sobota, 11 czerwca 2022

Spowiedź zakupowa - maj 2022 :)

 Hejka :)
Najwyższa pora wyspowiadać się z grzeszków zakupowych :D Nie będę się tłumaczyć że czasem bywało ich więcej, ale fakt, w tym miesiącu skromniej nie znaczy że mało :D  Zaczynają mnie lekko przerażać moje zapasy kosmetyczne (zwłaszcza kremy, balsamy do ciała i produkty do mycia twarzy) że muszę trochę się zastanowić i nałożyć jakiś krótkoterminowy ban na pewne zakupy :D  Póki co przejrzyjmy co kupiłam w miesiącu maju, jak zawsze pokazuję nie tylko kosmetyczne zakupy :)

Pure Beauty Box
Niedawno zostałam ambasadorką boxów Pure Beauty i co miesiąc dostaję pudełko wypełnione kosmetykami <3 Staram się wcześniej nie podglądać w internetach co jest w środku - wszak niespodzianki są najfajniejsze :) Wnętrze pudełka pokazywałam, możecie dokładniej zobaczyć TU :)

Avon :)
Woda Eve Prive (recenzja TU) oraz różana świeca zapachowa to prezenty, reszta to moje zamówienie :) Polubiłam się z biżuterią oraz saszetką-portfelikiem na karty - brat też chciał więc mu zamówiłam w czerwcowym katalogu  :)

Hebe :)
Do Hebe mam teraz bardziej po drodze, więc czasem wdepnę, ostatnio kupiłam lakier do włosów Taft (znam i lubię) oraz krem do rąk Eveline z serii ślimakowej :) Mam z tej serii płyn micelarny i jest świetny, planuję jeszcze krem pod oczy :)

Rossmann :)
Do Rossmanna niedługo będzie mi jeszcze bardziej po drodze :D  Póki co obkupiłam się w pielęgnację, coś tam z makijażu, kolczyki wakacyjne oraz spinki do włosów, które używam od lat do upinania włosów po domu lub jak idę pod prysznic :) Co jakiś czas łamią się im zęby więc co kilka miesięcy kupuję taki duecik :D

Auchan, Vinted, Margo Biżuteria
W Auchanie na dużej wyprzedaży była część kosmetyków, płyn micelarny kupiłam bodajże za piątkę :) Na Vinted upolowałam cienie do powiek Colour Pop za 20 zł ( w sklepie internetowym są po 89), a w ulubionym sklepie z biżuterią ze stali nierdzewnej kupiłam kolczyki z krzyżykami - uwielbiam je :) 

Royal Fashion 
Czerwone espadryle na koturnie plus dwie pary tenisówek - oto moje nabytki :) Sklep ma tanie buty o raczej dwusezonowej trwałości, ale i tak lubię i kupuję często :D Buty są wygodne, w granatowych chodzę najczęściej do pracy :)

Sinsay, Mohito
Mam jakąś słabość do sweterków z krótkim rękawem :) Serduszkowy kupiłam w Sinsay, jest lekko ciasny no ale cóż, nie zawsze jak widać wchodzę w S-kę :D 
Sukienka Mohito tak mnie zauroczyła, że musiałam mieć - i jakie zbiera komplementy jak ją noszę! Jestem niższa od modelki na zdjęciu i mi sięga do połowy łydki, ale rozcięcie na nodze daje fajnego seksapilu gdy powieje wiaterek :D Uwielbiam ją :) 

Born 2 Be
Najukochańszy sklep internetowy Born2Be zawsze ma mnóstwo produktów dodanych przeze mnie do ulubionych, nie muszę pisać że niebieska sukienka mnie zauroczyła - na żywo wygląda równie spektakularnie :) Ja noszę do niej biały paseczek :)

Allegro
Ostatni zakup którego zapomniałam dołączyć do zdjęcia głównego (zresztą nie chciało mi się zdejmować z krzeseł - co tu ukrywać :D ) to poduszki na krzesła balkonowe, po 2 latach zmieniłam z jednokolorowych na kwiaty :) jeszcze muszę dokupić obrusik na stolik :)

No i tyle :) Coś fajnego wypatrzyliście? :)

8 komentarzy:

  1. no szczerze powiem cos mało tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyjemnego testowania :) Udanej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jako jutro maniaczka zwróciłam uwagę na te piękne buty ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Zainteresował mnie ślimakowy krem do rąk. Fajne buty:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Same cuuuuda! :D Niedługo i u mnie na blogu będą pudełka Pure Beauty, bo dostałam propozycję współpracy, która nie ukrywam - baaardzo mnie ucieszyła :) Ta biała sukienka i buty bardzo ładne, mam podobne cichobiegi tylko bez kokardki , w sumie ogólnie mam kilka takich - latem są ideolo :D Ja jakoś nie lubię kupować ciuchów i butów na necie, bo boję się, że nie trafię z rozmiarem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak cudnie, gratuluję współpracy z Pure Beauty! Te pudełka są super i dużo w nich kosmetyków <3

      Usuń
  6. Sukienki przepiękne, nie mogę się doczekać, aż będziemy mogli Cię w nich zobaczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty wyglądają obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...