wtorek, 30 sierpnia 2011

Wkładki higieniczne Spring Touche

Używacie dziewczyny wkładek higienicznych? Bo ja czasem tak,oczywiście nie na randkę hehe;)
Ale czasem do pracy,no i jak się okres kończy bądź ma nadejść,to świetne zabezpieczenie:)Dziś Wam przedstawię niedrogie a fajne wkładeczki,zakupione w Biedronce.


To drugie z moich ulubionych-najbardziej lubię super cienkie Discreet,ale te Biedronkowe są tańsze więc często je mam,zwłaszcza ze soba w kosmetyczce :)
Są fajne bo: są dwa rodzaje-zapachowe w różowym pudełku i bez zapachowe w żółtym.
                                            Każda wkładka jest osobno pakowana...
  

           Jest malutka,bo złożona na 3 razy,zmieści się do kosmetyczki :)
 

super cienka i bawełniana
        s


Polecam je,30 wkładek kosztuje 2,99,porównajcie ceny np.Bell bądź Alldays,Discreet,cena Spring Touche jest bardzo dobra :)

3 komentarze:

  1. Ja uwielbiam wkładki, noszę je właściwie codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się, że mają osobne opakowania!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też je lubię!! ładne i poręcznie pakowane:) cienkie oraz co dla mnie też ważne, mają dobry klej;]

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...