niedziela, 31 października 2021

Spowiedź zakupowa - październik 2021 :)

 Hej hej :)
Wiecie co, jak na człowieka bezrobotnego to i tak te zakupy miesiąca nie są u mnie mniejsze niż zwykle 🙈 Ostatnio na Vinted udaje mi się sporo sprzedać i tak jakoś....pieniążki mają obrót :D W październiku też mam kilka fajnych współpracowych prezentów, więc w sumie tego się uzbierało :) Chodźcie pooglądać bo jest sporo różnorodnych rzeczy :)

Na początek pokażę Wam to, co jest tłem na ścianie :) Z racji że u mnie remont prędko nie będzie możliwy, a tapeta w tym miejscu zbyt czysta nie była, wymyśliłam fototapetę - nie do końca jestem pewna tego wzoru z fotelikiem i stolikiem, ale możliwe że zmienię :) Choć padające światło przez okiennice tak naturalnie wygląda...Że ciągle mi się wydaje że mam dodatkowe okno z lewej strony pokoju :D Wypatrzyłam na instagramie stronę Redro.pl i szperałam tam 3 dni :D 
Można sobie nie dość że wybrać rodzaj tapety - czy zwykła na klej, czy naklejka samoprzylepna jak moja, to możesz stworzyć plakat, obraz. Prosty edytor pokazuje Ci wymiary, wpisujesz swoje, przycinasz po swojemu i takie jak zaprojektujesz, dostaniesz :) Rewelacja! Brat już planuje Tokio nocą w pokoju :D A ja może zmienię z fotelika na...roślinki, to jest kącik Fredzia i myślę właśnie co dopasować żeby też pasowało do reszty pokoju :)

Prezenty współpracowe :)
Dodatki do wystroju mieszkania.
Nawiązałam sympatyczną współpracę z Wall Muralia, która ma w swojej ofercie piękne, nowoczesne zegary ścienne ze szkła  oraz szklane panele do kuchni i wybrałam po jednym z nich :)  Natomiast Dywanomat obdarował mnie wybranym, ładnym dywanem z PCV, z którego korzysta Fredziu :) Poza kosmetykami i ciuchami właśnie dodatki do domu bardzo lubię, lubię zmieniać coś w mieszkaniu, gdybym miała większe możliwości, czułabym się jak ryba w wodzie :D

Bee.pl :)
Sklep internetowy z kosmetykami i zdrową żywnością przysłał mi wybrane przeze mnie kosmetyki, oraz żarelko, które na zdjęcie się nie załapało, bo się zeżarło :D Kosmetyki się używają, niedługo zrobię wpis o dwóch z LaQ :) 

Gift of Nature :)
Miałam przyjemność wygrać w konkursie u Elfa-Pharm ich zimowe nowości spod szyldu linii Gift of Nature. Mogłam je zacząć testować zanim pojawiły się w sprzedaży <3  Jak one pachną! Słony karmel i zimowe jabłko mówią same za siebie :D Będzie oczywiście recenzja  w listopadzie :)

Efektima :)
Moja stała współpraca z Efektimą zaobfitowała w nowości - płatki pod oczy hydrożelowe. Porobię zdjęcia, a potem będą testy i wpis :)

Avon :)
Współpracowo Avon przysłał mi nowość - serum z protinolem oraz widoczne poniżej lustro w kształcie oka :D
Ja natomiast zamówiłam lakiery do paznokci, mgiełkę do ciała ciasteczkową, mydełko (które jest używane w kabinie i nie nadawało się do zdjęcia) oraz naszyjnik w kolorze rose gold, widoczny poniżej :)

Rossmann :)
Do Rosska w październiku chodziłam 3 razy po małe, nieśmiałe zakupy i podsumowując wyszło tego tyle co na zdjęciu, plus zagubiona poniższa saszetka do szafy :) Płyn dwufazowy Dermika, mini szampon Only Bio oraz grafitowy eyeliner już są używane :)

Notino :)
U Notino zakupiłam 4 produkty do mojej nowej blogowej serii :) Po pierwszym październikowym odcinku "Kokos", listopadowy będzie "Gold", czyli 4 produkty z tym słowem w nazwie :) Mam już pomysły na grudzień i styczeń :D

Darmarsklep :)
Potrzebowałam głównie dwóch swoich stałych rzeczy - podkładu Rimmel i topu Seche Vite na paznokcie - najtaniej było akurat u Darmar więc dorzuciłam jeszcze kilka rzeczy :D Jedna tylko mi się nie udała - szminka Paese, ale to mnie nie dziwi, 90% szminek których nie zobaczę wcześniej na żywo, nie pasuje mi :D

E-Zebra :)
To chyba sklep w którym najczęściej robię zakupy :) Skorzystałam z darmowej dostawy i zakupiłam dwie nowości (do ust) oraz dwa sprawdzone kosmetyki (puder i bazę pod cienie) :) Tutaj produkty do ust zdecydowanie mi opowiadają :)

Allegro :)
I tak jak w zeszłym miesiącu, celowo zamazane zdjęcie próbek perfum do mojego kalendarza adwentowego :) Dokupiłam drugą część, mam już komplet, teraz tylko poczekać miesiąc i losuję codziennie, calutki grudzień inny zapach <3 Zachęcam do obserowania mnie na instagramie, codziennie w relacji pokażę wylosowany zapach z krótkim opisem czym pachnie :)

Cup&You :)
Tutaj kupiłam coś dla brata, jest to kalendarz adwentowy z kawami, ale otworzy prawie po adwencie, bo dostanie go na imieniny 19 grudnia :D Jestem pewna że ucieszą go 24 rodzaje kaw smakowych, sama mam ochotę mu nie dać i wypić, haha :D Ale na tej stronie znalazłam tyle mega zestawów, że zaplanowałam sobie kupić pakiet urodzinowy na swoje urodziny :D

Dodatki do gazet :)
Udało mi się upolować Zwierciadło z kalendarzem (właśnie na bukiet z makiem polowałam) oraz Glamour z musem do mycia twarzy :) 

Born2Be :)
Nie pytajcie ile mam ciuchów z tego sklepu - to chyba mój ulubiony w sieci :D W tym miesiącu wpadło mi z niego aż 5 sukienek (po co robią 40% zniżki? Przecież to kusi!), 4 są letnie, ale zwykle o tej porze są najtańsze :) Wyobraźcie sobie że 2 i 3 od lewej kosztowały po 17 zł! A są takie fajne i porządne! Uprzejmie proszę nie porównywać modelki 20+ z babą 40+ poniżej :D

Oxyd, Modna Kiecka :)
Tak, to jeszcze nie koniec sukienek :P Tę szarą (nie wiem co mnie tak spłaszczyła na zdjęciu) kupiłam jako pierwszą, wygląda fajniej niż wyszła na zdjęciu :) Jest od Oxyd, tam też wiele razy kupowałam odzież :) Natomiast ciemnoczerwona, welurowa pochodzi od Modna Kiecka. Jest milutka, cudna! Idealna na święta :) Wiecie że welur jest teraz na topie? Ja uwielbiam welury, plusze, futerka od zawsze <3 Natomiast ostatni top się mi tu przyplątał, on jest z powyższego Born2Be :)

Pepco :)
I ostatnie zakupy :) Z Pepco wpadł mi do koszyka...chlebak :D Mój stary metalowy był już okropny...a ten się otwiera z góry i przodu, więc mega wygodnie :) Obok widzicie sweterek beżowy który ma rękawki w pasy, oraz na chlebaku uroczy kubek z kotkiem :) I to całe moje zakupy :)
Dużo? Mało? Coś Wam się spodobało? Będzie mi miło jak napiszesz :*


10 komentarzy:

  1. Rzeczywiście sporo nowości, ale większość współpracowa - tylko gratulować :) Też mam ten zestawik z elfa pharm. Jestem ciekawa mleczka fluff i Twoich odczuć co do zapachów laq, ja po melonowym peelingu do ciała byłam lekko rozczarowana.
    Sukienki wyglądają na Tobie lepiej niż na modelkach serio!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie się oglądało ten post, sporo rzeczy ci przybyło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, ale wspaniałości. Większość rzeczy mi się podoba :D Naszyjnik jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Będzie co czytać na blogu w najbliższych miesiącach ;). Same cudowności! Świetnie wyglądasz w sukienkach, na Tobie podobają mi się bardziej niż na modelkach. Czekam na kalendarz adwentowy na insta w Twoim wykonaniu. Może i ja podejrzę tam jakieś zapachy, które chciałabym mieć. Muszę poszukać w sklepie który podlinkowałaś, czy jest kalendarz, ale z herbatami. Bo ja bardziej herbaciara niż kawosz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są herbatki, są ! <3 I mieszane kalendarze, pudełka też, ja sobie na urodzinki kupię kawowy :D

      Usuń
  5. Bardzo podobają mi się ciuszki i kubek z kotkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne sukienki :) Widzę też, że kupiłaś moją ulubioną piankę Onlybio :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurczę, faktycznie sporo tego się nazbierało. Sukienki bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie będę robić spowiedzi zakupowych na blogu. Jeszcze mąż by przeczytał kiedyś i się ze mną rozwiedzie. Lepiej jak faceci nie wiedzą. Niech żyje w spokoju i nieświadomości 😜

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...