poniedziałek, 5 października 2020

Spowiedź zakupowa - wrzesień 2020 :)

 Hej hej :)
Wiecie co? Mnie się co miesiąc wydaje że w kolejnym miesiącu na pewno nie przybędzie mi zbyt wiele rzeczy :D  Na koniec sierpnia byłam przekonana że we wrześniu tylko jakieś drobne zamówienie z Avonu i tyle - nie miałam żadnych planów, zwłaszcza że bardziej skupiam się na wyprawce dla kociaka :)  No ale wyszło jak wyszło :D Niepodziewany wyjazd do Austrii zaowocował w torbę zakupów ze sklepu DM, prezenty od firm też dopisały i tak się uzbierało :) No cóż, nie narzekam :D Chodźcie pooglądać co tam mi przybyło :D


Avon :)

Moje zamówienie na początku miesiąca to jasnoszara torebka (której ucho urwało się po kilku dniach ale na szczęście umiem szyć), żel pod prysznic o budyniowo-brzoskwiniowym zapachu, tusz do rzęs, nowa szminka Creme Legend i lakier do ust w nudziakowym odcieniu. I próbki nowego podkładu :)
Miałam okazję bardzo tanio zdobyć kosmetyki dla mężczyzn, wszystko rozdałam na dzień chłopaka moim panom :D

Avon obdarował mnie dodatkowym tuszem Unlimited, więc mam dwa :)

Oraz bogatym zestawem suplementów diety Liiv :)  Połowę z nich już znam, drugą będę próbować, akurat jesień to dla mnie obowiązkowy czas na suplementację :)

DM Austria :)
No cóż, tutaj się uzbierało :D Wpadnie polka do DM-u i tak to się kończy :D Szczegółowo już zdążyłam Wam pokazać zakupy TU, a ja właśnie wczoraj...wróciłam z drugiego wyjazdu :D Ale tym razem kupiłam malutko :)

Biedronka :)

Żel aloesowy Be Beauty tak chwaliłyście, że kupiłam :D Lubię żele aloesowe a że dawno nie miałam, skusiłam się :) Buteleczka cudna i sam żel też świetnie się sprawuje :) Podobnie fajnie mi się nosi granatowy ze srebrzystym połyskiem lakier do paznokci Bell :) A farbę Syoss mahoniowy brąz dorwałam w fajnej promocji :)

Lewiatan :)

W Lewiatanie 3 razy w tygodniu robię zakupy spożywcze, kosmetyki baaardzo rzadko, ale jak zobaczyłam płyn do kąpieli Biały Jeleń Kozie Mleko, musiałam zakupić :) Uwielbiam zapach serii Kozie Mleko, miałam już mydło w płynie i płyn intymny, poluję jeszcze na balsam do ciała ale na razie nigdzie nie ma...A farba Palette wpadła do koszyka bo była potrzebna na już :D

Allegro :)

Rozpoczęłam kupowanie próbek perfum do grudniowego kalendarza adwentowego, już się jaram :D Mam na razie 10, kolejne w następnych miesiącach :) Staram się szukać u jednego sprzedawcy jak najwięcej, a nie jest to łatwe bo sporo zapachów już znam :)

Bee.pl / Soraya :)

Sklep internetowy Bee.pl sprawił mi radość fajną serią Rosarium od Soraya :) Pierwsze wrażenia z 5 kosmetyków są TU, pozostałe sprawdzę w swoim czasie :)

Renee :)
Te eleganckie buciki kupiłam na listopadowe wesele chrześnicy :) Wesele miało być w maju, miałam kupione sandałki no ale zmienił się termin, sukienka zostanie ta sama ale dodatki trzeba dostosować do innej pory roku :D Ciekawe jak przez pandemię z tym weselem będzie... :)

Zooplus :)
I ostatnie zakupy, czyli powoli kupuję nowemu domownikowi rzeczy zanim w drugiej połowie listopada trafi do mojego domu :) Są miski z podkładką, zabawki, kuweta z łopatką :) Za kilka dni zamawiam kolejne potrzebne rzeczy, drapak, legowisko, transporter-to prawdopodobnie będzie :)

Widzicie coś fajnego co chętnie byście przygarnęli? :D


18 komentarzy:

  1. Wow ogrom ciekwych nowosci, u mnie wrzesien byl skapy pod tym wzgledem ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne nowości, zakupy z DM już widziałam wcześniej. Kusi mnie ten żel pod prysznic budyniowo-brzoskwiniowy z Avonu. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile dobroci kosmetycznych :)
    Już się nie mogę doczekać Twojego koteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie przygarnęłabym żele balea z najnowszej zimowej limitki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Będzie kotek? Ojaaa, chciałabym mieć w domu, ale niestety jeszcze nie teraz. Już nie mogę się doczekać kiedy go pokarzesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, będzie kiciuś, ja byłam całe życie za pieskiem, ale domownicy się nie zgadzają :( Wiem że kotka też pokocham bo ja przepadam za zwierzętami :D

      Usuń
  6. Jakie ładne te miseczki dla kota!!! Szkoda, ze u nas nie ma DM :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O jaaa, ile próbek zapachów, już się tego kalendarza nie mogę doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurde! Ale dorwałaś cudeńka Balea, aż zazdroszczę Ci tego, że możesz wąchać te wszystkie buteleczki, kiedy tylko masz na to ochotę :) Wszystkie kosmetyki pielęgnacyjne Balea pachną obłędnie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha centralnie mnie przyłapałaś obwąchującą jeden z żeli Balea :D

      Usuń
  9. Ja ostatnio trzymam się dzielnie i mało kupuję :D No ale gdybym weszła do DM, to mogłoby się skończyć podobnie :P Z Twoich nowości znam tylko żel aloesowy i jak wiesz bardzo go lubię :) Jestem też bardzo ciekawa kociaczka, mam nadzieję, że pokażesz w listopadzie tego małego słodziaka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szalejesz z tymi zakupami kochana ;) ale w sumie nie ma się co dziwić jak tu taka okazja z Dm się trafiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale szał z Baleą :D! Nie dziwię się jednak, bo sama obkupiłabym się w DMie, szkoda że u nas nie ma, bo Balea ma fajne kosmetyki (i pięknie pachnące) :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak to z tym zakupami jest, nawet nie wiesz kiedy wpadają haha Balea <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne buciki! <3 Czekamy na kotka! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Pamiętam ten Twój zapachowy kalendarz adwentowy :D Ciekawa jestem tegorocznych próbek ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...