czwartek, 28 maja 2020

Naturalne mydło o niebiańskim zapachu od Mydłem Malowane :)

Hej hej :)
Jak może niektórzy pamiętają, lubię kosmetyki naturalne a mydełka to mój zakup obowiązkowy na każdych targach :D Próbowałam ich już mnóstwo, mam porównanie i ulubione firmy, ale cudeńko od Mydłem Malowane jest u mnie pierwszy raz :) Jakie są moje pierwsze wrażenia i czy mam ochotę na więcej? Chodźcie poczytać i pooglądać :)
Firmę Mydłem Malowane widziałam już bodajże jesienią na targach Ekotyki, tylko potem zapomniałam do nich wrócić bo kupiłam już coś innego :) Ale zapamiętałam te cudownie kolorowe mydełka które niesamowicie przyciągały do siebie :) I wiosną już nie zapomniałam :) Nie powiem-wybór był mega trudny,wąchałam wszystko za koleją a zapachy są cudne! Owocowe, kwiatowe, apetyczne,zmysłowe, delikatne, co kto lubi :) Mega sympatyczna dziewczyna która je tworzy i sprzedaje, potrafiła dokładnie powiedzieć co i jak o każdym swoim cudeńku, jak pachnie,co zawiera i w ogóle wszystko :)
W końcu wybrałam :D Wzięłam jedno z pierwszych mydeł po które sięgnęłam, skusił mnie oczywiście kolor ale też zapach...Mydło ma nazwę Chmurka i pachnie magnolią :)
 Opis producentki i skład :)
 Co ja powiem o mydełku? Oprócz cudownego wyglądu, perfekcyjnego wykonania mydełko bardzo fajnie się pieni, tworząc gęstą zbitą piankę :) Pachnie cudownie, jest owszem taka mydlano-naturalna nuta ale jest też kwiat magnolii, piękny, ciepły, wiosenny :) Wyczuwalny ale nie nachalny, taki w sam raz :) Wiem że wiele osób nie zaleca mycia twarzy mydłami-zupełnie tego nie rozumiem, mydła naturalne są zdrowe i mnie do tej pory żadne nie zaszkodziło, myję gębusię i się wcale nie boję :D 
 Nie wysuszyło mi twarzy, nie podrażniło, jestem domyta, umyta i czysta :D Myję nim też łapy, bardzo fajnie się sprawuje, moje chłopaki w domu też używają :) Na razie przecięłam sobie mydełko na pół, zawsze tak robię z dużymi mydłami, więc druga połowa poczeka zapewne do jesieni :) Czy mam ochotę na więcej? TAK! Jestem pewna że zakupię jeszcze jakieś cudeńko od Mydłem Malowane :) Poza tradycyjnymi kształtami są też np.w formie babeczek, idealne na prezent bo wyglądają się cudne :) Są też kule do kąpieli (dyski kąpielowe) i różne inne dobroci :) Zajrzyjcie sami TU :)
 Lubicie mydełka naturalne? Jeśli tak to jaką firmę lubicie najbardziej? :)

10 komentarzy:

  1. Uwielbiam naturalne mydła! To wygląda obłędnie 🥰 jeszcze nie miałam żadnego od Mydłem Malowane.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem fanką mydeł w kostce. Ta prezentuje się genialnie, może robić także jako ozdoba w łazience. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku, jakie ono piękne, aż żal używać ! zaraz zajrzę na ich stronę

    OdpowiedzUsuń
  4. Te mydła wyglądają pięknie, mnie żal byłoby ich używać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglada bardzo futurystycznie jak na mydlo hahaha :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo, śliczne mydełka! Niestety nie miałam nigdy takiego naturalnego, ale przez Ciebie mam teraz ochotę kupić takie!!!

    Obserwuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kręci mnie robienie takich mydełek, ale nie mam na nie ani warunków ani czasu. Ale przyznam,że uwielbiam takie ręcznie robione cuda :D Piękne mydełka !

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...