czwartek, 1 kwietnia 2021

Spowiedź zakupowa - marzec 2021 :)

 Hej hej :)
Jak zawsze po denku kosmetycznym, przychodzę do Was z zakupami minionego miesiąca :) Zakupy, prezenty...oj, to lubię :D Mam dziwny zwyczaj, że to co kupię w danym miesiącu, od razu wrzucam do pudła i używam dopiero w kolejnym miesiącu (no chyba że muszę, bo coś się skończyło). Więc często pod koniec miesiąca, gdy biorę swoje pudło do zdjęć, już nie pamiętam co jest w środku i mam miłą niespodziankę :D Zapraszam Was do obejrzenia co znalazłam na koniec marca w pudle :)


Prezent od Bogusi :)
Bogusia mnie ogromnie zaskoczyła prezentem! To była taka nasza tajemnicza transakcja wymienna :D, ale nie spodziewałam się tylu skarbów! Nowe sera Nacomi, cudnie wakacyjne kosmetyki z Oriflame, maseczki, krem pod oczy, coś z makijażu - no wow, non stop macam i oglądam te rzeczy :D i jeszcze zakładka do książki z kotkami - Boguś jeszcze raz dziękuję <3

Avon :)
Część rzeczy to prezenty, część moje zamówienie :) Bardzo lubię Avon i z chęcią używam zarówno pielęgnacji, jak i makijażu, a zwłaszcza perfum :) Dziś pierwszy dzień miesiąca i będę właśnie składać kolejne zamówienie - podzielę się zawartością na insta stories :)

Carrefour :)
Mój osiedlowy Carrefour jest bogato wyposażony i często są promocje - częściej chyba tam kupuję niż w drogeriach :) Uzupełniłam zapasy rzeczy które znam i lubię od dawna, jedyną nowością jest odświeżacz powietrza - wow, pachnie jak perfumy! Boski i słodki :)

Rossmann, Biedronka :)
W Biedronce kupiłam tylko maseczkę w płacie karnawałową, reszta pochodzi z Rossmanna. Obawiałam się podkładów bo ciężko mi dogodzić, ale testuję obecnie zarówno ten od Jandy jak i Lovely, będą recenzje :)

GlamShop :)
Uzupełniłam swoją magnetyczną kasetkę o tych 6 cudnych cieni i mam już pełne 32 :) Co nie znaczy że na tym moja przygoda z Glam się kończy, planuję jeszcze zakupy, ale nie w kwietniu :) A z powyższych, cień Alexis to mój hit - jaki on piękny jest! Takie połączenie grafitowego granatu ze złotem, coś cudnego :)

Poster Store :)
Złożyłam kolejne zamówienie na plakaty, mam też nowe ramki, ale co i jak, pokażę Wam dokładniej w weekend :) Zapraszam na wpis już dziś, bo będę mieć dla Was kupon zniżkowy! :)

Born2Be :)
W jednym z moich ulubionych sklepów ciuchowych w internetach, upolowałam cudną sukienkę na upały, za całe 27 zł! Jest urocza, łososiowa, lekka, przewiewna, tylko czekać lata :)

Vinted :)
Tutaj też się zakochałam - jak zobaczyłam te sandałki na Vinted, musiałam kupić! Za...15 zł! Powiem Wam że dużo butów tanio można na Vinted złapać :) Jeśli macie ochotę zajrzeć co ja sprzedaję, zapraszam na zakupy TU :)

Kociak :)
Dla mojego Freddiego też jest zakup - wypasiona smycz :D Tradycyjnej smyczy Trixie niestety nie potrafię mu założyć (co nie znaczy że z tą poszło łatwo, ale się udało :D ) więc musiałam kupić coś łatwiej zakładającego się niż tamte zatrzaski :) Nie było tanio, ale dla dziecka wszystko :D
Tyle przybyło w tym miesiącu, coś się Wam spodobało? :)

20 komentarzy:

  1. mam podobną sekwencję zamieszczania postów :D
    z Twoich skarbów znam żele z Oriflame :)
    miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał dużo tego! Nie ma to jak zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic nie znam z Twoich zakupów ;) Czekam na wpis o plakatach i ramkach, bo na zdjęciu wyglądają cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo fajnych nowości:)Żadnego kosmetyku nie znam, a te plakaty są bardzo ładne:) Pozdrowienia dla kociaka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Same fajne kosmetyki 😉 A co do smyczy dla dziecka czytaj mojego psa miałam podobnie.. Ehh czego człowiek dla dziecka nie zrobi 😁 Z kosmetyków znam mydelka Dove, które bardzo lubię i często kupuję. Powoli kompletuje sobie własną paletkę z glam i myślę, że ją zamówię niedługo 😁😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wciągniesz się w Glam :D Ja mam 27 cieni (bo pozostałe 5 w palecie są z Mexmo) i myślałam że na tym koniec ale oni ciągle wprowadzają nowości....i pewnie się na coś skuszę jeszcze :D

      Usuń
  6. Muszę gdzieś ten odświeżacz Glade dorwać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy sposób z pudłem i zdjęciami bo ja robię je na bieżąco jak coś do mnie przychodzi czy kupuję :D
    Ja kotom kupiłam obroże i jeden z nich już swoją zgubił xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja każdy zakup staram się na bieżąco a potem siup do pudła :D Po to żeby na koniec miesiąca nie gonić po szafkach :D

      Usuń
  8. Aaaa ja też tak mam, że wrzucam zakupy do pudła i nie ruszam aż do zdjeć na Nowości Miesiąca! :D
    Ciekawi mnie serum od Nacomi, podkład od Jandy (miałam go jakiś czas temu w planach) i fajna smyczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zakupy!!

    Moja duża paleta z Glam też już zapełniona, ale samymi matami. Muszę je przepatrzeć, pokazać na blogu i może zwolni się jakieś miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem bardzo ciekawa co powiesz o podkładach z rossmanna. Kiedyś myślałam o zakupie Jandy, ale ciężko go było dostać :). Ale zazdro palety Glamu, tak mnie kusicie z Kamilą że planuję swoją sprezentować sobie na urodziny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że cienie Glam Ci się spodobają :D Jestem bardzo ciekawa jakie kolory wybierzesz <3

      Usuń
  11. MYLyślałam, że to ja mam duo kosmetyków ale jak patrzę na Twoje co miesięczne nowości to chyba jednak wygrywasz 😂 Bogusia sprezentowała Ci naprawdę fajną i ciekawą kosmetyczną paczuszkę. Te cienie z Glam Shopu są cudowne-szkoda że tak rzadko sięgam teraz po cienie bo w innym wypadku pewnie bym się skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię takie przeglądy, ale ładne buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie dałabym rady tak wrzucać do pudła, bo kupuje ostatnio co mi się kończy ;) Fajne zakupy, tych podkładów jestem ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  14. Same wspaniałości. Prezent od Bogusi przepiękny :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...