czwartek, 4 listopada 2021

Co kupić dla bliskich? Zestawy prezentowe w ofercie Avon :)

 Cześć Kochani :)
Tak jak obiecałam w comiesięcznym przeglądzie katalogu Avon, dziś osobny wpis z zestawami prezentowymi :) Podzieliłam na kategorie, które mogą być pomocne w zakupach, ale oczywiście można to co przeznaczyłam np. dla mamy, kupić też teściowej czy babci :D Pamiętajcie że chwila moment, czas szybko zleci i będą Mikołajki, potem Boże Narodzenie, ja jeszcze mam w grudniu domowe 3 święta (urodzinowo-imieninowe) więc okazji do obdarowania nie brakuje :) Co można więc fajnego kupić w listopadowym katalogu Avon?

Dla Mamy :)
Myślę że większość z Was wie co lubią Wasze mamy, więc chyba to zwykle jest osoba z którę nie mamy problemu jeśli chodzi o prezenty :) Moja kochała perfumy Incandessence, dlatego w zestawieniu znalazły się w komplecie (sama je lubiłam ale po śmierci Mamy nie dam rady ich używać, ich i Rare Pearls bo mi serce pęka). Myślę że zmysłowy ale jednocześnie elegancki zapach Far Away Glamour oraz mega kwiatowy Today też się spodobają :) Bardzo fajną opcją jest zestaw dwóch świec plus patyczki zapachowe o zapachu perfum Far Away - sama bym chciała! Jest jeszcze taki sam zestaw pachnący Little Black Dress oraz Today - klasyki! Z pielęgnacji każda Mama ucieszy się z ampułek Plumping Shouts, a jeśli nie chcesz ograniczać się do kosmetyków, to może nieduża torebka z dodatkową kosmetyczką? :)

Dla Taty :)
Dla tatusiów, czy też teścia, wujka wybrałam zestaw Black Suede Dark z nutami skóry, wetiweru, są to woda toaletowa i żel do mycia ciała i włosów. Drugi zestaw to linia Care Men i 3 kosmetytki - żel do mycia ciała i włosów, żel do golenia i mycia twarzy oraz  balsam po goleniu. A niekosmetycznie? Piękny zegarek lub portfel - każdy tata zasługuje na odrobinkę luksusu :)

Dla siostry / przyjaciółki :)
Dla psiapsiu czy ukochanej siostry wybrałam różnorodne rzeczy :) Z perfum - zdecydowanie jeden z nowszych, różowych zapachów Eve Embrace - radosna piwonia, osmantus, karmel i piżmo, czyż nie brzmi cudnie? :) Drugi, łagodniejszy ale też przyjemny zestaw to TTA Always (neroli, róża, drzewo sandałowe), dla romantyczki :) A może nowość - cudnie pierniczkowy zestaw Ginger Bread z żelem pod prysznic, mydłem w płynie i mgiełką do ciała? Można też kupić każdy z nich z osobna :) Trzy kolejne propozycje są niekosmetyczne i spodobał mi się naszyjnik na dwóch łańcuszkach - z serduszkami które się łączą, więc fajnie można się podzielić takim z przyjaciółką :) Ciuszkowo obdarowałabym siostrę dresikiem domowym - cudny błękitny kolor! Albo uroczą piżamą :)

Dla brata / kolegi :)
Dla brata można się szarpnąć i kupić zestaw kosmetyków :D Jeśli ma mocny charakter, może spodobać mu się Wild Country z kolendrą, lawendą i skórzanymi nutami, jeśli jest delikatniejszym romantykiem, zestaw TTA z neroli, wetiwerem i nutami waniliowymi. Jeśli szukacie tańszej opcji, jest fajna, nowa zielona woda Scent Green Fougere, z lawendą, geranium i leśnym mchem :) Możesz też skomponować drobny upominek łącząc żel pod prysznic z antyperspirantem w kulce, najlepiej w tej samej zapachowej nucie :)

Dla babci :)
Kochane nasze babcie, bardzo żałuję że już nie mam żadnej...Kupiłabym jej cudny zestaw kremów Anew, albo skomponowała lawendowy zestaw do ciała i kąpieli Planet Spa. Która babcia nie lubi szarlotki? Płyn do kąpieli o tym zapachu zawsze będzie kojarzyć mi się z wypiekami babci :) Jeśli babcia jest elegantką, powinien spodobać się jej perfumowany zestaw Rare Pearls. To piękny zapach białych kwiatów, ale w pudrowej, ciepłej odsłonie, elegancja i delikatność :) No i piękne szale...babcie lubią takie dodatki :)

Dla dziadka :)
Dla dziadka eleganta mam zapach który kojarzy mi się zdecydowanie ze starszym panem :) To zapach Black Suede, taka klasa, zapach poważny, wydaje mi się że pasuje do garnituru :) Jeśli szukacie lżejszego prezentu, spokojnie wystarczy środkowy zestaw z żelem pod prysznic i do mycia włosów oraz woda po goleniu - wszystko spakowane w piękną kosmetyczkę, całość w świetnej cenie :) Ostatnia rzecz - niekosmetyczna, to trymer do nosa i uszu, na samą myśl mnie ciarki przechodzą, ale starsi panowie używają :D

Dla teściowej :)
Panie teściowe lubią być wybredne i lepiej w prezencie nie popełnić gafy :D  Eleganckie perfumy? Little Black Dress to taki elegancki klasyk. Albo nowe Imari, które trącają latami 80 więc mogą się paniom teściówkom spodobać :D Jeśli nie zapach, to może apaszka z wzorem paisley lub torebka z motywem grubej tkaniny ? :) Jeśli lubi kosmetyki, powinny ją zadowolić pozostałe produkty - mojej takie dałam i jest zadowolona :D To podwójny krem-eliksir odmładzający (to zawsze działa :D) Anew - sam wygląd butelki i w środku dwie pompki robią robotę :) Drugi zestaw to mydło w płynie i balsam do rąk - właśnie balsam jest chwalony że ładnie koi i odżywia dojrzałe dłonie. Jest z masłem shea więc na chłodne dni idealny :)

Dla dziewczyny :)
Czy czytają mnie chłopaki które w Avonie chcą kupić prezent swojej dziewczynie? :D Coś czuję że nie, ale kto wie... :D Kup swojej dziewczynie nowe perfumy Amour, a jeśli do nich zamówisz za bodajże 10 zł grawer i zobaczy na nich np. wyznanie miłości (lub po prostu swoje imię), zakocha się w Tobie jeszcze bardziej :D Fajnym zestawem jest też Luck, powinna Ci się jeszcze bardziej podobać ubrana w te perfumy - są słodkie, owocowo-ciasteczkowe :) Zestaw Attraction jest idealny dla promiennych, pewnych siebie dziewczyn, zawsze zbierałam za niego (i Luck) komplementy :) Dokup jeszcze zestaw kolczyków (nie pytaj po co 1 par - my je ciągle gubimy!) i będzie szczęśliwa :D

Dla chłopaka :)
A co kobietki mogą kupić swojej miłości? Również zapach Amour oraz dodatkowy grawer na butelce :) Albo świeży, nowy zapach Wild Country Spirit - podoba mi się, jest taki zielony, z akordem skórzanym, dziką szałwią i bursztynem :) Ostatecznie możemy pójść na ilość i wziąć zestaw za 29,99 z fajnymi 5 męskimi kosmetykami :) Albo oczywiście pożyczyć inny pomysł z proponowanych ode mnie np.dla taty :)

Dla nastolatki :)
Dla młodych dziewczyn w Avonie prezentów można kupić dużo :) Zarówno urocze zapachy, jak Celebre Star, który jest chłodny, delikatny, jak dla Królewny Śnieżki, albo słodki, owocowy z czerwonymi owocami Soft Musk Delice Velvet Berries. Możemy kupić zestaw tusz do rzęs plus błyszczyk, albo delikatny w kolorze cień do powiek z błyszczykiem - nastolatki już delikatnie próbują makijażu i nie powinny takie zestawy ich przerysować :) Do tego za dyszkę urocze kolczyki, na których tekturce możemy napisać życzenia i prezent gotowy :) Dla nastolatek polecam też mgiełki do ciała - hitowy produkt Avonu w wieeeelu zapachach :)

Dla nastolatka :)
Z młodymi chłopakami już miałam większy problem, ale wybrałam świeżą linię zapachową Full Speed Gamer z grapefruitem, paczulą i rabarbarem, albo...smartwatch (lub klasyczny zegarek), to już kosztowniejszy prezent, no ale :D

Dla pary :)
Idziesz z upominkiem do pary/małżeństwa i chcesz im kupić coś dopasowanego do siebie? proszę bardzo :) Fajnie wybrać zapachy z tej samej linii, jest ich w Avonie sporo :) Wspominałam wcześniej nowe Amour, jest Maxima, Attraction, TTA i inne :) Jeśli szukasz czegoś tańszego, tutaj możesz skomponować po 29,99 zł za każdą butelkę, damsko-męskie zestawy Attraction i Luck, też fajna opcja :) Ostatnia propozycja, luźna i tania to pasujący zarówno kobiet jak i mężczyzn zapach mydła w płynie i płynu do kąpieli - jest to Pure. Ja właśnie kupowałam dla małżeństwa takie mydło w płynie, pachnie bambusem, aloesem, jest świeże i unisex :)

Dla najmłodszych :)
Zarówno dla dziewczynek jak i chłopców są fajne bajkowe zestawiki :) A na 3 mini perfumki Frozen sama mam ochotę :D Były w Avonie już takie zestawy 3 perfum, tylko chyba Hello Kitty, wiecie jak cudnie sprawdzały się w upały? To takie delikatne, bardziej jak mgiełki perfumki dla małych (i jak widać nie tylko :D ) elegantek :)

Dodaj do prezentu :)
Wybrałaś coś na prezent ale wydaje Ci się że jeszcze trzeba coś dołożyć? Dokup świąteczny krem do rąk, albo czerwony lakier do paznokci. Nie wiesz jakie zapachy lubi Twoja ciocia? Kup dwie różne perfumetki, wydatek mniejszy, a  prezent zróżnicowany :) Albo skomponuj zestaw perfumetka i taki sam balsam do ciała, 20 zł a jaki uroczy prezent :) Uważam że w Avonie jest naprawdę bogaty wybór na prezenty, ja przedstawiłam tylko część, a listopadowy katalog jest dosyć gruby :D 

Kochani, koniecznie dajcie znać czy będziecie kupować prezenty dla bliskich w Avonie :) Robicie to już, czy czekacie z zakupami do grudnia? Jakie macie pomysły na prezenty? :)

5 komentarzy:

  1. Jest w czym wybierać :) Ja zawsze najbardziej cieszę się z perfum :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację, czas już pomyśleć o prezentach. Ja jak zwykle część kupię w Avonie, żeby dorzucić do głównego prezentu

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie bardzo ciekawie napisane. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...