piątek, 27 stycznia 2023

Believe in Magic - zawartość boxa od Pure Beauty :)

Ciao :)
Box  o pięknej nazwie Believe in Magic to mój 10 box od Pure Beauty i kolejny raz zachwyca mnie grafika pudełka - mają tak piękne opakowania, że gromadzę je wszystkie i są idealne potem na prezenty lub moje kosmetyki :) A czy zawartość tego boxa mnie zachwyciła? Zdecydowanie tak! Tym razem zdecydowana większość boxa to zawartość "dla mnie" :) Chodźcie popatrzeć co kryje to piękne pudełko :)
Uniwersalny odplamiacz do tkanin, który możemy wylać bezpośrednio na zabrudzenie, bądź dodać do proszku do prania. Na pewno przetestuję!

Wzmacnia i uelastycznia skórę, idealny do profilaktyki antycellulitowej, zmniejsza też pierwsze objawy cellulitu.

Błyskawicznie nawadniający zastrzyk nawilżenia oraz ukojenia. Ma ultra lekkką konsystencję, sprawia że skóra jest nawilżona i promienna.

Tonik delikatnie oczyszcza i przywraca prawidłowe pH skórze, zawiera kwas glikolowy.

Rewitalizuje, poprawia elastyczność skóry pod oczami, dotlenia i nadaje promienny wygląd. Działa też przeciwzmarszczkowo.

Ma silne działanie oksydacyjne. Zawiera witaminy, ekstrakt ze śliwki. Krem polecany w okresie nadmiernego zmęczenia i stresu.

Seria Mixa z kwasem hialuronowym intensywnie nawilża, odżywia skórę. Krem wzbogacony roślinną gliceryną, serum z witaminą B3 i prowitaminą B5.

Bogaty w składniki szampon (m. in. ekstrakt chmielu, krwawnika, olej z drzewa herbacianego) ma wzmacniać włosy i sprawiać że przestaną wypadać. Bez silikonów i SLS-ów.

Dla wrażliwej i skłonnej do alergii skóry. Delikatnie myje, niweluje uczucie napięcia bon śluzowych, pozytywnie wpływa na mikroflorę skóry.


Od Miya mam 3 produkty - od lewej naturalna pielęgnująca szminka All in one w odcieniu red, w środku błyszczyk  z olejkami, woskami i witaminami, po prawej naturalna baza pod makijaż.

Satynowa pomadka w mocnym odcieniu różu, zawiera aż 75% olejków które mają nawilżać i odżywiać skórę ust. 

Suplement diety od 25 roku życia, który zapobiega starzeniu się skóry. Poprawia też kondycję włosów, paznokci oraz stawów.

i na koniec do przetestowania próbka kremu, który ma uelastyczniać delikatną skórę pod oczami i dodać jej blasku.

Co Wam wpadło w oko z tego boxa? Dajcie koniecznie znać :)

 

2 komentarze:

  1. Bardzo fajna zawartość :) mnie oczywiście najbardziej interesuje pielęgnacja, czyli te kremiki do twarzy, pod oczy

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...