sobota, 8 sierpnia 2015

Swatche 5 naturalnych szminek od Oriflame

Ciao Babolki :)
Dziś krótki post swatchowy ;) Ostatnio zdradziłam Avon i zamówiłam sobie małą paczuszkę z Oriflame :D Perfumy,kredkę,żel pod prysznic i 5 próbek naturalnych szminek The One 5 in 1 Colour Stylist :)


Dostępnych jest mnóstwo odcieni,również nowość-mocniejsze odcienie :) ale do nich nie ma próbek więc nie zamówiłam :) Te które zamawiałam mimo fajnych kolorów,są półtransparentne,nad czym niestety troszkę ubolewam bo lubię mocniejszy pigment :)
 Popatrzcie poniżej na próbkę,kolor na ustach i kolor jaki przedstawiony jest w katalogu :)
Showcase Pink to jasna różowa brzoskwinia,rozbielona,dla mnie okropna :)
Beige Collection spodobał mi się :) na moich ustach wygląda jak zgaszony koral-takie połączenie koralu z nutką ciepłego brązu :)
Vip Beige to jasny beż z perłą,blady i ledwie widoczny-musiałam się namachać żeby cokolwiek widać było na ustach :)
Vintage Rose podobnie-bardzo słaby pigment,ale kolor bardziej wpada w róż.
Nude Elegance spodobał mi się najbardziej :) najlepiej kryje z tej piątki,kolor to chłodny beżo-róż,polubiliśmy się :) Na zdjęciu poniżej jest po prawej stronie,po lewej Beige Collection.
Wszystkie te odcienie są naturalne i zbliżone do siebie,mają jednak różne odcienie :)

Miałyście te szminki? :)

15 komentarzy:

  1. Beige Collection wygląda najlepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Showcase Pink i Beige Collection najbardziej wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne kolorki ale bardzo zbliżone do siebie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne kolory, akurat moje, ale nie przepadam za Oriflame :D Znacznie wolę Avon...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne kolory, ale w nie wiem czy widzę w tym siebie jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Beige Collection najbardziej mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  7. Nude Elegance najładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam, fajne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne kolorki, wszystkie wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. z innej beczki - jaki zapach wybralas? Mnie te z avonu znudziły (też jestem konsultantką), a oriflame ma kilka zapachowych perełek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybrałam zapach So Fever-słodziak,z myślą bardziej o jesieni :) on tak troszkę miodowo mi pachnie,kobiecy,śliczny :) zawsze zamawiam najpierw próbki i mam ich już dużo-kilka zapachów jest naprawdę wartych uwagi z Oriflame,podoba mi się z lżejszych np.My Naked Truth,ostatnio bardzo zapadł w nos Vip Night,z ciężkich to Mirage-ale dziwny jest :D oraz More by Demi-ten mi przypomina Chanel Allure bardzo :)

      Usuń
  11. Jeszcze nie miałam, podoba mi się druga i ostatnia, ta pierwsza okropna i jaka przekłamana w katalogu....

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam nigdy pomadek z Oriflame. Najbardziej podoba mi się kolor Nude Elegance. Ja jednak pozostaję wierna pomadkom GR Vision Lipstick i Velvet Matte :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Druga i czwarta najlepsze, najbardziej mi wpadly w oko :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...