czwartek, 30 maja 2013

podkład Bourjois Healthy Mix 53 :)

Witam ciepło :*
Dziś moje spostrzeżenia i opinia na temat popularnego podkładu Bourjois Healthy Mix  :)
Zakupiłam go w super Rossmannowskiej promocji -40%,zapłaciłam 35,99 zł,jego normalna cena to 59,99 zł :)
W poprzedniej wersji podkład ten miał czarną zatyczkę,teraz jest przezroczysta i butelka jest szklana.

Pojemność-30 ml. Podkład Healthy Mix to podkład rozświetlająco-nawilżający.Ma bardzo przyjemną lekką konsystencję,dość płynną,bardzo dobrze rozprowadza się na twarzy. I ten cudowny owocowy zapach mmm :)
Ja wybrałam odcień 53 Light Beige -ten odcień będzie odpowiedni do lekko opalonej skóry,wybrałam go na lato,na zimę wzięłabym o ton jaśniejszy.Opakowanie z wygodną pompką,która daje odpowiednią ilość podkładu do użycia :)
Tyle ile na fotce poniżej dają dwa kliknięcia-ale wystarczy jedno żeby ładnie i lekko pokryć całą twarz,kliknęło mi się na pierwszy raz za dużo :)
Kolor 53 to dość ciepły odcień,nie widać (na szczęście dla mnie) żadnych rozświetlających drobinek.
Krycie ma lekkie ale zauważyłam że bardzo ładnie ujednolica koloryt skóry :) Mam tłustą cerę i po kilku godzinach lekko się świecę ale wystarczy odrobina pudru bądź odciśnięcie twarzy w chusteczce i jest ok :)  Nie wysusza skóry,ładnie nawilża,nie podkreśla suchych skórek-to jeden z moich ulubionych podkładów,bardzo jestem z niego zadowolona  :)
Podkładu używam od kilku dni w tym pełnym opakowaniu,natomiast wcześniej miałam okazję używać go i spróbować z dwóch 12 ml testerów o numerach 52 i 54,więc moje opinia nie jest po "dwóch maźnięciach"  żeby nie było :D
Oto pozostałe odcienie:
 Oraz skład produktu:
Miałyście okazję przetestować? Lubicie? :)

27 komentarzy:

  1. Ja żałuję, że nie kupiłam w Ross żadnego podkładu, może nawet bym się na ten zdecydowała :( Ale nie używam w lecie podkładu... A mam w tej chwili dwa.. (pomijam fakt, ze jestem z nich niezadowolona...)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny, szkoda, że się na niego nie natknęłam jak byłam na zakupach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam nigdy ich podkładu, na Twojej buzi ładnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamierzam kupić ten podkład ale poczekam jeszcze do promocji w rossmannie i wybiorę na pewno jaśniejszy odcień.

      Usuń
  4. bardzo lubię, ale niestety żałuję, że mienili opakowanie. Poprzednie było lżejsze i ze względu na specyficzną konstrukcję zużywało się produkt do ostatniej kropli

    OdpowiedzUsuń
  5. Hm..ja miałam już dwa podkłady z Bourjois ale oba mnie zawiodły, później lakier do paznokci... sama nie wiem czy zaufam jeszcze tej marce. Ostatnio od klientki usłyszałam, że dawniej mieli super kosmetyki a teraz w ogóle odstawiła tę firmę.
    Fajnie, że Ty jesteś zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie świetnie wygląda na twarzy. Ale ja tyko w okresie zimowym i jesiennym używam podkładów więc może akurat później trafi się jeszcze jakaś okazja na nie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pierwszy raz na tym blogu i bardzo mi się tutaj podoba !
    Bardzo przystojna z Cb kobietka :D
    Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięks :D
      i zapraszam-zaglądaj częściej :*

      Usuń
    2. Ja również zapraszam na swój blog :)

      Usuń
  8. ja wolę revlon colorstay :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o nim też słyszałam dobre opinie-może kiedyś się skuszę... :)

      Usuń
  9. Przymierzałam się do zakupów, ale na koniec miesiąca z kasą krucho, to i na zniżki do Rossmanna się nie załapałam :/ Może następnym razem, bo poluję na ten podkład, róż Bourjois oraz cienie Loreala ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podobno następne -40% na przełomie września/października :)

      Usuń
    2. O, to może zdążę uzbierać ^^

      Usuń
  10. nie znam, ale mam wielką ochotę na jakiś super podkład drogeryjny tylko nie wiem z jakiego byłabym zadowolona w 100% ;) a tym razem w promocji skusiłam się na krem do twarzy Siarkowa moc

    OdpowiedzUsuń
  11. Prawdziwy Burżuj :D U mnie to tylko Vanilla się sprawdza, nawet jak się opalę, to i tak większość podkładów jest dla mnie za ciemna. Widzę, że cudnie ujednolica cerę. Jak wykończę swoje zapasy, to pomyślę, póki co zostaję wierna dla True Match :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam jeszcze stare podkłady i dopóki ich nie zużyję nie kupuję nic nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wydaje się ciekawy :) Chociaż czytałam kilka kiepskich opinii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko zależy na której buzi...mi odpowiada,i to bardzo :)

      Usuń
  14. Dla mnie chyba ten najjasniejszy by był : )

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam. Za bardzo to mnie nie zachwycił, ale taki zły to w sumie też nie był;]

    OdpowiedzUsuń
  16. To jeden z moich ulubionych podkładów :) Też mam 53, choć chyba następnym razem wezmę jaśniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  17. kusi mnie... ale na mojej dosc mocno tłustej cerze mógłby sie nie sprawdzic ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam bardzo tłustą cerę i obawiam się że świeciłabym się jeszcze szybciej niż Ty:c Ale super że u Ciebie się sprawdza i Ci służy :))

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...