poniedziałek, 22 stycznia 2018

Biotebal rzęsy XXL

Cześć :)
Całkowicie zapomniałam opisać Wam używaną przeze mnie od wakacji odżywkę do rzęs Biotebal rzęsy XXL :) Skończyła się w listopadzie,zaczęłam już inną,więc pora napisać jak ta zadziałała :)
Do tej pory używałam odżywek Lilash,Miralash i Active Lash-cenowo kosztowały od 50-300 zł :)
Dlatego do Biotebal rzęsy XXL za którą zapłaciłam ok.36 zł podchodziłam bez większych wymagań,pomyślałam że wypróbuję,zachęciła mnie sympatyczna reklama w telewizji :D
Co obiecuje nam producent?
Zacznijmy od opakowania :) Bardzo fajne i pomysłowe,z wszelkimi opisami na pudełeczku-podoba mi się! :) Samo serum na porost rzęs ma 3 ml :)

Byłam ciekawa czy tak jak obiecują w telewizji,rzęsy urosną w ciągu 3 tygodni-wszak efekt w tego typu produktach najbardziej zadowalający jest po 8 tygodniach :) Kto jeszcze nie wie,wyjaśnię że serum na porost rzęs stosujemy codziennie na noc przez 8 tygodni,nakładamy u nasady robiąc bezbarwną kreskę jak eyelinerem :)
Serum kupiłam w czasie,gdy moje rzęsy były koszmarne-krótkie,bardzo nierówne,w niektórych miejscach miały po 3 mm! To był efekt po zaprzestaniu jednej z odżywek,rzęsy te najdłuższe powypadały,następne zaczynały rosnąć,miałam po prostu fatalne...fotka przed kuracją-widać że są nierówne:
Tutaj muszę przyznać że faktycznie po 3 tygodniach rzęsy urosły :) Na początku trochę nierówno,ale z każdym tygodniem wyglądały coraz lepiej i były coraz dłuższe :)
Efekt nie był aż taki 'wow' jak np.po Miralash,ale jak na tę cenę-bardzo zadowalający! Rzęsy się wyrównały,wyraźnie urosły :) Samej odżywki wystarczyło na ok.12 tygodni,gdy się skończyła,rzęsy nie wypadały,zostały długie na długo :) 
Wybaczcie głupie zdjęcie poniżej :D Zapominałam robić zdjęcia rzęs i jedynie te dwa znalazłam z tego okresu :D
Jeśli chcecie mieć ładne i w miarę długie rzęsy,spróbujcie Biotebal :) Jeśli marzycie o firanach do samych brwi,odżywka Was może nie zadowolić,ale mimo wszystko po Biotebalu też są ładne i długie  rzęski :) A Biotebal jest do kupienia w aptekach :)
Skład odżywki:

Obecnie zaczęłam inną,chyba najłatwiej dostępną i najpopularniejszą Long 4 Lashes,chciałam sprawdzić jakie i po niej będą efekty :)
Używacie preparatów na porost rzęs? Które lubicie najbardziej? :)
👀

26 komentarzy:

  1. Niedawno kupiłam Bioteball w tabletkach na włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponoć są świetne,tak słyszałam i sama chcę się skusić :)

      Usuń
  2. Używałam kiedyś innej odżywki i fakt, rzęsy ładnie urosły i wyglądały spektakularnie, jednak zostały mi po niej czerwone kreski na powiekach na długi czas i od tej pory trzymam się z daleka od tego typu produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja od nich miałam jedynie tabletki i są super, natomiast na rzęsy nie używałam i nie wiedziałam że taki produkt mają w ofercie. Natomiast teraz używam karbigiobe czy jakoś tak nie pamiętam jak się pisze:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Stosowałam kiedyś odżywkę do rzęs Eveline - ale ją nakładało się jak tusz do rzęs... Szczypały mnie po niej oczy i w ogóle było kiepsko... Chociaż jako baza pod tusz do rzęs (np. kolorowy dla podbicia koloru tuszu) była ok. Nie mogłam jej jedynie solo stosować. Na szczęście rzęsy mam długie same z siebie :)

    Po tej odżywce na zdjęciach widać efekt! No i fakt, że 36 zł to nie dużo jak za produkt, który faktycznie daje jakiś efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W ramach współpracy otrzymałam produkt i wlasnie go testuje :). Niego jest to Biotebal, ale wydaje mi sie, ze jakis progres jest :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Skoro efekty są zauważalne to może kiedyś skuszę się na tą odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastanawiałam się czy rzeczywiście jest tak dobry jak pokazuje reklama. Poczułam się zachęcona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety ze względu na Bimatoprost kurację muszę sobie odpuścić. Ten składnik powoduje u mnie podrażnienia :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie stosuję odżywek do rzęs. Choć nie są bardzo długie i mega grube to nie narzekam na ich kondycję :) Za to stosowałam całą kurację Biotebal do włosów (szampon, odżywka, tabletki) i niestety nie wiedziałam poprawy stanu moich włosów. Jak wypadały tak wypadają, szampon bardzo plątał włosy, a odżywka znacznie je obciążała przez co sprawiały wrażenie jeszcze cieńszych i słabszych.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tabletki biotebal dobrze sprawdzają się na moje włosy, więc może pomyślę o kupnie odżywki do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Może też wypróbuję. :)
    Obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Łykam biotebal i jest Ok. Rzęsy mam krótkie z natury ale w okresach gdy stosuje long4lashes robią się fantastycznie długie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. masz bardzo ładne rzęsy, nie dość, że długie to jeszcze mają super objętość, fajne efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne rzęski i cena zachęcająca :) Ja większych problemów nie mam z rzęsami, jedynie ten,że są proste jak druty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Stosowałam Long4Lashes i rzeczywiście efekt był super! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie po Long 4 lashes był efekt spektakularny . Wyglądały jak sztuczne. Jednak po zaprzestaniu nakładania najpierw wróciły do początkowego punktu później zaczęły wypadać i zrobiły się tak krótkie i nie równe że nie miałam co malować. Odradzam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą,wywaliłam Long 4 Lashes,bo nie dość że rzęsy prawie nie rosły (po 8 tygodniach nawet połowa nie była odpowiednio długa) to jeszcze wypadały i po całej kuracji zostałam z rzęsami na 2-3 mm :(

      Usuń
  17. Witam, wpadłam tutaj prosząc o pomoc. Używam tej odżywki do rzęs Biotebal rzesy XXL, i po tygodniu używania jej zauważyłam, że moje rzęsy tracą na objętości jest ich coraz mniej... Czekać na dalsze efekty czy zaprzestac stosowania

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja póki co korzystałam tylko z odżywki do rzęs z komórkami macierzystymi (tutaj http://www.revitacell.pl/ ją zamawiałam) i choć byłam do niej sceptycznie nastawiona, to mile się zaskoczyłam. Mam cienkie, krótkie rzęsy. Delikatnie się zagęściły, są też dłuższe niż wcześniej - najlepiej to widać po ich wytuszowaniu. Może efekt nie jest spektakularny, ale mnie cieszy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Moim zdaniem to dobra odżwyka po prostu zrobi tutaj swoje https://molash.pl/ W moim przypadku z tych wszystkich dostepnych na rynku ta to po prostu jest mistrzostwo.

    OdpowiedzUsuń
  20. Cześć, właśnie używam Biotebal XXL, już co najmniej od 3 tygodni, systematycznie co wieczór. Nie zauważyłam jak do tej pory spektakularnych efektów - może są ciut dłuższe, ale na pewno nie są gęściejsze.
    jaki czas używałaś tego preparatu i czy masz jakieś zdjęcie swoich rzęs niewytuszowanych przed i po zakończonej kuracji?
    Pozdrawiam - Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisze we wpisie, używałam 12 tygodni - po 3 już urosły ale najpiękniejsze były po 3 miesiącach :) Nie mam zdjęć niewytuszowanych rzęs - to wpis sprzed 3 i pół roku :)

      Usuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...