE :)
 Same fajne rzeczy kupiłam :D Słynna pianka-peeling do mycia twarzy Laq wreszcie jest moja, krem do rąk Yope kwiat lipy jeszcze nie otwieram, ale musi pachnieć obłędnie, oraz podkład Rimmel Lasting Matte którego recenzję mogliście już poczytać TU :)

CARREFOUR :)
 Tutaj zebrało się najwięcej :) Najbardziej mnie cieszy ulubiony super lekki balsam w sprayu Vaseline bo nie mogłam go nigdzie upolować, oraz maska do włosów Dove-jesteśmy po pierwszym razie i jest super, zobaczymy jak dalej :)

NOTINO :)
 Och jak ja od lat polowałam na zapachy Demeter! (obecnie The Library od Fragrance). Będzie recenzja lada dzień :) Dobrałam 3 próbki niszowych zapachów Montale a w gratisie był lakier do paznokci z topem :)

PREZENTY :)
 Avon uraczył mnie trzema wysyłkami - jako ekspert otrzymałam lakiery do paznokci, potem przyszła paczuszka z produktami Liiv, a na koniec seria Power Stay i zapach Premiere Luxe <3

WIZAŻ.PL
 W Klubie Recenzentki Wizaż udało mi się dostać do testów AA Go Green, moja recenzja już tam jest, ale na blogu też będzie :)

ZAPACH ORIENTU :)
 Po ostatnich zakupach perfum Layali Rouge dostałam do przetestowania kosmetyki Tanamera - właśnie dziś wezmę się za zdjęcia żeby Wam je przybliżyć na blogu :)

POSTER STORE :)
 Bardzo ucieszyła mnie współpraca z Poster Store, w samą porę bo myślałam o jakichś zmianach w pokoju a ściany moje wołają o pomstę do nieba :D W następnym wpisie opowiem Wam o ich ofercie :)

NIEKOSMETYCZNE ZAKUPY :)
 W krakowskim sklepie Modus uda mi się czasem upolować fajne ciuszki i bieliznę :) Turkusowa sukienka maxi ujęła mnie od razu, musiałam tylko wszyć białą wstawkę w dekolt bo był bardzo duży :D Kolor jest cudny, wyraźny głęboki, prawdziwy turkus :)

ROYAL FASHION :)
 Ten sklep z tanimi butami odkryłam przypadkiem i wpadłam w wir zakupów :D Tym razem wzięłam wszystko płaskie i w większości sportowe-takie miałam braki w szafce. Czy jestem zadowolona? Prawie, bo jednak z moją wąską stopą te dolne sportowe trampki są na mnie za szerokie...ale do skarpetki jest ok, w szarych ażurowych obecnie śmigam nawet bez stopek i nie kłapią na szczęście :) Bo w kwiatki i z kokardką leżą idealnie :)

SINSAY :)
 Mój ulubiony sklep z rzeczami na co dzień :) Dwie pary jegginsów, top, żółta bluzka i cienki sweterek w paski-ze wszystkiego jestem zadowolona :) Na pewno będę tam stałym klientem :)

PEPCO :)
 Tutaj kupiłam zestaw dwóch pudełek do składania-na pewno jeszcze wrócę po większe rozmiary, oraz cienki zielony kocyk polarowy za bodajże 8 zł, wezmę na wyjazd do siedzenia na trawce :)
Coś się Wam spodobało? :)

22 komentarze:

  1. Te balsamy Vaseline są jeszcze dostępne? Muszę go upolować! Świetne nowości, miłego testowania! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam bardzo zaskoczona jak znalazłam, bo chyba ze 2 lata ich nie mogłam trafić i myślałam że już wycofane :D

      Usuń
  2. Ciekawi mnie mgiełka Miss So, ale szkoda, że wywołuje u Ciebie ból głowy :(

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne plakaty, bardzo eleganckie, też uwielbiam posterstore.pl ładny stanik, ja teraz skorzystałam z promocji i zamówiłam 3 na esotiq

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo tego, zwłaszcza butów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa produktów aa i yope - muszę coś kupić zwłaszcza tej 2 firmy, bo bardzo mnie ciekawi! Mam nadzieję, że będziesz zadowolona z musu laq :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że mus laq przypadnie Ci do gustu. Jestem bardzo ciekawa tych produktów AA, bo mnie akurat nie udało się dostać do testów. Z Avon jestem bardzo ciekawa tego tuszu do rzęs power stay :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam dokładnie takie same pudełka z PECPCO, fajnie prezentują się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszyscy mnie kuszą eveline brazilian body :D. Jestem go bardzo ciekawa, obym tylko zdążyła się wybrać do rossmanna zanim się lato nie skończy ;). Kurczę, zapomniałam że polecałaś taki balsam vaseline, bo brzmi super! Bardzo czekam na recenzję Demeter, dawno nie byłam aż tak ciekawa jakiegoś posta ;). Kupiłam 4 pary royal fashion i wszystkie przyszly za małe, chyba nie umiem tam kupować. Bardzo żałuję, bo jakościowo to były bardzo dobre no i ładne buty. Ale super ta żółta bluzeczka z sinsay. Mega mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS: zapomniałam dopisać że na tym zdjęciu w zółtej bluzeczce wyglądasz przepięknie. Powiem Ci to po raz n-ty, ale masz figurę jak marzenie!

      Usuń
    2. Dziękuję Słoneczko <3 Zdjęcie w bluzeczce z wczoraj, zmieniłam tylko tło bo w pokoju był bałagan haha :D Dlatego że troszkę schudłam, odważyłam się też na białe spodnie których nie miałam od 20 lat :D
      Na recenzję zapachów Demeter zapraszam w weekend <3

      Usuń
  9. Super nowości!! W Sinsay nic nie potrafię znaleźć, chyba za dużo rzeczy tam jest :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja stacjonarnie do Sinsay wchodziłam dwa razy i nic nie kupiłam-nie umiem tam szperać, za to on-line ciągle coś muszę usuwać z koszyka bo bym przepuściła wypłatę :D

      Usuń
  10. Warzywna seria AA mnie mega ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow piekne nowosci i obszerna tematyka :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Super nowości! Jestem ciekawa tego balsamu z Vaseline bo wiele osób go właśnie polecało ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lekki, taki w płynie-mleczku, szybko się wchłania <3

      Usuń
  13. Miłego używania ;) Kojarzę niektóre kosmetyki
    Najbardziej podoba mi się stanik, właśnie szukam jakiś nowych

    OdpowiedzUsuń
  14. Też planuję kupić mus Laq, ciekawi mnie też bardzo nowa seria AA. Coś jest w tych opakowania, że ma się ochotę je poznać :)

    Jak oceniasz jakość butów z RF?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakość adekwatna do ceny,są tanie i takie na co dzień, nie daję im żywotności na lata :D Na razie chodzę w 3 parach (szare ażurkowe trampki, te w stokrotki i sandałki) i dają radę, na jesień widzę tam kilka fajnych botków więc pewnie jeszcze coś kupię :D

      Usuń
    2. O latach nawet nie myślałam, nie spodziewam się cudów po takiej cenie :D Bardziej mnie ciekawi, czy to buty na kilka razy czy dadzą radę jeden sezon :) Wpadło mi w oko kilka par i tak się zastanawiam, czy warto :)

      Usuń
  15. Ciekawią mnie zapachy z Demeter, Tanamera, AA i może gdzieś w końcu dorwę ten balsam z Vaseline. Już kiedyś go miałam w planach.;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...