piątek, 13 sierpnia 2021

Senelle naturalny tonik nawilżająco-rozświetlający :)

Cześć :)
Kosmetyki naturalne to coś, co kocham od jakichś 3 lat :) Odkąd pierwszy raz poszłam na targi kosmetyków naturalnych Ekotyki, przepadłam :) Poznałam już dobre kilkanaście firm, a Senelle spokojnie umieszczam w pierwszej piątce moich ulubieńców :) Dlatego z radością powitałam u Senelle nowość - naturalny tonik nawilżająco-rozświetlający :) I chętnie opowiem Wam o nim kilka słów :)

Tonik mieści się w buteleczce o pojemności 150 ml, ma wygodny i nie zacinający się spray. Grafika jaka jest - każdy widzi, soczysta, zielona, dla mnie zachęcająca do wzięcia w dłoń :) Senelle zmieniło jakiś czas temu grafiki na swoich kosmetykach, ja szczerze mówiąc troszkę nad tym ubolewałam, bo uwielbiałam poprzednie, ale teraz już się przyzwyczaiłam i polubiłam :)
Co ma nam dać tonik od Senelle? Rewitalizować, łagodzić, regenerować, uelastyczniać, poprawiać koloryt. Zawiera wodę morską pozyskiwaną na francuskim wybrzeżu atlantyku, hydrolat z liści mięty pieprzowej i ylang ylang, małocząsteczkowy kwas hialuronowy, niacynamid, adaptogeny. Skład rewelacyjny dla mnie i w 97,9 % naturalny :)
Tonik używamy zwykle na umytą buzię przed nałożeniem kremu. To jest taka pierwsza dawka dobroci dla skóry :) Tonik się nie klei (a ja "lubię" na takie trafiać), daje cudowną mgiełkę-rosę o świeżym, delikatnie kwiatowo-miętowym zapachu. Wchłania się szybko, ale to jest też zależne od rodzaju skóry. Ja tonik od Senelle używam rano i wieczorem pod krem, w ciągu dnia pryskam się nie żałując na dekolt, szyję, a nawet włosy - a jak cudnie koi i odświeża w upały! Idealnie regeneruje po kąpieli słonecznej. W dodatku daje przyjemność zapachową, więc do ciała jak najbardziej :) Raz też użyłam toniku robiąc maseczkę z glinką i będę to powtarzać zdecydowanie :) No i jak koi cudownie skórę po peelingu mechanicznym!
Czy zauważyłam poprawę stanu skóry po używaniu toniku? Tak. Ukojenie, nawilżenie, regenerację - to zdecydowanie, ale również odświeżenie, energię. Poprawę kolorytu jeszcze nie, na to trzeba wiadomo czasu, ale podsumowując - Senelle wypuściło znowu świetny kosmetyk - jak więc ich nie lubić? :)
Znacie firmę Senelle? Jeśli nie, koniecznie to nadróbcie! 
KLIK 🌿

 

5 komentarzy:

  1. Kojarzę firmę, ale jeszcze nic od nich nie mialam. Chętnie poznam 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam totalnie tej firmy, ale brzmi bardzo interesująco! Uwielbiam taką formę aplikacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie miałam kosmetyków tej firmy, normalnie jakieś niedopatrzenie

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam nigdy nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam, że nie słyszałam o marce :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...