niedziela, 5 czerwca 2022

Przegląd katalogu Avon - czerwiec 2022 :)

 Cześć Kochani :)
Katalog czerwcowy Avonu już wystartował, więc lekko spóźniona niż zwykle biegnę z przeglądem ofert i nowości :)  Zaczynamy!

Są oczywiście perfumowe nowości :) Linia Artistique powiększyła się o różane cudo - kto kocha perfumy z różą, powinien być zachwycony :) Róża, owoc granatu i szczypta wanilii - dostajemy soczysty, delikatnie słodki zapach, bardzo wiosenny i kobiecy :)
Druga nowość też jest w kolorze różowym, ale należy do linii Luck. Zapach zwie się Eau so Loved to kwiatowo-słodka kompozycja, z neroli, jaśminem, cukrem i wanilią. Uroczy, dziewczęcy, mogłabym nosić na co dzień :)
Jeśli lubicie delikatne zapachy, polecam Eve Prive. To delikatne piżmo z kwiatową nutą, cieliste, subtelne, do sukienki i do białej koszuli w pracy :)
Linia TTA wprowadziła dodatki do perfum - i tak np.seria Always ma mgiełkę do włosów, Tomorrow krem do rąk (mam go!) a Today perfumki w kremie :)
Usta też mają swoją nowość, tym razem błyszczyki z różnymi wykończeniami :) 
Moimi ulubionymi szminkami są od lat te poniżej - teraz mają nazwę Ultrakremowa, a bywała True Colour i jeszcze inaczej :D Moje ulubione odcienie się nie zmieniły (po lewej Frozen Rose, po prawej Iced Coffee) więc kupuję na bieżąco :) Są fajnie napigmentowane, mięciutkie, kremowe i odżywcze :)
Kultowy produkt Avonu czyli wykręcana kredka do oczu została odświeżona - są nowe odcienie oraz świetne ułatwienie - wreszcie zatyczki są w kolorze kredek i nie trzeba grzebiąc w kosmetyczce szukać napisu z odcieniem. Za to brawo Avon :) Mam nadzieję że jakość się nie zmieniła, zamierzam kupić jedną lub dwie na spróbowanie :)
Z tuszy do rzęs niezmiennie polecam tusz Geniusz :) Dla mnie na tę chwilę najlepszy w Avonie, mimo początkowo średnio wygodnej szczoteczki, polubiliśmy się z czasem, głównie za efekt - wywiniętych i wydłużonych rzęs.
Wielem z nas latem wybiera zamiast podkładu coś lżejszego - np. kremy BB lub takie lekko koloryzujące. W Avonie są dwa - rozświetlający oraz matujący, każdy w trzech odcieniach :)
Paznokciowo linia żelowa poza klasycznymi odcieniami nie widocznymi na zdjęciu, ma 4 nowe kolorki - wypróbuję jeden lub dwa :)
Nie lubię maseczek typu peel-off bo za mocno ciągną mi skórę przy ściąganiu, natomiast jedyne które mnie "nie bolą" to te z linii Anew. Są fajne mimo mocnego zapachu, ale doskonale usuwają z wszelkie zanieczyszczenia w porach skóry :)
Linia Care wprowadziła do swoich produktów nowy zapach: ogórkowo-aloesowy z nutką mentholu. Obiecuje chłodzenie, odświeżenie, myślę że idealny na upały np po kąpieli słonecznej :)
Apropo kąpieli słonecznych, pamiętajcie koniecznie o produktach z wysokim filtrem - zwłaszcza jeśli macie delikatną, wrażliwą skórę nie lubiącą opalania. Avon ma  duży wybór zarówno konsystencji, jak i wysokości filtrów, zarówno do twarzy jak i ciała.
Opalanie można zastąpić też samoopalaczem, lub balsamem przyspieszającym opalanie, tutaj też jest fajny wybór więc każdy może znaleźć coś odpowiedniego dla siebie :)
W kąpieli Avon też ciągle nas rozpieszcza - zakupiłam właśnie przedpremierowo kolejny zapach żelu pod prysznic (nie pytajcie ile żeli mam w zapasie w szafce :D ) Ten zwie się Flamingo Sunset i pachnie ananasem z frangipani. Czy muszę pisać że jest cudny? <3
Teraz w dobrej cenie są te same żele, ale o pojemności 500 ml. Ja w dłoni trzymam małe, kolejne zapachy z moich zapasów :)
Dla facetów jest nowy zapach z linii Full Speed, tym razem niebieski Surfer pachnący ozonem, miętą i nutami drzewnymi :) Piękny zapach, podobnie jak pan obok, oj mój typ! :D
Pozostając przy facetach, pojawił się nowy gadżet, oczywiście niekoniecznie tylko dla mężczyzn :) To dyfuzor zapachowy do samochodu, można też dokupić podwójne wkłady zapachowe -świeża bawełna lub jaśmin.
Zapachowo mega spodobał mi się poniższy dyfuzor zapachowy - ale ta cena, no jejku, za drogo dla mnie :) Pachnie cudnie morskimi nutami, rozgwiazda na błękitnej buteleczce wygląda świetnie i będzie zdobić każdą toaletkę, łazienkę :) Cudeńko :)
Serdecznie polecam poniższe etui na karty - kupiłam przedpremierowo i teraz nie używam już portfela :) To płaska saszetka na kilka kart, ma też zamek gdzie możemy włożyć banknoty, z tyłu jest okienko na zdjęcie :)  Poza tym co najważniejsze - posiada ochronę RFID, która chroni Twoje karty jeśli robisz płatności zbliżeniowe przed ewentualną kradzieżą środków z konta.
Biżuteryjnie w Avonie zrobiło się wakacyjnie - złoto, turkus...
...kolorowe kolczyki, bransoletki na nadgarstki i kostki na nogach :)
Ja ciągle polecam małe ale dosyć pojemne torebki, mam zarówno niebieską jak i żółtą, obecnie z nimi chodzę, głównie z niebieską :)
Jeśli lubicie kolory a macie w planach kupno zegarka, to może któryś z poniższych wpadnie Wam w oko :)
Z ciuchów spodobała mi się błękitna sukienka w cytrynowy wzór :)
A do snu uroczy komplet dwóch koszulek nocnych, wolałabym troszkę dłuższe, ale ogólnie podobają mi się :)
 I to tyle moich propozycji z czerwcowego katalogu, coś Wam się spodobało? :)


2 komentarze:

  1. Jak zwykle piękne zdjęcia :) fajne oferty wybrałaś. Mam nadzieję, że odświeżone kredki nie pozmieniały kolorów, bo mam koleżanki, które mają swoje ulubione

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się te błyszczki z różnym wykończeniem :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...