wtorek, 27 wrze艣nia 2022

Olejowa wcierka do sk贸ry g艂owy od Sylveco - godna uwagi? :)

Cze艣膰 馃槉
Zawsze mia艂am 艂adne, g臋ste i d艂ugie w艂osy, kt贸re do dzi艣 zbieraj膮 komplementy nawet od obcych ludzi na ulicy 馃槏 O ile z w艂osami i ich piel臋gnacj膮 nie mam wi臋kszych problem贸w, tak problemy sprawia mi sk贸ra g艂owy.  By膰 mo偶e powinnam i艣膰 do dermatologa, trychologa, ale p贸ki co jako艣 jeszcze ogarniam i z w艂a艣ciw膮 piel臋gnacj膮 jest stabilnie. O tym jakie problemy ma moja sk贸ra g艂owy, zaraz napisz臋, dzi艣 jednak chc臋 Wam napisa膰 moj膮 opini臋 o ciekawej, olejowej wcierce do sk贸ry g艂owy od Sylveco. Jak si臋 sprawdzi艂a na mojej problematycznej g艂owie? Chod藕cie poczyta膰 馃槉

Jaki mam typ sk贸ry g艂owy? Sk艂onny do przet艂uszczania, i to takiego mocnego, 艂ojotokowego, czasem wr臋cz z t艂ustym 艂upie偶em, strupkami. Na szcz臋艣cie to zdarza si臋 rzadko, zwykle w wiosennej porze i ratuje mnie wtedy szampon leczniczy, natomiast w ci膮gu roku nie mog臋 u偶ywa膰 nic innego jak Head & Shoulders. Ka偶dy inny po ok. 2 tygodniach stosowania powoduje pog艂臋bienie problemu i wtedy bez leczniczego szamponu z apteki nie doprowadz臋 g艂owy do r贸wnowagi...Dlatego nie eksperymentuj臋 je艣li chodzi o szampony, kusz臋 si臋 natomiast na piel臋gnacj臋 sk贸ry g艂owy w postaci peeling贸w oraz wcierek.
Sylveco olejowa wcierka do sk贸ry g艂owy zaciekawi艂a mnie tym, 偶e jest olejowa, a nie tradycyjna "wodna" jak wszystkie kt贸re mia艂am do tej pory. Zaciekawi艂a cho膰 z obaw膮 - czy na t艂ust膮 sk贸r臋 g艂owy oleje nie zadzia艂aj膮 zapychaj膮co? Aczkolwiek przypomnia艂am sobie 偶e moja t艂usta cera lubi zar贸wno demakija偶 olejami jak i wszelkie olejki do piel臋gnacji. Wi臋c czemu sk贸ra g艂owy ma nie polubi膰? I faktycznie polubi艂a 馃構
Wcierka od Sylveco mie艣ci si臋 w wygodnej, plastikowej butelce o pojemno艣ci 195 ml z wygodnym aplikatorem. Zapach ma naturalny, zio艂owy, czasem jak zio艂a-przyprawy do potraw 馃榾 Bardzo przyjemny i nie bardzo ostry. Jakie zawiera oleje?
Wcierka przeznaczona jest dla os贸b z problematyczn膮 sk贸r膮 g艂owy, ale r贸wnie偶 dla tych, kt贸rzy chc膮 wzmocni膰 cebulki, znormalizowa膰 skalp i przyspieszy膰 porost w艂os贸w. U mnie na pewno nast膮pi艂o znormalizowanie 馃榿 Sk贸ra g艂owy jest fajnie oczyszczona, wbrew pozorom nie przet艂uszczona, w艂osy u nasady s膮 wr臋cz 艣wie偶e i lekkie 馃槉. T臋 wcierk臋 masujemy w sk贸r臋 przez 5-10 minut a potem myjemy w艂osy szamponem. Wi臋c to jest troch臋 taka olejowa wcierka-maseczka. 
Dla mojej sk贸ry g艂owy ta kompozycja olej贸w sprawdza si臋 艣wietnie, jestem zadowolona i staram si臋 stosowa膰 co najmniej raz w tygodniu. Bardzo si臋 ciesz臋 偶e pojawi艂 si臋 kolejny produkt kt贸ry pomaga mi w problemach ze skalpem, bo naprawd臋 mojej sk贸rze g艂owy ci臋偶ko dogodzi膰 i mn贸stwo produkt贸w j膮 podra偶nia i pog艂臋bia problemy.
Kosmetyk znalaz艂am w boxie Bright Harmony od Pure Beauty, z czego si臋 ogromnie ciesz臋 bo pewnie sama mia艂abym obawy czy kupi膰 wcierk臋 olejow膮. Warto by艂o spr贸bowa膰, co i Wam polecam 馃槉

7 komentarzy:

  1. Jeszcze jej nie u偶ywa艂am cho膰 nie powiem ,bardzo kusi. Mam mocno ograniczona obecnie piel臋gnacje tak偶e w艂os贸w, przez problemy z ruchomo艣ci膮 馃ゴ czyt. Z艂amana noga 馃槣

    OdpowiedzUsu艅
  2. Bardzo mi przypad艂a do gustu ta wcierka, cho膰 jestem zupe艂nie zielona w tym temacie i jest to m贸j pierwszy produkt tego typu :)

    OdpowiedzUsu艅
  3. Szczerze m贸wiac troch臋 boje si臋 jej przez te oleje w sk艂adzie. Sama nie wiem czy b臋d臋 u偶ywa膰 czy jednak podam dalej..

    OdpowiedzUsu艅
  4. Bardzo ciekawy sk艂ad ma ta wcierka, jestem ciekawa jak sprawdzi艂aby si臋 u mnie :)

    OdpowiedzUsu艅
  5. wcierek nie u偶ywam, a ju偶 produkt贸w olejowych to w og贸le unikam

    OdpowiedzUsu艅
  6. Moja jeszcze czeka na wypr贸bowanie :)

    OdpowiedzUsu艅

B臋dzie mi mi艂o je艣li zostawisz komentarz :) Uszanuj m贸j blog i nie reklamuj si臋 u mnie swoim linkiem-je艣li masz bloga,trafi臋 do Ciebie po nicku :)

Pami臋taj 偶e wraz z rozporz膮dzeniem RODO,komentuj膮c zgadzasz si臋 na przetwarzanie swoich danych osobowych,kt贸re s膮 bezpieczne i u偶ywane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...