piątek, 19 listopada 2021

Gift of Nature - nowa seria zimowa do pielęgnacji ciała :)

 Hej :)
Teraz jest najlepsza pora na zakupy przedświąteczne i nie mówię tylko o prezentach pod choinkę, ale o czymś dla siebie :) Zrób sobie i Ty prezent, idąc do drogerii po fantastyczne, zimowe kosmetyki z linii Gift od Nature :) Szarlotka czy słony karmel? Ja proponuję....oba :) Chodź poczytać dalej jakie nowości przetestowałam, jestem pewna że Ci się spodobają :)

Gift of Nature od Elfa-Pharm wypuściła fajną, zimową serię w postaci żelu pod prysznic i balsamu do ciała :) Mamy dwa wyżej wspomniane zapachy, zacznę od granatowej :)

Gift of Nature Zimowe Jabłko :)
Żel pod prysznic Zimowe Jabłko byłam pewna że będzie pachnie szarlotką, ale...nie do końca tak jest :) Wszak szarlotka to ciasto z jabłkami i cynamonem, tutaj bardziej jest to jabłko, cynamonu nie wyczuwam, lub jakieś minimum... Pachnie pięknie! Kojarzycie zimowe jabłka? Takie przeznaczone do pieczenia ciast? Szara reneta na przykład :) Tutaj właśnie to jabłko jest takie fajne, nie jak pierwsze, świeże wiosenne jabłuszka, a takie dojrzałe, jakby ciepłe. 
Sam żel ma wygodne otwieranie, jest bezbarwny, doskonale się pieni, nie zauważyłam wysuszenia skóry. Nie jest zbyt słodki jak ktoś nie lubi, ale apetyczny i przyjemny :) To takie dojrzałe, lekko słodkie jabłka, właśnie kojarzące się z jesienią, zimą. 
Skład żelu:

Balsam do ciała Zimowe Jabłko :)
Balsamy mają pojemnik z wygodną pompką, pojemność zarówno żeli jak i balsamów to 300 ml, więc całkiem sporo :) Balsam jest lekki, szybko się wchłania, to taki bardziej krem-mleczko. Mimo wchłaniania skóra jest dostatecznie nawilżona, mnie bardzo odpowiada wchłanianie bo nie cierpię się kleić :) Zapach balsamu wyrazisty, ale nie przytłaczający, pachnie oczywiście identycznie jak żel - dojrzałym jabłkiem "na ciepło" :)
Skład:

Gift of Nature Słony Karmel :)
Tutaj już mamy słodszego (mimo soli) kilerka :D Na początku moim faworytem było jabłko, ale teraz...nie wiem, bo zaczyna mi się coraz bardziej ten karmelek podobać :) Jest mocno słodki, ale ma taką nutę słoną właśnie, zapach ciekawy, iskrzący, intensywny. Żel podobnie jak w granatowej wersji, pieni się świetnie i przyjemnością jest go używać pod prysznicem :)
Skład:

Balsam do ciała Słony Karmel :)
Jeśli lubisz słodkie kosmetyki, wybierz Słony Karmel, bo jednak przebija mocniej nuta słodkiego karmelu :) Mimo słodkości, balsam nie jest jakoś mega duszący, przyprawiający o ból głowy. Aromat jest doskonale wyważony i na tyle wyrazisty, żeby nie męczyć :) Wchłania się również dobrze, skóra jest mięciutka i gładka. Regularne stosowanie zapewni jej odżywienie i świetną kondycję :)
Sklad:
Zimowa seria Gift of Nature bardzo przypadła mi do gustu :) Lubię takie limitowane serie, bo ja osobiście dzielę kosmetyki na pory oku - zimą nie używam tropikalnych, a latem bożonarodzeniowych :D A jak to wygląda u Was? Zaciekawiła Was ta seria? :)



8 komentarzy:

  1. Też je mam, jabłko fajne jak jabłkowa zapiekanka pieczona :) Dla mnie ma taką nutę jakby mleczną, czyli ideolo ryżowa zapiekanka z pieczonym jabłkiem ;D Karmel już trochę dla mnie za słodki, bo nie jestem fanką słodkich woni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Te zapachy kuszą, żeby wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo pielęgnacja <3 Super :) zajrzyj do mojego najnowszego wpisu. Myślę, że może Cię zainteresować :) U mnie pielęgnacja buzi. Coś co zmieni wygląd twarzy bez użycia skalpela :) Technologia, która zmienia cerę nie do poznania.
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba jeszcze nigdy nie kupowałam sobie takich typowo zimowych zapachów. Jabłko kusi, słony karmel nie, bo nie jestem fanką mocno słodkich zapachów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie serie baaaardzo chętnie bym powąchała :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj kusisz tymi zapachami, nie wiem na który by się zdecydować

    OdpowiedzUsuń
  7. Do mnie bardziej przemawia słony karmel, chętnie wypróbowałabym żel o tym zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiłam oba żele. Jeden dla siebie, drugi na prezent. Tylko teraz, który sobie zostawić :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...