środa, 5 stycznia 2022

Moje kolejne nowości od Poster Store :)

 Cześć :)
Co kilka miesięcy chwalę się na blogu moimi obrazami w pokoju, bo uwielbiam zmiany i właśnie wraz ze zmianą pory roku pojawiła się zimowa sceneria :) Są to oczywiście obrazy od Poster Store, chodźcie pooglądać, bo mam też zakupy na wiosnę i jesień :) Jak widzicie na zdjęciu niżej, Freddiemu też się podoba :D


Poster Store to skandynawska firma która oferuje piękne plakaty i ramki w różnych formatach. Dzięki temu możemy stworzyć swoją domową galerię w każdym pomieszczeniu! Poza salonem, pokojem dziecinnym, przedpokojem, spokojnie znajdziemy obrazy do kuchni jak również łazienki :) Z tej ostatniej opcji właśnie skorzystam :D Znalazłam tak piękny plakat, że postanowiłam zamówić, popatrzcie poniżej :)
W łazience po usunięciu piecyka gazowego została luka na ścianie którą chcę zakryć - wzięłam plakat a zamiast ramki wieszak na plakat. Kupię samoprzylepny haczyk żeby nie wiercić dziury w płytkach i to cudeńko będzie umilać mi wieczorną kąpiel :) Na Poster Store jest mnóstwo kategorii wg których wybierasz obrazy jakie Cię interesują, typu architektura, zwierzęta, miłość, vintage, czarno-białe, natura, cytaty itp. Trafiają pod każdy gust :)
Przypomnę jeszcze że Poster Store oferuje plakaty najwyższej jakości, papier używany do wyrobu plakatów jest ekologiczny i posiada certyfikaty ESC. Jakość jest świetna, ramki są mocne, mają zabezpieczoną folią szybkę z obu stron aby się nie porysowała np w transporcie. Obrazy na ścianie pięknie błyszczą, a wybór plakatów jest ogromny, zawsze siedzę ok. 2 godzin zanim coś wybiorę :D Plakaty powyżej zmienię wiosną i latem, a poniższe będą zachwycać jesienią :) 
Obecnie na ścianie w moim pokoju królują śnieżne widoki, bardzo je lubię i ogólnie lubię gdy obrazy pasują do pór roku, wtedy jestem w klimacie :) Jak często zmieniam plakaty w ramkach? Co 3-4 miesiące, z początkiem marca planuję kolejną zmianę :)

Tym razem również mam dla Was prezent w postaci zniżki na plakaty u Poster Store (pomijając zakładkę selection). Wpisz w zamówieniu kod, który będzie ważny od 5 do 14 stycznia do północy: turkusoowa45. (fajnie wygląda bo akurat obecnie mam 45 lat hehe :D)
Kod daje aż 45% zniżki na plakaty, myślę że to sporo i warto skusić się na zakupy :) Zachęcam gorąco! :)

8 komentarzy:

  1. Ale piękne wersje wybrałaś :) super to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obraz z króliczkiem jest słodki, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wybór plakatów, też lubię zmieniać obrazki w zależności od pory roku.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne są te obrazy, to też fajny sposob na szybka zmianę wnętrza

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz piękne plakaty w zimowej scenerii :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Plakaty/grafiki czy zdjęcia super odmieniają wnętrza i to w dosłownie chwilę :) sama też bym chciała coś zawiesić na ścianach, bo póki co brakuje im charakteru

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne ;) uwielbiam ich plakaty ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...