poniedziałek, 28 czerwca 2021

Przegląd katalogu Avon - lipiec 2021 :)

Cześć :)
Wiecie że już jest prawie pół roku 2021 ? Kiedy to zleciało, ja się pytam :) Katalogi Avon są dla mnie ostatnio wyznacznikami nowego miesiąca, uświadamiają mi że właśnie zaczyna się kolejny...No nic, nie ma co marudzić, zaczynamy przegląd lipcowych nowości i promocji :) Chodźcie sprawdzić co marka Avon przygotowała na okres wakacyjny :)  
  

Nowości czyli jak zawsze najpierw perfumy i mamy kolejną odsłonę zapachu Perceive - tym razem różowa Silk. Przyjemny, kremowy zapach, kwiatowo-piżmowy, taki na co dzień, dla wszystkich, dla mnie troszkę zbyt zwyczajny. Można kupić najpierw na próbę perfumetkę lub mgiełkę :)  Pozostałe wersje Percive też są w promocji :)
Dużo bardziej podoba mi się druga nowość - kolejna odsłona serii Rare i jest to złota Rare Flowers Solar Narcissus. Kwiatowy, nektarowy, słoneczny, jednocześnie elegancki, taki pod letnią imprezkę, na przykład na eleganckie przyjęcie :) Testowałam z próbek i trwałość bardzo ok! 
Trzecie nowość to kolejna wersja Imari. Zapachy Imari kojarzą mi się wszystkie tak troszkę retro, z nutką lat 80 i 90, nawet te buteleczki kojarzą mi się jak wody kolońskie :D Widzę że wersja Fantasy została chyba wycofana i na jej miejsce wskoczyło Imari Seduction.
Imari Seduction to bardzo zmysłowy, otulający, jesienny zapach, bardzo przypomina mi CK Euphoria. W nutach ma jagody, orchideę, piżmo. Ciekawy zapach choć osobiście wolę wersję Corset - to taki kakaowo-skórzany zapach bardzo w kierunku Tresor La Nuit. Klasyczny Imari Elixir pachnie najbardziej retro, ale też jest ciekawy, w ogóle ta seria jest całkiem interesująca i dobra jak na cenę 29,99 :)
Ostatnia nowość to zapachy Scent Mix. Tutaj często są nowe zapachy, głównie wakacyjne, rześkie, kwiatowe lub owocowe. Za 20 zł mamy 30 ml wody toaletowej, którą raczej traktujmy jak mgiełkę, bo trwałość jest słaba. Ja mimo wszystko latem bardzo lubię mieć ją w torebce, na upały jest to idealne odświeżenie. Obecnie posiadam Elegant Rose, ale nie wykluczam Tutti Frutti :)
Wspomnę jeszcze że Avon ma bogaty wybór perfumetek, jeśli nie chcemy zaczynać od dużej butli lub wolimy mieć mniejszą pojemność a więcej zapachów. Do obecnych dołączyły wreszcie perfumetki Pur Blanca, Celebre i Passion Dance - czyli chyba najstarsze zapachy w Avonie :) Do tej pory nie były nigdy dostępne w mini wersji :) 
Szminkowo w tym katalogu jest sporo promocji, ja dziś zachęcam do np. Ultra Beauty - usta w kolorze. Są to lekkie szminki, nie mega trwałe, ale nawilżające i mają wygodny, wąski sztyft. Jak widać, posiadam dwa odcienie, Cappuccino i Rose Creme.
Na szczęście nie nosimy już maseczek na zewnątrz więc można sobie zapodać błyszczyk na usta :) Piękne, holograficzne, wielowymiarowe ma seria Show Glow. Ja mam odcień Sunset Dazzle.
Sam na ustach wygląda trochę dziwnie (ma bursztynowo-zielonkawe nuty) ale dając na szminkę - mega tafla! Więc teraz kładę go na nudziakową lub koralową szminkę :)
Podobno bardzo fajne są nowe, pachnące matowe szminki w musie. Ja nie lubię matu i kolorki nie moje, ale ponoć są dosyć trwałe, kryjące i mają miętowy zapach :) Natomiast łaskawszym okiem spoglądam na tusz, takie szczoteczki i wydłużenie lubię :)
Nowością jest limitowana seria Oh So Tokio :) Ja skusiłam sie na jedną rzecz, zaraz pokażę, ale najpierw przedstawię co jest w tej linii :) A więc boskie eyelinery w pisaku - czerwień musi być mega! Płynny róż do ust i policzków w 5 kolorach...
...magnetyczny cień do powiek - z magnetycznymi cieniami miałam już do czynienia w innej firmie, tutaj również czerwień oraz grafit mnie ciekawi :)
Są też piękne róże do policzków z rozświetlaczami, ja skusiłam sie na jeden z odcieni, ale zwróciłam...
...bo nie odpowiadał mi kolorystycznie. Mam środkowy odcień Petal Pink, który wyglądał na piękny, ciepły kolor, a okazał się zimnym różem - takich nie noszę :) Trochę żałuję, bo rozświetlacz który jest w duecie, był mega! Jeśli obserwujecie mnie na instagramie, zapraszam do wyróżnionych relacji "nowości Avon", tam staram się wrzucać nowości i swatche różu też tam są :)
Avon ma coraz fajniejszą jakość cieni do powiek, po fatalnej dużej palecie za prawie 150 zł Avon poprawił jakość i zmniejszył ceny -to się chwali! Czy ta piękna paleta jest warta 56 zł - nie wiem, nie są to do końca moje kolory, ale prezentuje się zachęcająco :)
Ja się skusiłam na coś połowę tańszego - szarą paletkę City Escape, są jeszcze wersja brązowa i kolorowa :)
Swatche i makijaże City Escape pokazywałam Wam TU :)
Używasz podkładów na twarz latem? Ja tak, ale wiem że sporo z Was woli np. lżejsze kremy BB lub koloryzujące. Są i takie w Avonie :)
Kolorowe wykręcane konturówki? Klasyk Avonu! Popularne, lubiane, ostatnio brakuje mi nowych, fajnych odcieni, mimo to i tak te klasyczne mam w swojej kosmetyczce :) Ja używam na dół oka, pod linią rzęs i ostatnio moja ulubiona to Smokey Diamond :)
Jeśli chodzi o tusze, nadal moim ulubieńcem jest tusz 5 in One Lash Genius. Obecnie używam zarówno czarnego, jak i kolorowych - zielony skradł moje serce najbardziej :)
Jeśli planujecie zakup kremu do twarzy ale decyzja jest trudna, polecam krem aktywujący witaminę D :) Tak, wiem, latem witaminę D czerpiemy ze słońca, ale krem jest tak przyjemny, lekki, wchłaniający się, satynowy, że przyjemnością jest go nakładać na twarz :) Ja najpierw zakochałam się po użyciu próbek, teraz mam już swój słoiczek :)
Na wyprzedaży są też sera z linii Anew, wiem że sporo z klientek Avonu lubi ten z wit. C, ja osobiście lubię olejek w żelu złoty :)
Filtry? Są! Avon też ma, wiem że często używacie najwyższego, spf 50. Ja mam ten w tubce, przeciwzmarszczkowo-matujący, natomiast pojawiła się nowość - w sprayu. Tutaj byłam "napalona" ale okazało się że na pierwszym miejscu w składzie jest alkohol denat, co dla mnie jest karygodne w  preparacie po którym wystawiamy się na słońce.
W ofercie poza filtrami są też samoopalacze, przyspieszacz opalania, spray kojący po opalaniu :)
A po opalaniu i nie tylko, możemy się nabłyszczyć balsamem z drobinkami - to chyba jedyny czas kiedy nasza skóra może lśnić bez umiaru :D
Peeling, balsam czy olejek do ciała? A może...wszystko? :) Linią Planet Spa oczyścisz, wymasujesz i nawilżysz ciało :) 
Paznokciowo ja i moje klientki lubimy żelowe lakiery :) Nie stosujemy hybryd, więc musimy nadać kolor pazurkom zwykłymi lakierami :) Sama posiadam z Avonu jakieś 30 lakierów :D Na pazurkach obecnie piękny odcień Keep it Bright, to soczysty różowo-koralowy kolor, dosyć ciemny i już w stronę malinowego różu, piękny :)
Do stóp mamy w ofercie obecnie serię lawendową oraz nowość - miętową z aloesem. Pachnie bosko i musi cudnie koić zmęczone stopy. Peeling, krem, serum, balsam do nóg i obecnie odświeżający spray - czego stópki mogą chcieć więcej? :)
Pod prysznic możemy  zakupić ogromną butlę z pompką za 10,99 lub klasyczną małą za 4.99. Żele Senses z Avonu to również produkt kultowy, są ciągle nowe wersje zapachowe, znam zdecydowaną większość :)
Jeśli szukasz zapachu pod prysznic pasującego zarówno kobietom jak i facetom, polecam Pure :) To taki lekki, bardzo delikatny bambusowy zapach, świetnie się sprawdził u mnie rok temu na wakacjach, mojemu facetowi też odpowiadał :) Obecnie jest też nowy czerwony unisex, zapomniałam nazwy, ale dla mnie jest jednak zbyt męski.
W ofertach outletowych obecnie jest sporo produktów do włosów, szampony, odżywki, mgiełki, olejki oraz masażer do skóry głowy :)
Jeśli chodzi o mężczyzn, Avon też ma dla nich sporo kosmetyków :) Nowością jest woda Black Suede Hot, faktycznie jest hot, intensywna, mocna, nie na goracą porę roku (wg mnie) ale na szaloną letnią noc...mmm... :D
Na wyprzedaży są też inne wody męskie, tutaj na lato polecam Individual Blue, Full Speed, Pure. Reszta bardziej klasyczna, elegancka :)
Dla facetów pojawił się też nowy żel Energy, a czerwony uniseks o którym przed chwilą wspominałam, widzicie w lewym dolnym rogu :)
Dla dzieci pojawiła się urocza seria z jednorożcem, pachnąca truskawkami :)
Z kosmetyków to na tyle, teraz dodatki :) Wspominając wyżej linię Planet Spa, zachęcam do kupna szczotki - możemy ją używać na dwa sposoby, do popularnego i dającego świetne efekty szczotkowania ciała, oraz doczepiając długą rączkę - do mycia pleców :)  Naprawdę fajne wg mnie rozwiązanie :) Co nam daje szczotkowanie ciała i jak to robić? Po prostu masujesz szczotką suche ciało okrężnymi ruchami, bez żadnego balsamu. Bardzo poprawia się ukrwienie,  skóra się ujędrnia i jest to mega pomocne w walce z cellulitem i rozstępami. Po takim szczotkowaniu skóra jest zaróżowiona, pobudzona i wtedy nakładamy dopiero odpowiedni kosmetyk, jego działanie zostanie wzmocnione bo wniknie głębiej w skórę.
Patyczki zapachowe miałam już nie raz, obecnie w ofercie są lawendowe i dzikie jagody :) Poza patyczkami w linii jest wosk lub olejek do kominka oraz świeca zapachowa :)
Okularów z Avonu mam kilka, lubię je i są dobrej jakości. Cena niewygórowana, więc jeśli któreś się Wam podobają, nie wahajcie się kupić :)
Od lat planuję kupić w Avonie zegarek, dawniej miałam i byłam zadowolona :) Co katalog przeglądam i niby mi się podobają, ale to jeszcze nie było to...aż do tego katalogu :D To nie będzie żaden z tych poniżej, ale w ofercie dla konsultantek wypatrzyłam cudeńko które kupię i Wam pokażę, a będzie on dostępny w sierpniowym katalogu :) Podpowiem że preferuję sportową elegancję i silikonowy pasek :)
Podobają mi się te na metalowych paskach, ale pamiętam że dawniej miałam od takich uczulenie...to było 100 lat temu i teraz produkuje się takie bez niklu (on uczula), ale mam uraz i wolę gumowe :D
Torebkowo wpadło mi w oko kilka :) Piękna błękitna pojemna shoperka byłaby idealna ciut mniejsza, ale kolor ekstra, i do sukienek, i do jeansów :)
Mała biała elegancka urzekła mnie już w poprzednim katalogu :)
A tutaj polecam te torebki - nieduże, ale pojemne bo mają szerokie denko :) Posiadam wersje czarną :)
Dziś na szybko zrobiłam dla Was zdjęcie :D
W Avonie są też portfele, używam obecnie jednego od lat, fajny duży czarny z ćwiekami, ale skusiłam się też na mniejszy, do mniejszych torebek. Jest fajny ale sztywny bardzo, wadą jest ciasna kieszonka na monety w środku, ma zamek ale po rozsunięciu ciężko włożyć palce żeby coś wyjąć...można monety wrzucić też obok, będę próbować bo na razie jeszcze go nie używałam :D
I to by było na tyle dziś :) Oczywiście katalog jest bogatszy w promocje, ma ponad 200 stron, ale nie sposób wszystko opisać :) Dajcie znać, co Wam wpadło w oko? :)

2 komentarze:

  1. Męski zapach Black Suede Hot jest boski, mężczyzna zamówił od razu 3 flachy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle świetny przegląd :) Zegarki bardzo mi się podobają, te paski maja fajny wzór

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...