niedziela, 3 października 2021

Spowiedź zakupowa - wrzesień 2021 :)

 Czeeść :)
Pora podsumować jak co miesiąc zakupy i prezenty z zeszłego miesiąca :) To co najbardziej lubię, to chwila tuż przed robieniem zdjęć, gdy wyjmuję pudło i często niektóre zakupy są dla mnie niespodzianką :D, bo zdążam zapomnieć co kupiłam w pierwszej połowie miesiąca. Zwykle po zakupach, gdy czegoś nie muszę używać już, chowam do jednego pudła. Sam sobie człowiek niespodzianki robi :D Chodźcie obejrzeć ze mną czym zapełniło się pudełko we wrześniu :)


Prezenty :)
We wrześniu jedynym prezentem była moja comiesięczna paczuszka PR od Avon :) Perfumy Attraction Sensation miałam już, bardzo lubiłam i idealnie wpisują się w nadchodzące pory roku :) Maseczka oliwkowa? Lubię! Za trawiasty zapach i żelową konsystencję :) Puder brązujący w kulkach - nie dla mnie, trwała szminka w nudziakowym odcieniu? Już ją mam i bardzo lubię :)

Avon :)
A tutaj już moje comiesięczne zamówienie z katalogu :) Z linii Clearskin mam oczyszczającą maseczkę bąbelkową i mydełko, jest peeling do twarzy z minerałami morza Martwego, a niżej szminka w płynie, perfumy Mesmerize Mystique Amber z wyprzedaży, oraz płatki peelingujące z kwasami - idealne na jesień, miałam już bodajże dwa razy :)

Ekotyki :)
Cudowności kupiłam na targach kosmetyków naturalnych! Szczegółowy opis był TU :) Uwielbiam te targi, zwykle są dwa razy w roku (ostatnio częściej), wczoraj odbyły się w Katowicach, ale do poniedziałku możecie zrobić zakupy on-line z kodem EKOTYKI u wielu firm - obserwujcie stronę targów na instagramie, zerkajcie na stories, codziennie jest dużo świeżych informacji o tym kto bierze udział, jakie są rabaty --> KLIK :)

Biedronka :)
W Biedronce rzuciłam się jak pies na szynkę na produkty Dove - była promocja 2+2 gratis, więc wpadły dwa zapasy mydła w płynie, duży żel pod prysznic i dezodorant w sztyfcie :)

Prasa :)
Dodatkiem do gazety Zwierciadło był krem pod oczy lubianej przeze mnie naturalnej firmy Vianek. Gazeta z kremem wychodziła kilka razy taniej niż sam krem w sklepie :D Krem na stronie Vianka kosztuje 44 zł, a gazeta z kremem niecałe...12 :) Deal życia :D

Notino :)
Wraz z pierwszymi dniami jesieni zachciało mi się nagle...kokosa :D Do koszyka Notino wrzuciłam więc perfumy kokosowe amerykańskiej firmy The Library od Fragrance (dawniej Demeter), a potem...dołożyłam kokosowy wosk-sampler do kominka, kokosowy żel pod prysznic i kokosową pastę do zębów :D

Rossmann :)
W Rossmannie poza rzeczami które kupuję, znam i używam (czyli farbą Palette, myjką, spinkami do włosów i dwufazowym płynem Ziaja), skusiłam się na piankę do mycia twarzy Isana, nowy kominek na woski, oraz...dwa cudne kotki, które wypatrzyłam, a jest to komplet żel pod prysznic i balsam do ciała :) Popatrzcie poniżej jakie urocze <3

Allegro :)
Proszę nie regulować odbiorników, zdjęcie celowo rozmazane przed ciekawskimi oczami :D To moje próbki do kalendarza adwentowego, który będę otwierać od 1 grudnia codziennie przez 31 dni :) Pierwsza część zakupiona jeszcze we wrześniu, to będzie mój czwarty perfumowy kalendarz, bo zaczynałam w 2018 roku :)

Malinkove_Szydelko :)
Najpiękniejszy zakup to moja personalizowana torebka <3 Zrobiła ją dla mnie Kasia, którą znam od dawna z instagrama, niedawno zaczęła swoją przygodę z szydełkiem i nie może opędzić się od zamówień :D Wybrałam model oreo, kolor przędzy dzianinowej topaz, dodatki i Kasia wydziergała <3  I jeszcze doprowadziła mnie do łez wzruszenia kupując dla mnie jako niespodziankę podszewkę w maki - kochana <3

Modna Kiecka :)
Ze strony Modna Kiecka zamówiłam najpierw pluszowy sweterek - jest cudny, mięciutki! Uwielbiam go :) A potem jeszcze sukienkę - chciałam coś lekkiego, ale już z jesienną nutą :) Boki ma trochę wycięte, ale co tam :D W rajstopach cellulitu nie będzie widać :D
Co Wam wpadło w oko? :D

12 komentarzy:

  1. O matko, nie wiem co najbardziej mi się podoba. Torebka od Kasi jest faktycznie przepiękna!!! Te koty z Rossmanna również wyglądają obłędnie. :D No i jak zwykle czekam na Twój kalendarz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebka fantastyczna i taka perfekcyjna w każdym calu!! WOW :)
    Dove też bardzo lubię i ostatnio częściej po markę sięgam, zwłaszcza jeśli chodzi o mydełko. Hagi żel jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne nowości. Torebeczka cudowna, sukienka też ładna. A kosmetyków - WOW! całe morze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cuda! Widzę, że obie będziemy testować krem z Vianka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Same cudeńka 😍 Jestem ciekawa tego kremu Vianka bardzo. A torebka jest prześliczna ❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna torebka, wygląda na świetnie wykonaną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Maseczka oliwkowa jest super, chociaż całą serię uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przypomniałaś mi o marce the library of fragrance. Pamiętam jak wieki temu Katosu polecała te perfumy po imats. Wtedy były nie do dostania w Polsce, fajnie że wreszcie da się je zdobyć. Zapisałam je sobie i może uda się wybrać tylko jeden zapach :D. Piękna torebka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna ta personalizowana torebka 💙 a i kotki z Rossmanna przeurocze 🙂

    OdpowiedzUsuń
  10. Też zaopatrzyłam się w gazetę z kremem pod oczy :D A torebka przepiękna <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Torebka, kotki i sukienka to strzały w 10tkę! Szczególnie torebka mnie urzekła - prześliczna 🤩

    OdpowiedzUsuń
  12. Spore zakupy :D Torebka i sukienka są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...