środa, 5 lutego 2020

Spowiedź zakupowa - styczeń 2020 :)

Cześć :)
Jak zawsze po wpisie denkowym, spowiedź zakupowa miesiąca :) Co wpadło w moje ręce w styczniu? Tym razem mniej kosmetyków niż w grudniu, ale ciuchów więcej :) Chodźcie pooglądać :)

Rossmann :)
Nie miałam wielkich zakupowych potrzeb, staram się ograniczać, zużywać zapasy, ale są rzeczy które się kończą a nie mam ich w zapasie - to u mnie rzadkość, ale się zdarza :D Perfecta lekki matujący krem na dzień z linii No Problem poleciła mi sama Perfecta gdy zapytałam o krem idealny pod makijaż dla cery mieszanej :) Płyn micelarny  Soraya Plante skusił mnie ekologiczną grafiką - oba te kosmetyki już używam :) A czerwony lakier do paznokci Miss Sporty wpadł mi w koszyk bo jestem na etapie poszukiwania idealnej czerwieni, a tutaj też niełatwo mi dogodzić :D

Avon zakupy :)
 Tutaj też widzicie dwa czerwone lakiery :D Żaden z trójki wraz z Miss Sporty nie jest ideałem hehe :D Ale chyba właśnie Miss Sporty najbliższy :) Szukam krwistej klasycznej i nie za ciemnej czerwieni, bo mam już wiśniową, pomidorową, malinową, koralową a takiej pośredniej jakoś nie :) Kupiłam też pierwszy raz chyba w Avonie płyn do higieny intymnej - wybrałam aloesowy, mam też zapach Encanto Alluring którym się zachwycam pod niebiosy- na wiosnę ideał zapachowy (kwiat bawełny + gruszka),oraz szminkę taką idącą w stronę czerwieni - mieszam z nudziakiem i jest super :)

Avon prezenty :)
 Gdy zobaczyłam w domu to pudło, "padłam" :D Tyle dobroci, kremów, serum, ampułek z serii Anew, wow! Chyba 3 dni nie wyjmowałam ich z pudła bo tak fajnie wyglądały :D Część zostawiam dla siebie do używania, resztą obdaruję kilka kobietek :)
Obdarowano mnie też nowościami z błyszczącej serii Show Glow, pokazywałam Wam je TU :)
 Oraz wspaniałą nowością - ampułkami z protinolem, o nich opowiadałam też TU :)
 Zgłosiłam się też do testów u Ambasadorki Kosmetycznej i dostałam się do testowania dwóch balsamów do ciała lubianej przeze mnie firmy Instituto Espanol, używam namiętnie codziennie i w następnym wpisie będzie recenzja :)
 Kosmetycznie to na tyle :) Z biżuterii skusiłam się na wyprzedaż kolczyków w Orsay, te zielone mnie zachwyciły najbardziej :)
 No i ciuchowo zaszalałam :D Długa plisowana sukienka z Born2Be, żółta sukienka z Renee, turkusowy (wreszcie!) wiosenny płaszczy z Orsay, sportowa czarna sukienka od Modna Kiecka oraz urocza bluzka z E-Butik :) Wszystkie ciuchy dobrze leżą choć kupowałam i S, i M,więc powinny mi dobrze służyć :)
Co Wam wpadło w oko? :)

19 komentarzy:

  1. Świetne nowości, paczka z Avonu ogromna. Jestem ciekawa tego płynu micelarnego z Soraya, mam nadzieję że napiszesz o nim więcej jak dokładnie przetestujesz. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Avon naprawdę zaszalał z taką paczką! Bardzo zazdroszczę, mozna poznać markę wzdłuż i wszerz ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakupy z rossa najbardziej do mnie trafiły :) super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawi mnie ten płyn micelarny Soraya plante 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dużo ciekawych rzeczy, miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zestaw AVON wygląda bardzo imponująco :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super paka z Avonu no i te ampułki, które są bardzo bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń
  8. Avon poszalał z pr :D. Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też bym padła gdybym dostałą taki cudowny prezent z Avon. :) wow

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciuszki w przyjemnych wiosennych kolorach. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam żadnego z tych kosmetyków ale to pudło jest świetne! Też szkoda by mi było to wyciagac :D Rózowe kolczyki z Orsay bardzo mi się podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow całkiem sporo tego! ja ograniczam zkaupy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam krem perfecta w starej szafie graficznej i niestety mnie zawiódł :( Wydaje mi się, że na lato mógłby być lepszy, ale może ta nowsza wersja jest lepsza :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie najbardziej ampułki z Avonu i niebieska plisowana sukienka. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sporo Avonu :D Też powinnam ograniczać zakupy kosmetyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Avon faktycznie robi piękne paczki PR :) Ciekawa jestem jak sprawdzi się ten płyn micelarny z Soraya :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...