czwartek, 27 marca 2014

Marcowe zakupy kosmetyczne i nie tylko :)


Cześć Kochane :)
Rzadko robię posty zakupowe,być może pora to zmienić? :) Ja na Waszych blogach lubię je czytać więc może i sama będę co jakiś czas takie pisać gdy się uzbiera kilka rzeczy do pokazania :)


 Co my tu mamy...a więc po kolei :)


 1.Żel pod prysznic Verona o zapachu grapefruita i imbiru-z tą firmą miałam współpracę niedawno,więc chętnie widząc taki żel w hipermarkecie,zakupiłam na przetestowanie za niecałe 4 zł :)
2.Krem Uroda Kwiaty Polskie Słonecznik-o nim pisałam kilka dni temu a recenzja jest TU :)
3.Olejek do ciała w sprayu Avon z jojobą-testuję :)
4.Mój pierwszy produkt Pat&Rub-niedługo opinia,testuję go od początku marca.
5.Szminki Avon -już robiłam ich swatche TU :)
 6.Lakier do paznokci Wibo z serii Celebrity-mam go obecnie na pazurkach,cudo! Zapraszam w sobotę na zdjęcia :)
7.Tonik Ziaja ogórkowy
8 i 9.moja wygrana od firmy Hean-podkład i puder w kamieniu High Definition
10.Szampon Palette ciemna czekolada-co miesiąc coraz ciemniejszą farbę kupuję bo jednak moim przeznaczeniem jest być brunetką ;)
11.Ostatni zakup kosmetyczny -zapach Adidas Pure Lightness.
---------------------------------------------------------------
Jeszcze dwie rzeczy niekosmetyczne,które chcę Wam pokazać :) Moje ulubione ostatnio spodnie-legginsy-w modny wzór pepitkę :) Kupiłam je chyba jeszcze w lutym i strasznie polubiłam,mięciutkie,wygodne,a zakupiłam na allegro TU :)
 Wczoraj natomiast przyszły okularki pilotki-wzięłam kolor żółto-pomarańczowy-wyglądam dziwnie :P,ale przyzwyczaję się bo za bardzo mi się podobają :D sprzedawca z allegro ma różne fajne  kolory,kupiłam TU (mniejszy model) :)
Zainteresowało Was coś szczególnie ?  Lubicie posty zakupowe? :)
Pozdrawiam ciepło,buziaki :*

38 komentarzy:

  1. bardzo podobaja mi sie te buty, juz kiedys mi sie u Ciebie spodobaly, gdy je pokazywalas :)
    moze uda mi sie kiedys przetestowac kosmetyki Pat&Rub :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szminki Avon mają fajne kolorki. To coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie zaciekawił balsam do rąk z Pat&Rub, więc czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaszalałaś :D Buty są obłędne :) z niecierpliwością czekam na post z lakierem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię posty zakupowe ;) Hmm ja chcę kupić nowe zapach Adidas, bo wszystkie inne miałam i już mi się znudziły ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zakupy, najbardziej zaciekawił mnie ten olejek do ciała w spray'u ;)
    Miałam ten tonik z Ziai, który u mnie sprawdzał się bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie zakupy. :) Balsam do rąk Pat&Rub uwielbiam. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. chciałam sobie kupić takie okulary, ale hmm lustrzane? nie wiem czy to ma jakąś fachową nazwę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też lubię takie posty, o wiele bardziej niż denka ;)
    Czekam na recenzję tego kosmetyku z Pat&Rub, te buty masz śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja za denkami też nie przepadam jakoś...
      Z Pat&Rub recenzja będzie prawdopodobnie pod koniec przyszłego tygodnia :)

      Usuń
  10. Ciekawa jestem 1, nigdy tego żelu nie miałam :) 6 wygląda ślicznie, a 11 mam od dawna i uwielbiam :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne połączenie retro obcasów z legginsami :) Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  12. Posty zakupowe jak najbardziej a leginsy i okulary świetne - ale ubolewam ze sama nie mogę nosić takich obcasów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty na razie testuję po pokoju-aż się boję wyjść z domu :D chyba najpierw się przespaceruję przed blokiem po ciemku :P

      Usuń
  13. Bardzo fajna okazja z tym żelem pod prysznic Verona. Za 4 złote świetne opakowanie :D. Jestem ciekawa jak się sprawdzi.
    Chyba miałam kiedyś tonik ogórkowy z Ziaji ale nie byłam z niego zadowolona.
    Buty są genialne! Bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  14. Też chcę taaaaakie nogi!!! *.*
    Buty świetnie pasują do tych leginsów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fenomenalne te okulary, tez chcę takie:)
    ale masz nóżki bomba:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten lakier! Dzisiaj go oglądałam - piękny jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Interesują mnie szczególnie produkty od firmy Hean :) ostatnio zaczęłam się interesować kosmetykami od nich i czekam na recenzje :) okularki boskie <3 sama polowałam na takie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam więc w poniedziałek na ich wspólną recenzję :*

      Usuń
  18. Widziałam te lakiery Celebrity ostatnio w Rossie, odłożyłam jednak a teraz żałuję :) Ciekawa jestem tego żelu Verona. Pachnie bardziej grejpfrutem czy imbirem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moim zdaniem grejpfrutem,ale nie takim soczystym,gorzkim,tylko w czasie mycia kojarzy mi się z herbatą grejpfrutową :)

      Usuń
  19. W okularkach wyglądasz ładnie a nie dziwnie, musisz się tylko przyzwyczaić :) Ostatnio zastanawiałam się nad pudrem z Hean (ale na razie zrezygnowałam z zakupu tłumacząc sobie, że mam już przecież puder) więc będę czekać na recenzję tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Okularki super, pomadki moje kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. kosmetyki fajne, ale.... spodnie dla mnie rządzą w tym poście :) są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, legginsy boskie! Uwielbiam wzór pepitki na ubraniach :))
    Ciekawią mnie te nowe lakiery do paznokci, jak z ich kryciem i trwałością :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubie ten tonik ziaji ale nie przepadam za takimi okularkami...
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny jest ten lakier Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Miałam ten tonik z Ziaji, jak jeszcze byłam nastolatka i nawet nie pamiętam jego działania.

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam produkty Ziaji i prawdopodobnie niedługo zrecenzuję to co udało mi się do tej pory wypróbować.;)
    legginsy są świetne ale jak tylko wpadłam na Allegro, zauważyłam, że to biodrówki, a ja niestety za nimi nie przepadam. szkoooda :(
    a w okularach wyglądasz jak Amerykanka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te spodnie nie są takie niskie...musiałabyś sprawdzić ich wysokość,ja też nie cierpię biodrówek ale te mam dosyć wysoko :)
      Amerykanka mówisz :D już byłam latynoską,japonką,nie zaszkodzi i amerykanka :D

      Usuń
  27. Miałam już kilka opakowań balsamu do rąk Pat&Rub, ale z serii hipoalegricznej :)
    Lubię tonik ogórkowy Ziaji!

    OdpowiedzUsuń
  28. Heanu kiedyś trochę używałam, ale to dawno było....dziękuję :* jest super
    czekam na krem do rąk i lakier :D

    OdpowiedzUsuń
  29. rewelacyjne butki, choć dla mnie za wysokie, nie jestem przyzwyczajona

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne są okulary, sama zamówiłam bardzo podobne ostatnio i właśnie do mnie doszły :) Nie dość, że wygodne, to jeszcze ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ja znalazłam lustrzanki idealne w H&m :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Buty są świetne, też chcę takie:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Okulary są świetne, szkoda, że tego typu wzorach wyglądam fatalnie, ale Tobie ładnie :) Legginsy świetne :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...