czwartek, 14 kwietnia 2022

Avon ultralśniąca szminka - nowość, swatche wszystkich odcieni :)

Cześć Kochani :)
No wreszcie w Avonie pojawia się nowa szminka, której wszystkie kolory mogę Wam pokazać :) Na szczęście są do niej próbki, dlatego mogłam wszystkie zakupić i zrobić dla Was swatche :) W końcu swatche szminek Avonu to najpoplarniejsze wpisy na moim blogu od lat! Więc cieszę się że moje usta mogą znowu dla bloga popracować :D Zapraszam na opis i swatche najnowszej, ultralśniącej szminki od Avon :)
 

Jak widać na powyższym zdjęciu, skusiłam się na jedną pełnowymiarową szminkę :) I na szczęście dobrze trafiłam, bo ona mi najbardziej przypadła do gustu :) 
Co mogę powiedzieć o szmince...ma mega kryjące kolory - jedynie Bronze Glow ma mniejszą pigmentację, nie jest tak mocna jak pozostałe kolory :) Trwałość fajna, konsystencja cudna, miękka ale nie za tłusta. Co do błysku to hmm...powiedziałabym że jest to mocna metaliczna perła z drobinkami, zwłaszcza do słońca lśnią te drobinki mocno. Mają ponoć odbijać światło i coś w tym jest :D Jest piękna jeśli ktoś lubi taki mocny efekt - kolor plus błysk :)
A tak prezentuje się paleta kolorystyczna tych szminek, mamy 10 odcieni :)
I pierwsza piątka, swatche na ręce, a  potem na ustach po kolei :)

Copper Sparkle
To wyrazisty, ciepły, miedziano-rudy kolor. Ma złoty połysk :)

Bronze Glow
Najdelikatniejsza z całej serii, ciekawy kolor bo w bazie jest brązik, opalizuje różową perłą z drobinkami. Moja ulubiona :)

Ruby Glitz
Mocna, ciepła, ciemna czerwień, drobinek ma mniej ale przyjrzałam się i są takie ciepłe, w stronę pomarańczu :)

Amber Embers
Druga z moich ulubionych, piękny, soczysty koral i tutaj wypatrzyłam drobinki zarówno ciepłe, jak i chłodne, niebieskie wręcz. :)

Spring Bling
Bardzo fajny, trochę cukierkowy róż ze srebrną poświatą :)

Kolejna piątka  :)

Latte Glimmer
Czekoladowy brąz ze złocistą poświatą i drobinkami :)

Stellar Magenta
Ciemny, chłodny róż oraz chłodne, srebrzyste drobinki :)

Violet Sparks
Mocno metaliczny, srebrzysty, w bazie to chłodny fiolet, trochę taki siny :)

Rosy Lumos
Ciekawy odcień, bo kolorystycznie wydaje się chłodny, zgaszone bordo, ale drobinki po roztarciu są delikatnie złote :)

Razzle Dazzle
Ciemna, mocna czerwień w kolorze wina i złociste drobinki.

I to tyle dzisiejszych zdjęć :) Dajcie koniecznie znać czy taki efekt w szminkach się Wam podoba, czy nadal kochacie maty :D Ja lubię błysk i podobają mi się te szminki, oczywiście mieszam bronze z amber i wtedy mam ideał, ale ten blask, kolor i dosyć fajna trwałość mi się podobają, nie muszę już dokładać błyszczyka :)
Szminki pojawią się w majowym katalogu i będą kosztować 15,99 zł :)


7 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się odcień spring bling
    Bardzo lubię pomadki z Avonu ale zazwyczaj kupuje te matowe

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za wykończeniem z drobinkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie podoba mi się to wykończenie 🙃

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, czy któraś z tych szminek jest podobna do wycofanej ultrakremowej Bronze Treasure? Obstawiam Copper Sparkle lub Latte Glimmer :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej, wiesz co, wydaje mi się że prędzej Copper Sparkle, coś kojarze że Bronze Treasure była taka właśnie rudo-miedziana :)

      Usuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...