sobota, 20 sierpnia 2022

Shamasa Elixir ze srebrem i ceramidami do cery 艂adnej :)

 Cze艣膰 馃槉
Od jakiego艣 czasu testuj臋 sobie kolejny produkt fajnej, naturalnej firmy Shamasa . Po 艣wietnym koktajlu do demakija偶u si臋gn臋艂am po eliksir ze srebrem i ceramidami - wszak ceramidy to jeden z moich ulubionych sk艂adnik贸w 馃槏 Jak si臋 sprawdzi艂? Chod藕cie poczyta膰 馃槉


Shamasa eliksir ze srebrem i ceramidami do cery 艂adnej ma posta膰 jakby lekkiego olejku - jest tre艣ciwy, od偶ywczy, ale nie t艂usty jak typowy olej. To oczywi艣cie dzi臋ki mieszance sk艂adnik贸w ro艣linnych z nowoczesn膮 technologi膮. Idealny dla cery dojrza艂ej, ale nie tylko 馃槉Dodaje blasku, redukuje zmarszczki, wyg艂adza, zmniejsza produkcj臋 melaniny dzi臋ki czemu chroni przed przebarwieniami, redukuje zaczerwienienia i reguluje poziom produkcji sebum. Czy偶 nie brzmi idealnie? 馃構
Co zawiera tajemniczy eliksir? Mi臋dzy innymi olej z opuncji, kt贸ry jak wiemy, jest naturalnym botoksem i jest najlepszy na zmarszczki. Poza tym mamy tutaj olej jojoba, skwalan, zielon膮 herbat臋, oraz p艂atki srebra kt贸re dzia艂aj膮 antybakteryjnie i grzybob贸jczo.
Bardzo, bardzo polubi艂am si臋 z tym eliksirem, Producent zapewnia 偶e nadaje si臋 na dzie艅 pod podk艂ad nawet latem - dla mnie nie, bo moje cera, mimo 偶e dojrza艂a, lubi si臋 jeszcze przet艂uszcza膰 i ten eliksir pod podk艂ad jest dla mnie zbyt od偶ywczy. Ale na noc? Raj! 馃槏 Rozprowadza si臋 na sk贸rze tak aksamitnie, g艂adko, pi臋knie wtapia, zw艂aszcza gdy wklepi臋 go opuszkami lub wmasuj臋 rollerem. Idealny jest w艂a艣nie te偶 pod masa偶 twarzy 馃槉 Ma delikatny i bardzo umilaj膮cy u偶ywanie zapach, sk贸ra po nim jest g艂adka, pe艂na 偶ycia, mi臋kka. I 艂adna! Jak pisze na opakowaniu 馃榿
Dodatkowym atutem jest wydajno艣膰, wystarczy p贸艂 pipetki na ca艂膮 twarz, produkt ma 30 ml i mam wra偶enie 偶e si臋 nigdy nie sko艅czy (co mnie bardzo cieszy 馃榾)
Eliksir ze srebrem i ceramidami mo偶ecie kupi膰 TUTAJ, og贸lnie polecam sklep Shamasa bo wyb贸r jest 艣wietny, sklep jest bogaty w naturalne oleje, hydrolaty, glinki, myd艂a oraz w艂a艣nie takie stworzone przez nich produkty 馃槉 Mnie tam zainteresowa艂y te偶 perfumy w kremie 馃槏

2 komentarze:

B臋dzie mi mi艂o je艣li zostawisz komentarz :) Uszanuj m贸j blog i nie reklamuj si臋 u mnie swoim linkiem-je艣li masz bloga,trafi臋 do Ciebie po nicku :)

Pami臋taj 偶e wraz z rozporz膮dzeniem RODO,komentuj膮c zgadzasz si臋 na przetwarzanie swoich danych osobowych,kt贸re s膮 bezpieczne i u偶ywane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...