sobota, 30 kwietnia 2022

Przegląd katalogu Avon - maj 2022 :)

 Witajcie :)
Jutro zaczyna się katalog Avon numer 5 czyli ten majowy :) Ja już tworzę swoją listę zamówień, jutro spokojnie zasiądę i zamówię kilka rzeczy :) Dzisiaj serdecznie zapraszam Was do przejrzenia ze mną katalogu, głównie nowości, ciekawych promocji i produktów które polecam :)

Pierwsza nowość - oczywiście perfumy :) Nowa "siostra" w rodzinie Eve zwie się Prive i jest piękna! Jabłko, jaśmin, piżmo - a w efekcie piękny, kobiecy, cielesny zapach :) I taki ma być, intymny, dopasowujący się do skóry. I ta buteleczka, uwielbiam takie nude flaszeczki :)
Jeśli chodzi o cielesne, intymne zapachy, to takich zaliczam również stary, dobry Perceive. On jest intensywniejszy od Prive, więcej w nim bodajże frezji z tego co pamiętam, ale ma też taką bliskoskórną, ciepłą bazę, co sprawia że jest wyjątkowy. Lubię go i mam wersję 30 ml na półce, chociaż ta kryształowa butelka pięknie też zdobi toaletkę :)
Jeśli wolcie coś cieplejszego, otulającego i lubicie zapach Black Opium, polecam Passion Dance Dark, są dosyć mocno podobne :)
Natomiast sugerując się porą roku wybieracie coś świeższego, z pomocą przychodzi seria Summer White. Każda z tych 5 wód moim zdaniem przywodzi na myśl sezon wiosenno-letni :)
W makijażowych nowościach pojawił się piękny, fioletowo-kobaltowy tusz do rzęs z linii Color Trend :)
Jest też pastelowa seria cieni do powiek z klasycznej serii:
i szminki z linii ultrakremowej w kilku nowych odcieniach:
Ja posiadam odcień peach petal (drugi od lewej) :)
To taki dosyć żywy koral wpadający w jasną czerwień :)
Z linii Color Trend też są nowe szminki:
Natomiast serię Ultralśniącą, która była nowością w zeszłym katalogu, pokazywałam Wam dokładnie TU :)
Popularnością cieszy się flamaster do brwi, dostępny w trzech odcieniach :) Ponoć jest mega trwały i ma potrójną końcówkę, która rysując imituje włoski brwi. :)
Lecimy dalej z nowościami :) W fajnej serii Cannabis Sativa (z olejem konopnym) pojawił się płyn micelarny - oj będę musiała spróbować!
Jeśli lubicie serum z wit.C Anew, jest szansa że polubicie też krem z wit.C i wysokim filtrem SPF 50 :) Jest całkiem ok, testowałam z próbki :) Troszkę się po nim świecę jak to po 99% kremów z wysokim filtrem, ale ogólnie nie ma tragedii :)
W świetnej cenie są teraz kremy do rąk i balsamy do ust z linii Care :)
Ja polecam ostatni z nowych zapachów w linii Planet Spa z chińską zieloną herbatą :) Pachnie rześko, soczyście, idealnie na obecny sezon :) mam na razie tylko peeling do ciała, ale polecam, jest fajny i mega pachnący :)
Linia Care również powiększyła się o coś orzeźwiającego i chłodzącego - ogórek z aloesem i miętą, czyż nie kuszące? :D
Bardzo polecam też linię z miętą do stóp, idealnie nie tylko odświeża,ale koi zmęczone nogi i stopy :)
Co nowego do kąpieli? Flamingo Sunset to płyn do kąpieli z różowego ananasa (wiedzieliście że są takie? :D ) i kwiatu frangipani. Pachnie naprawdę super! Czekam tylko na mniejszą wersję płynu, bo na razie jest 1-litrowy tylko :)
Jeśli lubicie pod prysznicem odrobinkę luksusu, polecam żel z linii Senses o nazwie L'Amour Sunrise. To nowa wersja starego - wykończonego właśnie przeze mnie żelu L'Amour :) Pachnie kwiatowo, luksusowo, jak dobre perfumy (trochę jak La Vie Est Belle) :)
Na pazurkach też możemy mieć nowy kolor - wyszła limitowana seria nowych odcieni wiosennych :)
Dla facetów też jest coś nowego, nowy zapach Segno Impact. To bodajże trzeci "kolor" z linii Segno :) Impact pachnie wermutem, geranium i wetiwerem. Bardzo męski zapach, zarówno elegancki, jak i rześki, drzewny.
A chłopak reklamujący zapach - mmmm :D
W ofercie Avon dla mężczyzn poza zapachami są też oczywiście żele pod prysznic, produkty do golenia, jak i różnego rodzaju akcesoria :)
Dla dzieciaczków też są zawsze w Avonie kosmetyki i gadżety, tym razem w nowościach jest seria truskawkowa Zabawna Lama :)
Polecajki z outletu :) Bardzo lubię błyszczyki Show Glow, krem do rąk z linii Encanto, mam też pumeks ze zdjęcia, ale on przeciętny :)
z super cen od 3,99 polecam...w zasadzie wszystko :D Wszystkie te kosmetyki są w porządku i warto je upolować w dobrej cenie :)
Teraz niekosmetycznie :) W biżuterii podoba mi się kilka rzeczy, np takie bransoletki:
A może letnie, soczyste kolczyki? Radosne i wakacyjne, cena za cały komplecik :)
A jeśli chodzi o bardziej elegancki komplet, jest coś takiego, piękny zestawik :)
Ja natomiast zakochałam się w tym komplecie:
Jeśli chodzi o torebki, bardzo lubię model widoczny poniżej :) Niewielka, ale ma szerokie dno więc dosyć pojemna, co jakiś czas pojawiają się nowe kolory, nie udało mi się upolować szarego bo szybko się skończył, ale poniższe dwa (plus czarny) mam :)
Dowód? Poniżej :D
Z podobnego typu są jeszcze mniejsze (bez denka, płaskie), i większe :) Ja te mniejsze mam dwie, beżową i czarną :) Zmieszczą portfel, telefon, klucze, ale już np małej parasolki nie :)
Do kolorowych kolczyków które pokazywałam wcześniej, idealnie pasuje pasiasta sukienka :) Bardzo mi się podoba, radosna i wyrazista :)
Już zmierzam ku końcowi :) Polecę jeszcze pędzle do makijażu z Avonu, sama mam bodajże 2 lub 3 (do brwi, rozcierania cieni i różu) ale myślę powoli o kupnie nowych :)
No i okulary przeciwsłoneczne - te w Avonie są co sezon, zawsze jest duży wybór :)
Sama mam kilka par od lat i chętnie w nich chodzę,  żadne się nie zepsuły, więc spokojnie mogę polecić :) I pewnie jak pojawi się coś w moim stylu, to kupię kolejne :D
Coś Wam wpadło w oko z tego katalogu? :)



2 komentarze:

  1. Tym razem mało mnie kusi, ale coś tam wezmę :) no i myślę o tych wodach....

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle bardzo fajny przegląd :) i śliczny kolor szminki

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...