wtorek, 25 kwietnia 2017

LiLash serum do rzęs-urosły? :)

Kilka miesięcy temu,na blogu Magdy wygrałam odżywkę do rzęs Lilash :)
Ucieszyłam się że na wiosnę będę mieć długaśne rzęsy :D Wiosna już w pełni,a jak z rzęsami? Zapraszam na post :)
Odżywki na porost rzęs jak wiecie,nie są zbyt tanie. Lilash oczywiście też,i z własnej kieszeni chyba bym nie dała 300 zł za odżywkę :) Posiadam wersję 2 ml czyli 3-miesięczną kurację,mi wystarczyła na 2 i pół :)
 Cieniutki pędzelek i bardzo mokra odżywka sprawiły,że świetnie się rozprowadza na linii rzęs i nawet pomiędzy nimi :) Oczywiście uważałam żeby nic nie wpadło do oka :) Na szczęście Lilash nie ma w składzie niezbyt zdrowego bimatoprostu,więc byłam spokojna używając jej :)
Wcieranie codziennie przez prawie 3 miesiące to zadanie dla cierpliwych :D Mi się tylko dwa razy zapomniało o dziwo :D Magda pisała mi,że u niej efekty były po 6 tygodniach-u mnie nagle w 7 tygodniu zobaczyłam długie rzęsy :D
Na zdjęciu poniżej widzicie rzęsy przed kuracją,po miesiącu stosowania,po dwóch oraz po dwóch i pół :)
 Rzęsy urosły,wywijają się do góry,ale jakoś rosną mi nierównomiernie...Stare chyba powypadały,a pomiędzy tymi najdłuższymi nagle rosną mi takie nowe,króciutkie.A odżywka się już skończyła...
 Podsumowując-odżywka działa,ale moje rzęsy są teraz każda innej długości :) Te najdłuższe są faktycznie długie,ale wkurzają mnie te nowe,które mają po 3 mm,one robią mi dziury pomiędzy tymi najdłuższymi :) Nic na to już nie poradzę,muszą sobie urosnąć bez przyspieszacza,mimo wszystko jestem w miarę zadowolona.

Znacie LiLash? A może macie inną ulubioną odżywkę po której urosły Wam rzęsy jak firanki?Ja do tej pory używałam 3 takich odżywek i z każdą mam podobnie jak z tą,więc chyba tak ma być...


24 komentarze:

  1. Widać, że działa :) Z tymi odżywkami podobno tak jest, że wcale nie są takie super jak reklamują - podobno mocno zakrzywiają linię rzęs :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Troszkę dziwny efekt, rosną bardzo nierównomiernie. Może dłuższe stosowanie wyrównałoby długość ale cena zdecydowanie odrzuca, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne rezultaty, widać wydłużenie :) Osobiście na porost rzęs stosuję olej rycynowy lub olej kokosowy i jestem zadowolona, nie pamiętam nawet kiedy wypadła mi rzęsa :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam, a rzęski faktycznie fikuśnie się powywijały ;) Ja zaczynam dzisiaj kurację z serum LashVolution ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię takich specyfików, ale działają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja używam od ponad pół roku serum do rzęs Long 4 Lashes i jestem mega zadowolona, wszyscy mnie pytają gdzie robiłam rzęsy i jaką metodą a ja im na to, że to moje naturalne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne te rzęski urosły! Ja chemicznych odżywek unikam jak ognia, ale efekt jest naprawdę wow :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Efekty widać, tylko szkoda, że rzęsy rosną trochę nie równomiernie co wygląda trochę dziwnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ogolnie to sobie teraz kępki doklejam i jestem zadowolona ;) naturalne mam paskudne i zawsze mialam :D pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. No nieźle, widać efekty. Odżywka faktycznie działa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! różnica jest spora! ;) ja jednak obawiam się tego typu kosmetyków ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. według mnie bardzo widać, że urosły! :) nie znam tego serum, zaciekawiłaś mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie znam! nie które rzęski masz naprawde długie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Faktycznie każda rzęsa innej długości. Ja za bardzo nie lubie takich specyfików. Mam bardzo wrażliwe oczy więc nie sięgam po tego rodzaju odżywki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzeczywiście super rezultat :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ona działa O_O efekt jest niesamowity !! szkoda że cena jest tak duża :(((

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda, że włoski rosną Ci nierownomiernie, ale widać że odżywka działa :) Wypróbuj Long 4 Lashes, ja miałam bardzo krótkie i proste rzęsy po przedłużaniu u kosmetyczki i ta odżywka mi je odratowala :)

    OdpowiedzUsuń
  18. No urosły mega! Pewnie trzebaby stosować dłużej żeby się zrównały... tylko ta cena... Właśnie szukam czegoś skutecznego bez bimatoporostu

    OdpowiedzUsuń
  19. Efekt rzeczywiście jest mocno widoczny. Ja zaś niedawno wygrałam serum LashVolution. Mam nadzieję, że da dobre rezultaty :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Widać, że sporo urosły! :) Ja dopiero zaczęłam używać L4L. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Efekt widoczny. A U mnie ostatnio rzęsy lecą .

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...