niedziela, 27 listopada 2011

Maseczka oczyszczająca Yves Rocher z peelingiem

Witajcie :) zaczęłam kiedyś opisywać tę maseczkę,nawrzucałam zdjęć i padł mi komp,i się obraziłam na jakiś czas :D mam nadzieję że teraz nie będzie problemów i uda mi się ją opisać :)



Kupiłam ją w Yves Rocher-zaproponowała mi pani,bo brakowało kilku groszy do pieczątki na karcie :) Wzięłam oczyszczającą,gdyż mam tłustą cerę,szkoda że nie wiedziałam że to peel-off,bo takich nie lubię...ale ale,zawiedziona nie jestem,już opowiadam :)
Maseczka jest w saszetce-w pierwszej od góry jest peeling,w drugiej maseczka peel-off....

Wbrew temu co pisze,wystarczy spokojnie na dwa razy,zarówno peeling,jak i maseczka...
Peeling jest gęsty,trochę twardy,na początku nie widać wcale drobinek ścierających...


Dopiero po roztarciu na skórze je widać :) peeling ma zapach...hmm...przypomina mi wosk ze świeczki :) drapie lekko-jak dla mnie za lekko,bo lubię jak mnie drapie do czerwoności :D


Maseczka peel-off to płynny lepki żelik,zapach ziołowo-spirytusowy....trzeba czekać troszkę dłużej niż pisze na opakowaniu,ja po 20 minutach ją zdejmowałam...



i tu jest plus dla maseczki-ściąga się dobrze,delikatnie,nie ciągnie za skórę i włoski-jak to dotychczas było z różnymi maseczkami które testowałam :)

Jednym słowem polecam spróbować :) peeling dla mnie za delikatny,ale maseczka fajna,skóra po niej była czyściutka i świeża :)

9 komentarzy:

  1. nigdy nie miałam a widzę że warto

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię peel-offy, zaciekawiła mnie ta maseczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o, ciekawa recenzja :))

    OdpowiedzUsuń
  4. maseczki peel off fajnie oczyszczają skore, ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubię kosmetyki z YR. Są bardzo dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja bardzo lubię maseczki typu peel-off czuje, że po nich moja skóra jest ładnie oczyszczona, choć to pewnie bardziej efekt placebo po zdzieraniu sobie czegoś z policzków ;D
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze tej nie testowałam;)

    http://monika-melanie-myslak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...