czwartek, 19 stycznia 2017

Avon-Przegląd katalogu 2 :)

Cześć Kochani :)
I mamy kolejny katalog Avonu,dzisiaj jest jego start i będzie trwał do 8 lutego :) Zapraszam na mały przegląd :)
Avon prawie co katalog wprowadza jakieś nowości :) Niezmiernie mnie ucieszyły nowe szminki,bo to drugi produkt po perfumach,za którym przepadam :D Zwłaszcza że te są wspaniałe-bardzo kremowe,odżywcze,miękkie i mają piękne kolory :) Wszystkie odcienie na ustach pokazywałam Wam TUTAJ,polecam! Ja kupię odcień Revitalising Raspberry :)
 Drugim nowym produktem jest tusz do rzęs-wydłuża rzęsy i je pielęgnuje,dzięki olejkom i wit.E :)
 I kolejna nowość,a raczej powrót zapachu Pure-bardzo delikatny,powietrzny,ale pierwsze co czuję po powąchaniu,to frezje :) 
 Jeśli wolimy coś zmysłowszego (ja wolę :D ) to od poprzedniego katalogu mamy zapach Imari Elixir-jeżyna z wanilią brzmi kusząco,prawda? 
Mam w Avonie dwa ukochane zapachy-jednym z nich jest Attraction i teraz jest w doskonałej cenie! Nie kojarzę żeby kiedyś w takiej był :) Kocham ten zapach wiosną-nie wiem jak to się dzieje,ale on dodaje takiego powera,pewności siebie,seksapilu,że wiosną razem z nim budzę się do życia :D Piękny,kwiatowy,świetlisty,olśniewający po prostu :)
 Poniżej widzicie dwa zapachy z serii TTA :) Będą chyba wycofywane,bo są w strefie wyprzedażowej-ten biały uwielbiam i za tę cenę warto się skusić! Zwykle były po 59 zł :) Ten biały pachnie kwiatowo-mydlanie,czysto,cudownie na lato,ale minimalnie dusząco-mi to akurat w nim nie przeszkadzało :D
 Dla panów jest też nowy zapach-ja u facetów kocham zapachy świeże,a ten jest mocny,namiętny,pikantny-jeden z niewielu cięższych jakie mi się podobają :)
Przy okazji można dokupić swojemu facetowi nowy żel pod prysznic Intense-bergamotka,kardamon i jest moc :D
 No dobrze,zostawmy panów na chwilę,zajmijmy się sobą :D Bo makijaż czeka! :D
Paletki cieni teraz za 24,99:
 Podkład supertrwały w świetnej cenie:
 I szminki Moc Blasku które lubię i ostatnio wzięłam jedną-też w promocji,choć ta cena jest dosyć często :)
Wszystkie odcienie pokazywałam Wam TUTAJ :)
 Lakiery Gel Shine są w Avonie popularne i lubiane-sama mam kilka :) Teraz poluję na czerń bo jego jeszcze nie miałam,a kocham czarne pazurki :)
 Jesli chodzi o pielęgnację,kremy Anew na dzień są 60% taniej,a na noc o połowę :)
 Maseczki i peelingi zwykle w promocji są 2 zł droższe niż teraz,więc warto :)
 Po spojrzeniu na poniższe zdjęcie,można spłonąć rumieńcem,haha :D A to tylko walentynkowe bokserki! :D Pamiętajcie,Walentynki się zbliżają,i może to fajny,uroczy prezent dla faceta? Mamy dwa wzory do wyboru,szary i czarny :)
Sobie możemy podarować piękne koronkowe naszyjniki serduszka:
bądź świetne bransoletki z serduszkami :)
 a w duecie zestaw kubków z czarnymi serduszkami,które pod wpływem ciepła zmieniają się w niebieskie i czerwone :)
 I jeszcze dwa produkty nie kosmetyczne :) Kolczyki z niebieskimi oczkami są śliczne,chcę Wam polecić bo je mam i bardzo lubię :)
 Natomiast tę torebeczkę poniżej teraz zakupię,bo moja codzienna czarna (również  Avonu) już troszkę mi się po latach znudziła i lekko zniszczyła :) Mam nadzieję że ta przypadnie mi też do gustu :)
 Jak Wam się podoba katalog? Macie coś na oku? :)

16 komentarzy:

  1. Najfajniejsze bokserki, ale z drugiej strony - 40zł za majtki? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bokserki są bardzo fajne, tylko kurczę, czemu aż 40 zł ?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z Avon najbardziej lubię matowe pomadki, mam ich z 10 :) I maski peel off :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet fajna ta torebka ;) Powykreślałam kilka rzeczy i nie planuję dużo zamówić nawet nad pomadką się zastanawiam i chyba na razie odpuszczę....

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bardzo lubię od nich perfumy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. te naszyjniki z sercem sa cudowne!! chétnie bym sobie zamowila, ale nie mam gdzie :(
    z checia bym wyprobowala rowniez ten nowy tusz, bardzo podoba mi sie szczoteczka
    natomiast nowe pomadki nie do konca mnie przekonuja jakos :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już od wieków nie zamawiałam niczego z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bokserki są genialne :D :D pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W tym katalogu zaciekawił mnie tylko nowy zapach Pure;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie zamówiłam ten tusz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O wow! Oglądałam już parę razy katalog 2 i nic nie wpadło mi w oczy a po Twojej notce na pewno zamówię kolczyki niebieskie :) Też uwielbiam Attraction, tylko z nim miałam problem bo próbka pachniała pięknie ale potem jak miałam już pełne opakowanie to nie było takiego wow, ale chyba się skusze, bo w takiej cenie to faktycznie nie było nigdy :) no i na pewno zamówię sobie próbki tej nowej pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam szmineczkę nową i jestem z niej bardzo zadowolona :)
    Majciochy dla faceta z takim wzorkiem sa super, no ale jak kto uważa.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...