niedziela, 17 kwietnia 2022

Poster Store edycja wiosna- lato 2022 :)

 Cześć Kochani :)
Masz tak jak ja, że wraz z pierwszymi, wiosennymi promieniami słońca masz ochotę nie tyle na wiosenne porządki, co na zmiany w mieszkaniu? Odświeżenie, kupienie czegoś nowego co pozwoli nam z radością wejść w ciepłe dni :) U mnie zwykle poza ozdóbkami, na ścianie pojawia się wiosenna sceneria :) Takie cuda zamawiam u Poster Store, chodźcie to Wam pokażę co mam na wiosnę i lato, mam też dla Was duży rabat na zakupy, bo aż 55 % !

Na początek kilka słów o Poster Store, bo nie każdy zna, a warto :) To skandynawska firma, produkująca ramki i plakaty z drewna lasów certyfikowanych o doskonałej jakości. Posiada certyfikaty FSC i Nordic Swan Ecolabel, przyczynia się do ochrony środowiska :) Ma w swojej ofercie plakaty w różnym stylu, więc znajdziesz zarówno coś do salonu, jak i pokoju dziecięcego, sypialni, kuchni a nawet łazienki :) W moim pokoju obecnie wiszą 3 duże obrazy (pierwsze zdjęcie) ,zmieniam tylko plakaty jak przyjdzie mi ochota :) 
Mega zauroczył mnie ten króliczek, idealnie wpisuje się w dzisiejszą Wielkanoc :) 
Zakupiłam też coś na lato,a że w moim pokoju króluje kolorystyka żółto - niebieska, wybrałam  między innymi taki samochodzik :) 
Ja ogólnie w większości wybieram obrazy z przyrodą, ludźmi, budynkami, ale wybór na stronie jest duży, jest abstrakcja, są modne cytaty, moda, vintage i wiele innych :) 
Wybór na stronie może przytłoczyć, ale od tego mamy zakładkę Inspiracje, gdzie możemy za jednym zamachem kupić całą ścianę jeśli spodoba się nam kompozycja :) Lub po prostu znajdziemy podpowiedź co z czym pasuje i ładnie się komponuje :) Ja mam swoje sposoby :D Zapisuję plakaty które mi się podobają i na lapku sobie je układam niczym na ścianie :D Poniższa kompozycja będzie wisiała latem:
a ta niżej wczesną jesienią :)
Bardzo lubię plakaty od Poster Store, upiększają wnętrza, dają dobry nastrój i klimat każdemu pomieszczeniu :) Raz w tygodniu na stronie pojawiają się nowości, więc warto zaglądać regularnie :)

Tak jak obiecałam na początku, mam dla Was kod który daje Wam 55% zniżki na plakaty (z wyjątkiem zakładki Selection). Wpisz w zamówieniu turkusoowa55
Kod będzie ważny od 17 do 24 kwietnia do północy :) Polecam!

5 komentarzy:

  1. Króliczek jest słodziutki 🥰

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnekompozycje,rzeczywiściegustowne te plakaty i ramki.
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia moich obrazów!^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne plakaty wybrałaś. Ja komponując plakaty, zapisywałam je i układałam w Canvie a rozmiary sobie wizualizowałam kartkami papieru porozkładanymi na podłodze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sprytnie :D Ja znowu latałam na początku z centymetrem w łapach i mierzyłam ściany, odległości itp :D

      Usuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...