wtorek, 2 lutego 2021

Spowiedź zakupowa - styczeń 2021 :)

  

Witajcie :)
Gdy wyjęłam rzeczy do zrobienia zdjęć, pomyślałam - ale mało! Tym razem faktycznie zakupy były dużo mniejsze niż zazwyczaj, aczkolwiek jedna rzecz jest kosztowniejsza (fakt że wzięta na raty, no ale) :). W każdym razie są kosmetyki, ciuchy, buty, więc wszystko to co kobiety lubią najbardziej :D Chodźcie pooglądać :)

X-Kom :)
Nareszcie po ponad 10 latach mam nowego lapka :) Fakt że stary o dziwo jeszcze chodzi, ale nie miałam do niego wgranego nowego windowsa, klawiatura się psuła (część klawiszy jest pomalowanych lakierem do paznokci bo się starły :D ) no i ogólnie zrobił się powolny, a ja dużo piszę :) Komputer wybrał mi chłopak a kupił brat :D, któremu będę spłacać w dowolnych ratach :) Wybraliśmy sklep x-kom bo tam chłopaki kupują sprzęty, model mojego lapka to ten KLIK :)

Prezenty :)
Avon przysłał mi aż 5 tuszy do rzęs - ucieszyły mnie zwłaszcza kolorowe tusze Geniusze, mimo że 2 z 3 już mam :) Niedługo Wam je pokażę tylko ogarnę zdjęcia :) Poza nimi mam tusz Unlimited, Euphoric i...dyskotekową kulę :D 

Avon :)
Moje skromne zamówienie tradycyjnie 5 rzeczy to mały portfel do małych torebek :D , tusz Geniusz w odcieniu Navy (jeszcze wtedy nie dostałam powyższej trójki), szminka z kwiatową zatyczką w odcieniu femme (ciepły nude-rdzawo-koralowy, śliczny kolor), pianka do mycia twarzy oraz pumeks.

GlamShop :)
Tutaj zaszalałam - postanowiłam wreszcie spełnić część swojej odwiecznej wish listy i kupić cienie od GlamShop. Po zakochaniu się w paletce Smoky, postanowiłam kupić kolejne, tym razem sama skomponuję paletę :) Kupiłam kasetkę magnetyczną na 32 cienie i na razie 10 wkładów :) Zdjęcia na recenzję się robią! :)

Rossmann :)
Zakupy z Rossmanna to efekt dwóch wizyt, była jeszcze farba do włosów ale po użyciu zapomniałam zostawić pudełko do zdjęcia :) Wszystkie rzeczy poza dwufazowym płynem Perfecta Soya poszły do szafki czekać na swoją kolej :)

Royal Fashion :)
Na Royal Fashion już kupowałam buty - to sklep z tanimi butami średniej jakości, ale jak ktoś lubi zmieniać buty a nie chodzić latami w jednych, to polecam :) Tym razem zabezpieczyłam się w wiosenne botki i jestem w nich zakochana <3 Czarne są do biegania do pracy, z szarymi mam pewien problem bo przyszły uszkodzone - ktoś tak mocno pakował paczkę że plastikową taśmą przeciął pudełko i zarysował but - mam z tyłu krechę...Gdyby nie fakt że to ostatnia para z outletu i w cenie 29,99, to bym może wymieniała/zwracała. Rysa jest z tyłu na pięcie, będę szybko chodzić żeby nikt nie zauważył haha :D

Vinted :)
Na Vinted upolowałam taniutko sukienkę :) Na stronie wyglądała jak na wieszaku - ciepła żółć, na żywo aż się wystraszyłam mocnej cytrynki :D Ale też mi się podoba, oj będzie mnie latem widać :P
Apropo lata, patrzę na swoje zdjęcie i jejku, trzeba mi słońca, blada jestem jak mąka :D
💙
Coś się Wam spodobało? :)

17 komentarzy:

  1. Cienie glam shopu również od dawna są na mojej liście. Jednak nie mogę się zdecydować, które wybrać i póki co zostają w sferze marzeń :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna ta sukienka, pięknie Ci w tym kolorku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też kupiłam ten deo secret - jestem go mega ciekawa! :) Ciekawi mnie też pasta bielenda - miałam z tej serii płyn micelarny i maskę. Miały cudny zapach! Ten Vianek też ciekawy, mam od dawna go w planach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękną sukienkę udało Ci się dorwać na vited. Niedawno założyłam tam konto, ale nie za bardzo ogarniam, zwłaszcza jak działają płatności, wysyłka itp.
    Też przybył mi nowy portfel :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wyszła mnie za 13 zł bo coś tam w portfelu vinted miałam drobnych :D
      Też nie wszystko ogarniam - zdołałam ustawic sobie tylko wysyłkę na paczkomat bo na poczcie się tyle u nas stoi że nie mam cierpliwości...No i udało mi się sprzedać kilka rzeczy też, zarobiłam koło 200 zł już na vinted :D

      Usuń
  5. Ja mojego lapka mam gdzieś od początku blogowania, więc też ma już swoje lata, póki co trzyma się jeszcze :) A i mam wgranego nowego windowsa, więc to plus :)

    OdpowiedzUsuń
  6. "Choruję" na palety Glam Shopu ;) Niestety muszę trochę zacisnąć pasa i poczekać na lepsze dni ;) Jednak na pewno kiedyś się skuszę. Twoje kolorki śliczne, czekam na recenzję :)
    Reszta zakupów również udana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietna sukienka a cienie z glamshop tez mam w planach kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe czy mój laptop "dożyje" 10 lat :D
    Pastę z Bielendy miałam i była spoko.
    Royal Fashion lubię. Jakoś na wiosnę/lato kupiłam dwie pary butów i będę jeszcze w nich chodzić w tym roku :D tanie, ale jakość dobra. Niedawno mamie zamówiłam kalosze i również jest zadowolona :)
    Ładnie Ci w tej żółtej sukience! Ja właśnie czekam na dwie chusty z Vinted :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kula dyskotekowa the best ;) Sukienka też świetna, antyperspirant właśnie zaczęłam używać i pozytywne odczucia póki co mam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zakupy :D A z cieniami z Glamu uważaj :D Wciągają ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tusze Geniusze są najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna sukienka, aż zachciało mi się lata :D Ja też mocno zbladłam, przydałoby się trochę słońca :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cienie z Glam Shopu są na mojej wishliściee ;-))

    OdpowiedzUsuń
  14. Te cienie z Glamshopu mega mi się podobają 😍

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...