niedziela, 22 stycznia 2012

Wszyscy mają Sensique-mam i ja :)

Helloł dziewczyny :) z przyjemnością oglądałam na Waszych blogach lakiery do paznokci Sensique z nowej serii Fantasy Glitter :) z taką przyjemnością,że musiałam się skusić choćby na jeden-najbardziej w moim typie był Gingerbread Glace :) miałam jeszcze w koszyku Gold Ribbon,ale się w ostatniej chwili rozmyśliłam-nad czym ubolewam,ale nic straconego-Natura mi nie ucieknie :D
Więc mimo że już pewnie widziałyście nieraz ten lakier,ja też się chciałam pochwalić że go mam :)
Jest on koloru jasnej czerwieni-już takiej trochę koralowej,i ma mnóstwo złotych drobinek-pięknie się mieni na pazurkach :) Jedyne co mi lekko przeszkadza,to to,że jest szorstki,ale pomalowałam go bezbarwnym na wierzchu i jest lepiej :)








18 komentarzy:

  1. Ciekawy, mi się te niebieskawe podobają

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny.
    Znalazłam u mnie Naturę, więc wkrotce Sensique też u mnie będzie.

    OdpowiedzUsuń
  3. mam - jest świetny! pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki śliczny jest! ;) coraz bardziej mi się takie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny kolorek aj nie mam nic z tej firmy z lakierów ale uwielbiam paletki do oczu :) zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  6. jak Ci sie go zmywało? ja sie meczyłam z innym z stej serii;)

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba też się na niego skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podbijam pytanie - jak się go zmywało, bo lakiery z drobinkami brokatu zawsze kojarzą mi się ze stertą wacików nasączonych zmywaczem:)? Odcień słodki i cukierkowy :) Świetne, długie paznokcie. http://callais-nails.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio go pokazywałam, cudeńko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. No bardzo fajne są te lakiery do paznokci :D Mam kilka w swojej skromnej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeeeeny jakie długaśne pazurki:) Śliczny kolor tego lakieru..ostatnio byłam w Naturze, ale ich nie widziałam...

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiadam na pytanie-zmywało się go dobrze,a bałam się bo jest brokatowy :) na szczęście było spoko,więc polecam go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. hi,nice and cool blog,follow us if u like our blog and we will follow you too!
    http://s4sisterstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ale sobie pazurki uhodowałaś :)) dodaję Cię do obserwowanych, tu malyszkicownik z wizażu, pozdrawiam ~pieknaodzawsze.blogspot.com~

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny kolor! Muszę go mieć!
    Pozdrawiam
    ruda

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...