niedziela, 16 czerwca 2019

Wakacje - przegląd katalogu Avon 09 :)

Cześć i czołem :)
Urlopy zaplanowane? Sezon wakacyjny się rozpoczyna :) Upały już się zaczęły od dobrych kilku dni, więc aura wakacyjna już jest :) Dziś zapraszam na przegląd katalogu Avon, jak to robię co 3 tygodnie od dobrych kilu lat :) Oferta obowiązuje do 3 lipca :)

Jak zawsze zaczynam od pachnących nowości :) Jak Avon to robi że prawie co katalog ma nowy zapach? Szybcy są :D  Tutaj co prawda średnio trafił z porą roku, bo nowość - zapach Attraction Sensation to zapach cięższy, sensualny - śliwka, jaśmin, skórzane nuty - jest boski, bardo mi się podoba ale ładnie poczeka w pudełeczku na jesień :) Męska wersja również należy do gatunku mocniejszego, skórzano-ziołowego i jest też fajna, udane zapachy ale na jesień :) 
Jeśli chcecie facetowi kupić ciekawy zapach który dodatkowo fajnie będzie wyglądać na półce, sięgnijcie po Wild Country, flakon inspirowany butelką whisky a zapach? Konkretny, mocny, kojarzy mi się z z silnym facetem :) Jest to zapach ziołowo-skórzany, czyli podobnej kategorii co poprzedni, ale ciut bardziej świeższy :) 
Wracając do kobiet, dużo zapachów jest w promocji obecnie :) Jeśli szukacie czegoś tańszego, ale trwałego, polecam wskazując paluchem Summer White Sunset, pachnie ciepło, faktycznie jak zachód słońca :) Ma w sobie kwiaty, tropikalne owoce,różowy pieprz, drzewne nuty, ale całościowo jest ciepły jak rozgrzana skóra na słońcu, ale lekki, nie duszący i zaskakująco trwały. Bo zapach po prawej, nowy Bouquet w wersji Bleu pachnie mi mdło i nudno, jakieś tam białe kwiaty w piżmowej otoczce :)
Jak zawsze w Avonie możemy kupić mniejszą buteleczkę ulubionego zapachu, wersja 30 ml, płaska butelka, idealna do torebki :) Są też perfumetki o pojemności 10 ml :)
Co z nowości? Wakacyjnie Avon wprowadził serię California Glow i między innymi rozświetlacze w płynie w trzech kolorach, oraz tusze do rzęs w 5 kolorach :)
Tusz mam, oczywiście turkusowy :D A dokładnie odcień Oasis Teal :) Powiem Wam że szczoteczka jest świetna i prawdopodobnie kupię też zwykłą czarną wersję tego tuszu :) Sam tusz też mi się podoba, tutaj nałożyłam troszkę za grubo, ale przynajmniej widać kolor :D Pokazałam plamkę na skórze bo tusz ma drobinki, ale na rzęsach ich nie widzę :)
Mam też jeden z nowych, opalizujących lakierów do paznokci :) Wzięłam Mystical Fairy, ten drugi od lewej w górnym rzędzie :)
To brzoskwiniowo-różowy odcień, mocno perłowy, na moje oko bazą jest brzoskwinka a opalizuje na róż :)
Popularne i lubiane wykręcane kredki do oczu również są w promocji :) Bogata paleta barw :)
Odcień który ma modelka na oku, też mam :) To kolor Glistening Topaz, miedziano-złoty :)
Nowością są też tusze do rzęs podkreślające kolor tęczówki :) Lada dzień będę miała jeden z tuszy więc dam znać czy ma delikatny kolor czy nie :)
Tatuaże do brwi, ust i powiek również są w promocji :) Do ust i brwi pokazywałam Wam TU :)
Matowe szminki ciągle lubicie, więc dla przypomnienia swatche wszystkich odcieni TU :)
Niedawno skusiłam się na paletkę cieni którą można używać na sucho i mokro-na sucho już próbowałam, cienie są fajne,miękkie, a ten najciemniejszy czekoladowy opalizuje na błękit :)
Moja paletka to odcień Wonder Away :)
Fajny zestaw do mani i pedi można kupić teraz w komplecie lub każdy z osobna, ale komplet lepiej wychodzi cenowo :)  Cążki, pilniczek, krem do skórek i kuracja do paznokci - fajny zestaw :)
Zostając przy paznokciach,szybkoschnące lakiery są nadal w promocji, jeszcze nie mam żadnego, może pora? :D
Mam natomiast jeden z trzech limitowanych odcieni z serii Color Trend :) W następnym katalogu te trzy odcienie będą ostatni raz, więc jeśli macie ochotę, trzeba się skusić :)
Mam żółty odcień Yel Love :) To taki brudny, przygaszony żółty, trochę się zlewa z dłońmi, nazwałabym go żółtym nudziakiem :D
Trzy maseczki z koreańskiej linii już próbowałam (klik), są obecnie w promocji :)
Jak zawsze polecam peeling do twarzy z linii Clearskin, zwłaszcza teraz docenimy bardziej jego chłodzący efekt, ja go uwielbiam od lat :)
Całkiem fajnie zapowiadają się też maski w płacie z linii Nutra Effects, miałam różową, bardzo fajna więc spróbuję też pozostałych :)
Wakacje, słońce więc koniecznością jest zabezpieczenie skóry przed promieniowaniem UV :) Avon ma bogatą kolekcję kremów, mleczek, balsamów o różnych filtrach SPF :)
Ja polubiłam się z kremem Anew spf 50, ten w tubie. Miałam też powyższy krem z linii Care Sun, ale ten z Anew jest dla mnie lepszy, lepiej się wchłania w twarz, nie jest taki ciężki, tłusty :)
Obecnie mam też w lodówce fajny żel pod oczy z Planet Spa, seria Greek Seas :) Koi opuchnięcia i zmęczone oczy :) Za 9,99 warto spróbować :)
Żele pod prysznic Senses mają dwa nowe zapachy :)  Niebieski Tranquil Moments jest bardzo świeży,głównie cytrynowy z nutą bergamotki i drzewa sandałowego, ale wybrałam Zen czyli mandarynkę z jaśminem :)
Jeśli wolicie wylegiwać się w wannie, musicie kupić płyn o zapachu bzu, jest nieziemski i tylko ta wersja teraz ma rewelacyjną cenę 6,99 za pół litra :)
Jeśli chodzi o włosy, farby do włosów są w promocji, używałam kilka lat temu i miałam różne odcienie, pamiętam że średni złoty brąz bardzo lubiłam i był bardzo naturalny :)
Tak samo lubię bardzo szampony Advance Techniques, zwłaszcza fioletowy dodający objętości :) Szampony są żelowe, gęste, świetnie się pienią i bosko pachną :) Zużyłam już niejedną butlę :)
Na wysuszone słońcem włosy można użyć serum, które dodaje blasku,wygładza :) Sama mam inną wersję "Natychmiastowa naprawa" i jest świetne, żelowo-olejkowe, cudnie pachnie,wcieram we włosy na połowę ich długości "prasując" dłońmi w dół :) Poza fajnym odżywczym działaniem zapach z włosów przez długie godziny jest nieziemski i za to kocham te sera :)
Produkty niekosmetyczne :) Urocze kolczyki z kwiatuszkami mam:
Zdjęcie trochę kiepskie,ale mniej więcej proporcje wielkości widać :) Mam wersję złotą z białym kwiatkiem :)
Bardzo ładne bransoletki są teraz w ofercie, ostatnio coś mnie nachodzi na rose gold :) Nadmienię że biżuteria często się zmienia i wiele razy zbyt długo zastanawiałam się z zamawianiem i okazja mi zwiała z przed nosa :D
Gadżety wakacyjne czyli portfeliki w kształcie muszli, marynarskie zegarki i eleganckie plecaki na wieczorne spacerki :)
Sukienkę poniższą będę zamawiać :D Mam przeczucie że może nie pasować, ale zaryzykuję i najwyżej zwrócę :) Lubię zapinane z paskiem, jest czerwień którą lubię, więc zobaczę jak to wygląda na żywo :) Na pewno się pochwalę na instagramie :D tyle że bliżej lipca bo na koniec miesiąca składam zamówienie :)
Poniższa niebieska też mi się podoba :)
I tyle na dzisiaj :) Coś Wam się podoba? :)

13 komentarzy:

  1. lubię Twoje przeglądy, bardzo fajne sukienki :)nawet nie wiedziałam, że ubrania też pojawiają się w Avon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ponoć jakość zbyt słaba w stosunku do ceny-sama zamawiałam na razie tylko jegginsy i zwracałam, ale spróbuję zaryzykować jeszcze raz :)

      Usuń
  2. Podobają mi się kolczyki, no i te niebieskie rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są te kolczyki, właśnie się nad nimi zastanawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj..widzę tu kilka rzeczy na które miałabym chęć :) Musze w końcu sięgnąć po jakiś katalog Avonu i zobaczyć jak sprawdzą mi się ich produkty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Te maseczki Nutra Effects kuszą, chyba je sobie zamówię. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno nie buszowalam po Avonie, a widze ze maja wiele ciekawych nowosci :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Rany jak Ja dawno nie zamawiałam nic z Avonu :D Pamiętam, że jak byłam konsultantką to również robiłam takie przeglądy na blogu :p Interesują mnie te maski w płachcie szczególnie grejpfrut :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie mi się podoba ta butelka męskich perfum Wild Country ;-) Chyba sprezentuję mojemu tacie, w końcu zaraz jego święto! Kuszą mnie tez oczywiście kolorowe tusze, ja używam takich barw nie tylko w wakacje!

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam ten katalog. Bardzo fajne kosmetyki dostałaś ^^ Mi spodobały się kolczyki ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ten płyn do kąpieli o zapachu bzu, ale jeszcze nie otwierałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię żele do kąpieli z Avon :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy te farby do włosów są bez parabenów,? Do tej pory używam farb do włosów z BECOLOR, nie zawierają amoniaku też.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...