czwartek, 3 grudnia 2020

List do św. Mikołaja czyli lista marzeń z #blogerkipolecaja :)

 Cześć :)
W tym tygodniu wraz z dziewczynami z grupy #blogerkipolecaja piszemy listy do św.Mikołaja  w ramach akcji #blogmas :)  Ja nie do końca skupiłam się na kosmetykach, ale mimo to wybrałam jednak typowo babskie zachciewajki :) Chcecie zobaczyć co mam na oku? Chodźcie!

Mikołaju drogi, pewnie wiesz że lubię turkus :D Popatrz jaki piękny sweterek, czyż nie byłoby mi w nim do twarzy? :D

 Że za makami przepadam,  wie pół internetów :D Widząc makowe kolczyki w Aparcie, zakochałam się! 

Z racji że zimę najchętniej bym przespała (zaraz po tym jak przyniesiesz mi prezenty :D ), chętnie obudzę się wiosną spryskana przepięknym Yellow Diamond od Versace :) Wyczuwam w nim ukochaną mimozę, troszkę cytrusów, gruszkę i piżmo. Jest piękny!

Żeby nie było tak romantycznie, marzę o kremacji ...yyy...znaczy się o palecie cieni Cremated  :D od kontrowersyjnego Jefree Star. Cudne spopielone szarości i zimne brązy to coś dla mnie :)

I na końcu coś w stylu retro....w końcu DZIŚ mam urodziny a jak wiesz, nie tryskam młodością :D Taka babcina torebeczka zapinana na bigiel bardzo mi się podoba i chętnie bym ją nosiła do swoich sukienek :)





To jak Mikołaju? Przyjedziesz? :D
Jakie listy do Mikołaja napisały dziewczyny, zajrzyjcie w tym tygodniu , podlinkowałam poniżej :)

I jeszcze plan wpisowy na grudzień, prawdopodobnie nie zdołam zrobić wszystkich 4 punktów, ale jeszcze jeden na pewno :)

W sobotę zapraszam Was na przesunięty z powodu tego wpisu post o zakupach miesiąca listopada :)











15 komentarzy:

  1. Wow, torebka piękna :D Nie w moim stylu, ale ma to coś przez co nie mogę od niej oderwać wzroku :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście stosunkowo niewiele kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterek super ma kolor, a ty kochana wcale nie wyglądasz na swoje lata i to jest fakt, któremu nie da się zaprzeczyć :)
    :

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten sweterek jest cudowny 😍 Mikołaj z pewnością spełni Twoje marzenia tym bardziej, że urodziny masz jeszcze w grudniu Więc okazji ma co nie miara do spełnienia tych zachcianek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha, ale odwrotnie mamy :D Ja wczoraj dodałam nowości listopada a jutro będzie list :D
    Sweterek śliczny! Sama lubię takie kolory ;D Za to do Apartu mam niechęć xD
    A ta paleta cieni faktycznie wydaje się pasować do Ciebie!
    I jeszcze raz wszystkiego naj,naj <3 i ja wciąż nie wierzę w Twój wiek ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mów że ta piękna i długa reklama Apartu Cię zniechęciła :D
      Mam nadzieję że kiedyś się spotkamy i zobaczysz na żywo że jednak jestem stara :D

      Usuń
  6. Jaki świetny pomysł na akcję przedświąteczną! Szkoda, że nie wiedziałam że takie coś jest organizowane :(
    Sweterek piękny, szczególnie kolor taki TWÓJ ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Spełnienia tej listy Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sweterek prezentuje się bosko! A co do torebki kochana wcale nie wyglądasz na swoje lata, a torebka wcale nie jest babcina :D A paleta cieni totalnie do Ciebie pasuje :) Spóźnione sto lat! Powodzenia w realizacji wishlisty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Jedną rzecz sobie właśnie już kupiłam :D

      Usuń
  9. Haha widzę, że cię torebką pokusiłam ;)) Sweterek świetny jest, dawaj linka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajny ten sweter. Modne teraz takie. Sama się rozejrzę w sieciówkach za takim, tyle że czarnym ;). Ależ jestem ciekawa tych versace, nigdy wcześniej ich nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie prezenty piękne! :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...