wtorek, 6 lipca 2021

Ekotyki - targi kosmetyków naturalnych 2021 w Krakowie - zaproszenie :)

 Witajcie Kochani :)
Nareszcie! Po dłuższej, pandemicznej przerwie, targi Ekotyki ruszają stacjonarnie! Pamiętam że ostatnie targi były wtedy, gdy już pierwsze pogłoski o covidzie były, był to luty 2020, miałam okazję uczestniczyć :) Potem jak zawsze na wiosnę i jesień były Ekotyki on-line, i teraz, jeśli nie możecie przyjechać 17 lipca do Krakowa, spokojnie! On-line też zrobicie zakupy :) O tym na końcu, a teraz o miejscu, w którym po raz pierwszy targi się odbędą :)

Stara Zajezdnia Kraków by de Silva to wielka restauracja z kuchnią polską, mini browar, czasem są tam organizowane różne imprezy typu studniówki, wesela, strefy kibica :D, oraz targi :) Jest to miejsce bardzo lubiane zwłaszcza przez młodych ludzi, mieści się w najpiękniejszej dzielnicy Kazimierz przy ul. św.Wawrzyńca 12 :) Bardzo się cieszę że poznam to miejsce od wewnątrz :)
Zachęcam Was już dzisiaj, kto tego jeszcze nie robi, do obserwowania strony EKOTYKI, codziennie pojawiają się wystawcy, których spotkamy na targach :) Dołączcie też do wydarzenia jeśli planujecie przyjazd TU, lub jeśli chcecie wziąć udział w targach on-line TU :) 
Targi w Starej Zajezdni odbędą się 17 lipca w godzinach od 11-18, natomiast on-line na zakupy macie aż 3 dni - od 17 lipca do 19 lipca :) Z firm które już na stronie Ekotyków się pojawiają, polecam bo używałam i znam np. Candle Kraft - mam od nich cudowne woski do kominka, te aromaty są piękne! Oferta firmy jest bogatsza, popularne u nich są piękne, elegancko prezentujące się zapachy do samochodu :)
Dla żyjących w duchu zero waste na pewno fajnym gadżetem będą wielorazowe płatki do demakijażu Ovium :) Posiadam, są mocne, wytrzymały wiele prań, a firma ma też w ofercie inne akcesoria jak ręczniczki, szczoteczki do zębów i inne :)
Papilio, Plantea - fajne i popularne firmy, miło będzie je spotkać :)
Będzie też kilka marek makijażowych, np. Ecolore :)
Pojawi się też sporo nowych firm - nowych na polskim rynku, oraz tych debiutujących na targach Ekotyki :) Kilka mnie zainteresowało - popatrzcie na te urocze świece od Ładne Kwiatki! 
Dla mnie nie ma targów bez kupna naturalnego mydełka - może taki koniaczek od Rare Craft? :)
Zaświeciło mi się oko na suchy olejek ogórkowy od Naturologia - ogólnie mają w ofercie kilka fajnych rzeczy na które zwróciłam uwagę :)
Podobnie marka Naturolove kusi mnie ciekawymi kosmetykami :)
Nawet perfumowo znalazłam coś dla siebie! Allvernum ma mgiełki, perfumy, zapachowe patyczki - aż sobie uświadomiłam że w Rossmannie kupiłam koleżance patyczki na prezent od tej firmy :)
Tak naprawdę nie sposób wymienić wszystkiego, trzeba przyjechać, zobaczyć, dotknąć i powąchać na żywo :) Poczuć atmosferę natury, porozmawiać z wystawcami, poznać nowości :) Jeszcze raz serdecznie Was zapraszam do Krakowa, dnia 17 lipca, Stara Zajezdnia ul. św.Wawrzyńca 12 :) Startujemy o godzinie 11, będziesz? :)
(wszystkie zdjęcia skradłam z internetów, głównie Facebooka ze strony Ekotyków i Starej Zajezdni) :)

3 komentarze:

  1. ten śliwkowy krem mnie zainteresował, jestem pewna, że to będzie super wydarzenie, ja na takim nigdy nie byłam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze wiedzieć o takich targach :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uczestniczenie w targu to moje marzenie :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...