sobota, 3 lipca 2021

Spowiedź zakupowa - czerwiec 2021 :)

 Hej hej :)
Oj bywały większe zakupy miesiąca, bywały :D Ale nie narzekam - teraz mam po prostu inne wydatki, wakacje, wesele, spłacanie rat itp, a najgorsze że z pracą krucho i pasowało by poszukać innej...Tymczasem pokażę to co przybyło - było więcej rzeczy, bo czworo moich bliskich ma w czerwcu urodziny/imieniny więc i na prezenty poszło trochę :) Ale dziś tylko moje (i Freddiego) rzeczy, chodźcie pooglądać :)

Avon :)
Z Avonu jak zawsze w pierwszych dniach miesiąca złożyłam zamówienie, kupiłam szare cienie City Escape (recenzja KLIK), różaną wodę toaletową, koralowy lakier do paznokci, super trwałą szminkę, a żel do nawilżania skóry głowy dostałam w prezencie :)

Rossmann :)
Szampon i farby to stałe punkty w moich zakupach -sprawdzają się od lat, podobnie płyn micelarny z olejkiem Perfecta - to kolejna butla :) Kupiłam jeszcze drugą z odżywek do włosów Only Bio, po proteinowej, teraz  emolientowa, a ostatnia z serii, humektantowa w planach :) Wpadły do koszyka też spontanicznie perfumy Adopt, które mega mnie kuszą zapachami - 3 dni chodziłam i nie mogłam się zdecydować, wzięłam Vanille Bourbon :) Jest też lakier do paznokci Miss Sporty i brązowy eyeliner Lovely :)

Biedronka / Lidl / Carrefour :)
Tutaj drobiazgi kupione przy zakupach spożywczych :) Maseczki Cien i chusteczki do demakijażu BeBeauty już miałam, mydła w płynie i żelu Luksja jeszcze nie :)

Wizaz.pl 
W zeszłym miesiącu udało mi się dostać do testów farby L'Oreal (jej recenzja pod koniec następnego tygodnia), a teraz do żeli Ziaja :) 3 super pachnące żele,  powolutku testuję jeden po drugim :)

Bon Prix :)
Dawno nie zamawiałam w Bon Prix, aż zobaczyłam przypadkowo turkusową dzienną sukienkę - więc chyba rozumiecie, musiałam :D Jest na mnie trochę za duża, ale liczyłam się z tym, znam rozmiarówkę BP, na szczęście jestem krawcową więc zwęziłam sobie :)

Royal Fashion :)
Szukałam uroczych, kobiecych klapek pasujących do sukienek, ale jednocześnie z gumową podeszwą, na wyjazd do łażenia po rosie :D I trafiłam na takie cudeńka :)  Jeśli się Wam podobają, tu link do niech : KLIK :) Czasem nie ma rozmiaru i trzeba się zapisać do powiadomień - często dowożą i dają znać na e-mail :)

Czas na buty :)
Takie lekkie sandałki na koturnie chciałam właśnie kupić, mają gumki więc zwykle się idealnie  dopasowują. Ja mam problem z butami w 90% przypadków, bo mam stopę długą, a wąską i płaską. Tutaj też musiałam zanieść do szewca na skrócenie gumek bo mnie w ogóle nie obejmowały :D Ale mam poprawione i śmigam od wielu dni codziennie pieszo do pracy :) Link do butów: KLIK :)

Freddie :)
Kociowi kupiłam nowe miski - sprawdzają się spoko, ale nie do końca - plastik jest lekki i kicia przesuwa na pół pokoju :D  i długą, 5-metrową  smycz - chcę jechać z nim na wakacje i będziemy się niedługo oswajać z trawką :)

Allegro :)
Tutaj mi się smycz wkradła w zdjęcie (też kupiona na allegro, miski też), ja kupiłam sobie kosmetyczkę-kuferek z haczykiem do powieszenia - na wyjazd :) Nie jestem zadowolona bo chciałam czerwoną a wysłali różową - a ja różu nie cierpię, buuu...ale ja z tych co się nie upomną, ech :) Przeżyję :D

No i tyle zakupów miesiąca, coś się Wam podoba? :)

16 komentarzy:

  1. Są widzę stałe punkty programu, które kojarzą mi się z Tobą - farby i szampon :D Lubię te lakiery Miss sporty. Kuszą mnie żele Ziaja i luksja, ale sama planuję kupić sobie balea :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och tak, czuję że tu co miesiąc będzie nuda, Palette i Head & Shoulders :D
      Balea the best! Jak masz możliwość, kup, wszystkie są cudne, nie umywają sie do konkurencyjnej Isany :)

      Usuń
  2. Śliczna kosmetyczka :) mam podobną z Avon lub Oriflame i już mi długo służy

    OdpowiedzUsuń
  3. jak z jakością sukienek z BP? chciałabym jakąś kupić ale się trochę waham... na Twoim zdjęciu sukienka wygląda cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam sporo ciuchów z BP i uważam je za świetne, tylko zwracaj uwagę na skład materiału. Ja krawcowa, powinnam uważać, a kilka razy nie sprawdziłam i tkanina zdarzyła mi się sztuczna. Natomiast uszycie, jakość dla mnie w 100% na plus.

      Usuń
  4. Pod ten plastik na miski pewnie można podkleić jakieś gumki antypoślizgowe, ale coś czuję, że wtedy zadziałałyby jak katapulta, bo kot dalej próbowałby przesuwać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba kupię mu znowu inne, cięższe, porcelanowe :D takie w sumie ma, ale są płytkie i niskie, a to duży kot, chciałam mu coś wyższego kupić, myślę też o takim drewnianym barku :D

      Usuń
  5. Mam tę kosmetyczkę, super się sprawdza podczas wyjazdów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, fajnie, właśnie moja poprzedniczka była już mocno sfatygowana po wielu latach :D

      Usuń
  6. No masz trochę tych nowości :) Co do żeli ziaji miałam dużą nadzieję, że się u mnie sprawdzą. Niestety jednak miałam po nich suchą skórę a mój P po kilku dniach wysypkę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o rany! Niedobrze! Ja używam od kilku dni, za każdym razem inny ale nic mi się nie dzieje póki co...

      Usuń
  7. Śliczna jest ta sukienka! Ostatnio chodzi za mną ten krój ;) Zastanawiałam się, czy żel do skóry głowy z Avonu sprawdzi się np do nawilżania skóry ciała?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem tak - sama go stosowałam na łydki po depilacji :D

      Usuń
  8. Szampon HS i farby jakoś tak kojarzą mi się z Tobą :) zakupy bardzo fajne i takie kolorowe.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...